Přejít na obsah

Omezovač otáček u jednotlivých motorizací


MELLO

Doporučené příspěvky

  • o 8 měsíců později...

Trošku to tady oživím ;)

Teď nedávno jsem se připojoval na dálnici, nebylo tam mnoho místa na trojku mi to škubalo :aggressive: ,

tak za dvě a jedu, jedu a najednou to přestane zrychlovat tak si říkám co je, kouknu na budíky a ručička v červeném poli na hodnotě 6200ot/m :)

Editováno: , autor: Lancelot
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...
Trošku to tady oživím ;)

Teď nedávno jsem se připojoval na dálnici, nebylo tam mnoho místa na trojku mi to škubalo :aggressive: ,

tak za dvě a jedu, jedu a najednou to přestane zrychlovat tak si říkám co je, kouknu na budíky a ručička v červeném poli na hodnotě 6200ot/m :)

Chlapi, mam dotaz.

Da sa funkcia obmedzovaca odskusat aj na neutrali, alebo musi byt zaradena rachlost a auto musi byt v pohybe?

Dik

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Však nie je nič jednoduchšie ako to vyskúšať :D

Obmedzovač otáčok motora nemá nič spoločné so zaradenou rýchlosťou.

Fiiiha, tak to mam asi problem, lebo pocas skusky na volnobehu to drzalo otacky bez zapnutia obmedzovaca........v com moze byt problem? Je to 1,4 MPi 44 kW

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Trošku to popíš. Ako prebiehala skúška? Hádam sa ti to nepodarilo vytočiť na viac ako 6000 ot/min.? Tam má myslím tvoj motor hranicu, kde zasahuje obmedzovač. Alebo áno?

Totiz, problem je nsledovny.

Zacalo sa mi auto divne spravat. Ked bolo studene a napr. na dvojke som ubral plyn pri prejazde zakruty a za nou nasledne pridal, auto po pridani plynu neurobilo nic, a zrazu po chvilke zabralo a zacalo akcelerovat.

Nieco podobne v podobe chvenia mi auto robi pri ubrati a naslednom pridani plynu do 2000 otacok.

Boli vymenene sviecky, vycistena klapka, skotrolovana elektronika, snimace, lista, a pod.

Chlapik v servise mi minule spominal, na moju otazku ci to nemoze robit snimac otacok, ze nevie, lebo ked skusal obmedzovac, tak na neutrali pridal na podlahu a motor vytocil na max. otacky ale obmedzenie v podobe odpojenia paliva a nasledneho znizovania otacok sa nedostavilo, co ma dost prekvapilo.......nakolko to nemam s cim porovnat, tak neviem ci je to OK alebo je nieco nefunkcne.....

Takze asi tak......co si o tom myslis?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak činnosť obmedzovača otáčok si vyskúšaš tak že šlapneš na neutrál na plyn a mali by ti vyletieť otáčky na max na 6000 ot/min. Viac sa ti asi nepodari, lebo to je v softe v RJ tak nastavené. Ak áno, pravdepodobne snímač otáčok je v prdeli a s ním ti súvisia tvoje porblémy. Keď som ja mal podobné problémy s motorom, tak stačilo vyčistiť zoxidované kontakty na jednotlivých snímačoch motora. Ja som to nerobil, tak ti viac nepoviem.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak činnosť obmedzovača otáčok si vyskúšaš tak že šlapneš na neutrál na plyn a mali by ti vyletieť otáčky na max na 6000 ot/min. Viac sa ti asi nepodari, lebo to je v softe v RJ tak nastavené. Ak áno, pravdepodobne snímač otáčok je v prdeli a s ním ti súvisia tvoje porblémy. Keď som ja mal podobné problémy s motorom, tak stačilo vyčistiť zoxidované kontakty na jednotlivých snímačoch motora. Ja som to nerobil, tak ti viac nepoviem.

OK, ale ked dosiahnem 6000 otacok, nastane potom vplyvom obmedzovaca znizovanie otacok?

Dojde k odpojeniu privodu paliva a nasledny pokles otacok, alebo nie.

Lebo ak nie, tak potom je moj snimac OK. Ak ma dojst k poklesu otacok, tak mne neklesaju ani po dosiahnuti max. 6000 otacok.

Vlastne pri vytoceni motora na max. otacky, ich motor drzi a neznizuju sa......Je to OK?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mám aký istý motor ako ty.Ja som sa do obmedzovača dostal asi 2x.Je to dosť brutálny zásah.Auto sa zachová ako keby si vypol klúč v zapalovaní,ale potom sa znova zoberie. :)

Nájdi si nejakú menej frekventovanú cestu a vyskúšaj to.Skús to trebárs na 2-ke alebo 3-ke tam tie otáčky rýchlo dostaneš.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mám aký istý motor ako ty.Ja som sa do obmedzovača dostal asi 2x.Je to dosť brutálny zásah.Auto sa zachová ako keby si vypol klúč v zapalovaní,ale potom sa znova zoberie. :)

Nájdi si nejakú menej frekventovanú cestu a vyskúšaj to.Skús to trebárs na 2-ke alebo 3-ke tam tie otáčky rýchlo dostaneš.

Skusal si to aj na neutrali?

Funguje to rovnako?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mám aký istý motor ako ty.Ja som sa do obmedzovača dostal asi 2x.Je to dosť brutálny zásah.Auto sa zachová ako keby si vypol klúč v zapalovaní,ale potom sa znova zoberie. :)

Nájdi si nejakú menej frekventovanú cestu a vyskúšaj to.Skús to trebárs na 2-ke alebo 3-ke tam tie otáčky rýchlo dostaneš.

Mně to jako brutální zásah nepřijde, jen to prostě přestane zrychlovat, otáčky mi neklesají jede to pořád dál.

Možná je to ale motor od motoru jinak.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 týdny později...
  • o 3 roky později...

ja s mojí 1.4 55kw 16V (2001) mám ji od 2011, netočil víc jak 4000 ot/min ten motor podle zvuku chtěl vyskočit ,a ventily jakoby chtěly vystřelit do vesmíru .

máte někdo zkušenosti s "Protáhnutím motoru aniž by se něco zničilo ? 1. provozní teplota - to je mi jasné . co dál díky za odpovědi

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...