Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

Já, já, já mám šedou grafit a se 17 kolama je to tůze hezké :D. Jen kdyby to tolik nežralo.... Před tím jsem měl červenou caynne - moc hezká na OI. Jen ta červená ty lidi nějak dráždila. Furt jsem měl na autě škrábance od dveří. S touhle barvou je to fajn...

Vloženo

Béžová nie je na údržbu žiadna tragédia. Sedadlá sú náchylné na zašpinenie od farbiacich riflí. Ale aj na to sú prípravky. Na čiernej vidno každú smeť, každé nechcené dotknutie topánky s dverami či iným dielom interiéru. Po béžovej sa na čiernu ťažko zvyká.

Vloženo

to si taky myslím to s tou údržbou, neboť zaschlé bláto je béžové tudíž bude na béževém hůře vidět, navíc na tom světlém není tolik vydět všudi přítomný prach.

I když palubka je černá takže tam je to vidět stejně.

Navíc mně se ten světlý strašně líbí :D

  • o 3 týdny později...
Vloženo (editace)

Dám Vám jedno upozornění.V návodu v obsluze jsem si nevšiml,žeby tam bylo napsáno něco o tom,že je zakázáno umýt motor vodou.Takže kdo si ho umyje ,at není překlvapen,že mu nepojede.Odejdou okamžitě zapalovací trafa.Oprava drahá,výměna všech 4.---Tak kdopak si ho už umyl?????????

Editováno: , autor: DIAGNOSTIK
Vloženo

A myslíš si, že ak vletíš do vodnej triešte alebo ti protivoz nastrieka kopec vody na prednú masku, tak že sa tá voda nedostane až na motor? Alebo ak preletíš hlbokú mláku, že motor ostane suchý?

Ak motoru tak vadí voda, tak to je teda veľmi zlé!

Vloženo

Tak tohle je asi pravda, protože jsem si nechal umýt motor a druhý den ráno jsem zůstal stát s autem a s porouchanými cívkami. Ještě, že mi to mejou přímou u autorizovaného servisu...

Vloženo

No jo já si nechám umýt vůz zase u mé servisní firmy. Jsem zvědavej kam zase až dojedu. Ps. Tohle mytí má jednu výhodu - určitě pak neuslyším od technika, že je to moje chyba.... Jinak to s těma cívkama je pravda, ale bohužel čím jsou starší tím se tam dostává i běžná vlhkost - mnoho známých si stěžuje na OI 1.8, že jim to jde sem tam po ranním startu na 3 válce. Hold kvalita jde dopředu u OII to bude určitě stejný. Každý si prý na mě vzpomene a číká si, že nic nezkazí když budou chvilku jezdit se starou OI, protože ta nová se sype jako blázen.

Vloženo

A nemáte niekto foto tých cievok? Nešlo by ich jen obehnúť neutrálnym silikónom? Ja sem tam motor wapkou vystriekam (rovnako aj chladič od múch). A obávam sa, že aj TFSI by mohlo byť rovnako "postihnuté". Ale zase lepšie, ak cievky odídu ešte v záruke.

  • o 6 měsíců později...
Vloženo

Dnes jsem jel po dálnici na tempomat cca 140 km/h. Najednou předemnou někdo začal brzdit, tak jsem musel přibrzdit také. Náhle začala svítit kontrolka ESP (autíčko ve smyku) a rozsvítila se i konrolka ESP a motor se zřejmě přepnul do úsporného režimu. Přestalo to jet. Tak jsem zastavil, zhasnul motor a znovu nastartoval - vše bylo OK a motor šlapal jak má. Stalo se to někomu? Nevím jestli mám zajet do servisu, když nyní vše funguje. Jen by mě zajímalo co se vlastně stalo. Dík za reakce

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...