Igor Vloženo 24. Únor 2008 Sdílet Vloženo 24. Únor 2008 Kamos kupil to iste 1,2 HTP tiez mu to kuri po 10 km.3-valec je uz taky. Tu zasa niekto pojedol vtipnú kašu, alebo kecá kraviny... Mal som 2 HTPčka, ani s jedným nebol problém. Jednoznačne kúri HTP skôr, ako 1.4ka! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Raplik Vloženo 8. Březen 2008 Sdílet Vloženo 8. Březen 2008 Tu zasa niekto pojedol vtipnú kašu, alebo kecá kraviny... Mal som 2 HTPčka, ani s jedným nebol problém. Jednoznačne kúri HTP skôr, ako 1.4ka! Ja mam HTP-cko 2 mesiace a tiez som z kurenia sklamany. Nemam to moznost porovnat s inou fabcou tej istej motorizacie. Zohreje sa mi na prevadzkovu teplotu do 5km, co je OK, ale o teplom vzduchu s vetrakov sa neda hovorit. Skor by som ho nazval vlazny. Pri felde, ked sa mi pohla rucicka teplomera, tak uz fukal vlazny vzduch a ked bola na polovici prevadzkovej teploty, tak som musel uz znizovat teplotu. Zaujimave na tej fabii je, ze aj ked je motor uz zohriaty, teplota vzduchu z vetrakov dalej stupa. Pripada mi to akoby sa radiator v kureni dalej viac zohrieval, aj ked cez neho prechadza stale len 90 stupnova voda. Po asi 15km mam vykurene auto, co sa mi zda pri porovnani z feldou na h.... A to si neviem predstavit, co by bolo pri -15. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Malta Vloženo 8. Březen 2008 Sdílet Vloženo 8. Březen 2008 Ja mam HTP-cko 2 mesiace a tiez som z kurenia sklamany. Nemam to moznost porovnat s inou fabcou tej istej motorizacie. Zohreje sa mi na prevadzkovu teplotu do 5km, co je OK, ale o teplom vzduchu s vetrakov sa neda hovorit. Skor by som ho nazval vlazny. Pri felde, ked sa mi pohla rucicka teplomera, tak uz fukal vlazny vzduch a ked bola na polovici prevadzkovej teploty, tak som musel uz znizovat teplotu. Zaujimave na tej fabii je, ze aj ked je motor uz zohriaty, teplota vzduchu z vetrakov dalej stupa. Pripada mi to akoby sa radiator v kureni dalej viac zohrieval, aj ked cez neho prechadza stale len 90 stupnova voda. Po asi 15km mam vykurene auto, co sa mi zda pri porovnani z feldou na h.... A to si neviem predstavit, co by bolo pri -15. když byly před dvěma lety ty -25°C mrazy a auto mě stálo venku v práci, tak na cstě domů (45km) jsem se trošinku zahřál až tak po 20km jízdy ... jojo taky co se týká topení šťukám po Feldě. Teď jsem koupil ženě Feldu na dojíždění do práce a párkrát s ní teď jel, tak jsem si to připoměl jak to úžasně topí Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
profor Vloženo 9. Březen 2008 Sdílet Vloženo 9. Březen 2008 Igor, nemôžem súhlasiť, napr keď porovnám kúrenie s mojim HTP a frajerkinym MPI po studenom štarte tak MPI jednoznačne kúri rýchlejšie a to o dosť. Tu zasa niekto pojedol vtipnú kašu, alebo kecá kraviny... Mal som 2 HTPčka, ani s jedným nebol problém. Jednoznačne kúri HTP skôr, ako 1.4ka! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Igor Vloženo 9. Březen 2008 Sdílet Vloženo 9. Březen 2008 Ja som mal na mysli 16V... MPI kúri ako ktoré, záleží od stavu termostatu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TiGeRZ Vloženo 13. Březen 2008 Sdílet Vloženo 13. Březen 2008 Mne ide po cca 5km teply vzduch......samozrejme nemam ventilator od nastartovania motora na 3. stupni..... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sladek Vloženo 6. Říjen 2010 Sdílet Vloženo 6. Říjen 2010 zdravím,blíží se zima a pro ty co často jen popojíždí a nebo jezdí kratší trasy mám malé zlepšení na zlepšení topení.Nic světoborného,ale sám to používám už 3 zimu(je to jen prototyp,ale nějak se nemohu dostat k výrobě pořádného deklu ).Je to dekl ze děrovaného sololitu,nijak neupravovaného,lehká montáž(jen se nasune před chladič).Původně jsem do něho vyvrtal ještě větší díry a přelepil páskou,kdyby se náhodou nemohlo auto uchladit,ale zatím i v +5 a 100 km na dálnici a bez problémů.Velká výhoda je v tom,že se ohřeje i chladič,já přišel k autu po 3 hodinách a skoro okamžitě začlo topit.Na fotkách to snad je srozumitelné jak to vypadá. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sladek Vloženo 6. Říjen 2010 Sdílet Vloženo 6. Říjen 2010 další Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sladek Vloženo 6. Říjen 2010 Sdílet Vloženo 6. Říjen 2010 a poslední Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sladek Vloženo 9. Říjen 2010 Sdílet Vloženo 9. Říjen 2010 vidím,že se fotky nepřetáhly,tak to zkusím ještě jednou Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sladek Vloženo 9. Říjen 2010 Sdílet Vloženo 9. Říjen 2010 konečně Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sladek Vloženo 9. Říjen 2010 Sdílet Vloženo 9. Říjen 2010 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sladek Vloženo 9. Říjen 2010 Sdílet Vloženo 9. Říjen 2010 3 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mischo77 Vloženo 10. Říjen 2010 Sdílet Vloženo 10. Říjen 2010 ja mam na svojej 1.2 04 EGR taktiez som tam dal filc pod kapotu origo a pod motor velky plast ktory kryje agregat... vraj ten plast patri na 2.0 benzin neviem... ale na zimu sa nestazujem uz po kratkej jazde... teplo tam je velmi skoro... cca 4minuty jazdy po rovine pri rychlosti 80km/h a 5 rychl.stupni... ventilator na 4 polohe max topenie.... Rozhodne topi skor ako naša 1.6tka 75kw octa.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vulxy Vloženo 18. Říjen 2010 Sdílet Vloženo 18. Říjen 2010 (editace) mam tiez 1,2htp a kurenie hororove Editováno: 18. Říjen 2010, autor: vulxy Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sladek Vloženo 19. Říjen 2010 Sdílet Vloženo 19. Říjen 2010 já jsem právě taky přemýšlel,že bych zadekloval motor zezhora izolací na kapotě a zespoda dal kryt motoru,ale zase jsem měl strach,že v létě motor uvařím.Proto jsem vymýšlel něco,co se dá rychle demontovat.Ten dekl před chladičem se dá rychle nandat i vyndat,pak ho hodím do kufru a je to.Jen musím vyrobit nový a hezčí,ten prototyp vypadá děsně .Ale slouží již třetí zimu bez problémů. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mischo77 Vloženo 19. Říjen 2010 Sdílet Vloženo 19. Říjen 2010 Ja tvoj nápad nepovažujem za dobrý.... Podla mna ten dekel pod motor a aj tlmiaci filc SA DA DOKUPIT ORIGNAL V SKODOVKE cize mi to pride ako preverené... Určite ti ten dekel pred chladičom pomôže, to je jasné ale nemôže to náhodou mať vedľajšie účinky ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.