Přejít na obsah

Octavia 4x4 74kw Tdi


kaja25

Doporučené příspěvky

Ahok, může mi někdo poradit...

Koupil jsem před pár dny Octavii 4x4 tdi, r.v. 2001, objevila se mi závada - když nastartuji a jedu, vše je normální, ale cvaká někde v prostoru spínače nouzových blinkrů, po nějaké době motor nejde do otáček a ztratí tah, volnoběh jde normálně. Když zastavím a vypnu motor, zase pak jede dobře, po chvíli to samé - žádné cukání, jen vůbec nejede...

Čím to může být...?

Díky moc...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ze by nouzacek...?

Problem bych zacal hledat u turbodmychadla...

Kdyby to bylo turbo tak by to nejelo pořád ne...? Nební to něco s váhou vzduchu nebo třeba problém v elektrice...?

Zítra jsem objednaný na servis, ve škodovce mi za výměnu rozvodů, oleje, výměnu nějakých stabilizátorů a lůžek u čepů a kontrolu brzd chtěl naůčtovat 30000 a ještě že mám přijet až po novém roce, myslel jsem že se zbláznil... V neautorizovaném ale dobrém doufám budou rozumnější... Ale u téhle závady moc netuším kde hledat, to auto před prodejem dlouho stálo v garáži, nemůže být třeba v něčem vlhkost či tak něco...? Naftou to podle mě není určitě.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To bych rád, jenže jsem z Jihlavy...:(

Teď jedu do jedné opravny, uvidíme jestli mi pomůžou, pokud ne tak klidně i dojedu, do vánoc to potřebuju mít v cajku, je to dárek... Reklamovat to v bazaru podle jejich chování nemá vůbec cenu, akorát bych se rozčílil - mám ji 4 dny a najel jsem cca 150 km :aggressive:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To bych rád, jenže jsem z Jihlavy...:(

Teď jedu do jedné opravny, uvidíme jestli mi pomůžou, pokud ne tak klidně i dojedu, do vánoc to potřebuju mít v cajku, je to dárek... Reklamovat to v bazaru podle jejich chování nemá vůbec cenu, akorát bych se rozčílil - mám ji 4 dny a najel jsem cca 150 km :aggressive:

Tak do vánoc to je trochu šibenice..... :(

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To cvakání je 99% výstržný trojůhelník.. Mělo to tu už dost lidí včetně mě... v tom trojůhelníku je relátko a to cvakáý... to může být špatné a nebo páčka blinkrů... Jestli mohu doporučit, u mě to byla páčka... vzal jsem kontakrol a na férofku jsem to tak cáknul přes všechny deklíky, plastíky... No už přes rok to maká bez problémů, takže to pomohlo a byla to oprava na 5minut když počítám i cestu do garáže...

Jinak ten tah... myslím podle popisu, měl jsem to podobné, když jsem měl špatný palivový filtr... to samé, a to jelo zhruba do 2000ot/min pak přestalo táhnout... když auto stálo a pak jsme nastartoval, jelo to normálně cca než se zahřál motor... Nevim jak je to možné ale je to tak... tak jsem vyměnil pal. filtr, odvzdušnil a jede jak víno...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak do vánoc to je trochu šibenice..... :(

To by mohlo být, právě auto vypadá úplně jako nové, ani škrábaneček a přes rok stálo nějakému Němci v garáži, ten filtr by mohl být ucpaný ze staré nafty, bylo tam půl nádrže a přesně to co popisuješ to dělá, zkusím to, díky.

Ten trojůhelník to je, ale nechtěl jsem rozdělávat palubku, poněvač jsem to nikdy nedělal a poprvé je to lepší zkoušet na cizím autě :)

Dík za radu, zítra dám vědět :palec2:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To by mohlo být, právě auto vypadá úplně jako nové, ani škrábaneček a přes rok stálo nějakému Němci v garáži, ten filtr by mohl být ucpaný ze staré nafty, bylo tam půl nádrže a přesně to co popisuješ to dělá, zkusím to, díky.

Ten trojůhelník to je, ale nechtěl jsem rozdělávat palubku, poněvač jsem to nikdy nedělal a poprvé je to lepší zkoušet na cizím autě :)

Dík za radu, zítra dám vědět :palec2:

se nerozdělává palubka... jen se vyndá ten spínač... :p

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jo a nemusíš vyndavat hned spínač, zkus cáknout kapku kontaktolu do té páčky blinkrů... fakt mi to pomohlo..

Dík, uvidíme čím to bude... Teď ještě mění v servisu olej v haldexu, technik ve škodovce mi nakukal že je tam doživotní náplň a přitom se má měnit každých 30000 km, jsou to odborníci :( Píšou to v servisce, radši ho nechám vyměnit hned.

No a rozvody byly oříšek, celou dobu jsem žil v domění že tenhle motor se beze změny dělá doteď např ve Fabii a prd, rozvody jsou tam jinak a dražší, stály 5500... S tím nejetím uvidím, prý to bylo tím že byla vypadlá nějaká hadička, doufám že jo ale ještě není projetá... Zítra je poslední den, nejlepší je všechno dělat na poslední chvíli...

P.S. Předpoklad ceny je zatím cca 12 tisíc, výměna lůžek u čepů, destičky a kontrola brzd, rozvody, plná syntetika a ten olej v haldexu... Proti škodovce teda trošku jinde, tam bych dal min 30:(

No ale když jsem dneska koukal na automechanika jak ty rozvody študuje s plánku a všechno je už rozdělaný, moc klidu mi to teda nepřidalo... :feve:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Dík, uvidíme čím to bude... Teď ještě mění v servisu olej v haldexu, technik ve škodovce mi nakukal že je tam doživotní náplň a přitom se má měnit každých 30000 km, jsou to odborníci :( Píšou to v servisce, radši ho nechám vyměnit hned.

No a rozvody byly oříšek, celou dobu jsem žil v domění že tenhle motor se beze změny dělá doteď např ve Fabii a prd, rozvody jsou tam jinak a dražší, stály 5500... S tím nejetím uvidím, prý to bylo tím že byla vypadlá nějaká hadička, doufám že jo ale ještě není projetá... Zítra je poslední den, nejlepší je všechno dělat na poslední chvíli...

P.S. Předpoklad ceny je zatím cca 12 tisíc, výměna lůžek u čepů, destičky a kontrola brzd, rozvody, plná syntetika a ten olej v haldexu... Proti škodovce teda trošku jinde, tam bych dal min 30:(

No ale když jsem dneska koukal na automechanika jak ty rozvody študuje s plánku a všechno je už rozdělaný, moc klidu mi to teda nepřidalo... :feve:

Ještě si nechej zkontrolovat pružnou spojku a šrouby mezi předovodkou a kardanem, když už budete mít zvednutý auto...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Dík, uvidíme čím to bude... Teď ještě mění v servisu olej v haldexu, technik ve škodovce mi nakukal že je tam doživotní náplň a přitom se má měnit každých 30000 km, jsou to odborníci :( Píšou to v servisce, radši ho nechám vyměnit hned.

No a rozvody byly oříšek, celou dobu jsem žil v domění že tenhle motor se beze změny dělá doteď např ve Fabii a prd, rozvody jsou tam jinak a dražší, stály 5500... S tím nejetím uvidím, prý to bylo tím že byla vypadlá nějaká hadička, doufám že jo ale ještě není projetá... Zítra je poslední den, nejlepší je všechno dělat na poslední chvíli...

P.S. Předpoklad ceny je zatím cca 12 tisíc, výměna lůžek u čepů, destičky a kontrola brzd, rozvody, plná syntetika a ten olej v haldexu... Proti škodovce teda trošku jinde, tam bych dal min 30:(

No ale když jsem dneska koukal na automechanika jak ty rozvody študuje s plánku a všechno je už rozdělaný, moc klidu mi to teda nepřidalo... :feve:

haldex se nemusí menit kazdejch 30.. ale po 60 000 km ... jinak filtr na haldexu je docela vostrá prácička... docela by mně zajímalo zda ti ho měnily... jinak moc nechámu co studoval mechanik na rozvodech... jediné co je trochu podivné je systém napínáku... bud mechanika a nebo takovej hydro váleček co to vyrovnává.... n o tak hlavně aby ti to jelo.... :palec2:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

haldex se nemusí menit kazdejch 30.. ale po 60 000 km ... jinak filtr na haldexu je docela vostrá prácička... docela by mně zajímalo zda ti ho měnily... jinak moc nechámu co studoval mechanik na rozvodech... jediné co je trochu podivné je systém napínáku... bud mechanika a nebo takovej hydro váleček co to vyrovnává.... n o tak hlavně aby ti to jelo.... :palec2:

Tak pánové jsem ze servisu doma a celkem nakrklej. Stál 20000, ale v té elektrice se měnila celá páčka a u toho mlácení ještě jiné věci než lůžka, celkem bych to bral, kdyby jela. Desetkrát jsem jim říkal aby ji pořádně projeli a že do dneška to chci mít, ujel jsem cca 30 KM A TO SAMÉ, HLÁSÍ TO ZÁVADU PŘEKROČENÉ OTÁČKY, VYMĚNIL JSEM JEŠTĚ TAKOVÝ POJISTNÝ VENTILEK, ALE TAKY ŽÁDNÝ VÝSLEDEK, PODLE MĚ JAK TO AUTO ASI ROK STÁLO TAK MÁ PŘIDŘENÉ TURBO. Jel jsem zas do servisu a prý to může začít chodit samo a když ne, mám přijet v Novém roce fuck

Vždycky když to dělá a vypnu motor a nastartuju, závada je pryč, většinou se to stane když hodně vytočím motor... Je to pro otce a už vidím jak se bude tvářit na to až mu řeknu že to někdy jede a někdy ne... :feve:

Myslíte že se to může rozchodit samo když vyjedu starou naftu a vrazím tam V Power? Palivový filtr je vyměněný, jestli jsou v turbu lopatky třeba přirezlé nebo tak něco, šance třeba je...? Teď jsem jel furt v otáčkách cca 30 km a bylo to v pohodě...

Od rána prostě fajn den a dvacka v řiti, účet už je KO, dal jsem za ni 270 - fakt vypadá jak nová a má úplně všechno... Kdyby to na předváděčce aspoň zazlobilo, ale to je jak na potvoru :aggressive:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

P.S. Co myslíš tím že by nouzáček...?

Můžu se na Tebe teda kdyžtak obrátit, udělal bych si výlet do Prahy, ale stihl bys to během jednoho dne...?

Myslíš že když to je turbo stačí ho vyčistit, nebo je lepší výměna..:? Za kolik by to u Tebe tak bylo, jsem už finančně prakticky na dně... :feve:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak pánové jsem ze servisu doma a celkem nakrklej. Stál 20000, ale v té elektrice se měnila celá páčka a u toho mlácení ještě jiné věci než lůžka, celkem bych to bral, kdyby jela. Desetkrát jsem jim říkal aby ji pořádně projeli a že do dneška to chci mít, ujel jsem cca 30 KM A TO SAMÉ, HLÁSÍ TO ZÁVADU PŘEKROČENÉ OTÁČKY, VYMĚNIL JSEM JEŠTĚ TAKOVÝ POJISTNÝ VENTILEK, ALE TAKY ŽÁDNÝ VÝSLEDEK, PODLE MĚ JAK TO AUTO ASI ROK STÁLO TAK MÁ PŘIDŘENÉ TURBO. Jel jsem zas do servisu a prý to může začít chodit samo a když ne, mám přijet v Novém roce fuck

Vždycky když to dělá a vypnu motor a nastartuju, závada je pryč, většinou se to stane když hodně vytočím motor... Je to pro otce a už vidím jak se bude tvářit na to až mu řeknu že to někdy jede a někdy ne... :feve:

Myslíte že se to může rozchodit samo když vyjedu starou naftu a vrazím tam V Power? Palivový filtr je vyměněný, jestli jsou v turbu lopatky třeba přirezlé nebo tak něco, šance třeba je...? Teď jsem jel furt v otáčkách cca 30 km a bylo to v pohodě...

Od rána prostě fajn den a dvacka v řiti, účet už je KO, dal jsem za ni 270 - fakt vypadá jak nová a má úplně všechno... Kdyby to na předváděčce aspoň zazlobilo, ale to je jak na potvoru :aggressive:

Hale tím rok stálo to nemyslíš vážně že jo, je mi líto ale jsi další hňup v řadě kterej naletěl na ojetinu podívej se pod těsnění dveří jestli to nemáš kamaráde v půlce svařený....jinak jako nová ty voe myslíš jako co ? metalíza..?.... interier ...? položky za vyčištění a přelakování cca 25OOO kolik jsi dal za servis? je mi tě fakt líto

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Hale tím rok stálo to nemyslíš vážně že jo, je mi líto ale jsi další hňup v řadě kterej naletěl na ojetinu podívej se pod těsnění dveří jestli to nemáš kamaráde v půlce svařený....jinak jako nová ty voe myslíš jako co ? metalíza..?.... interier ...? položky za vyčištění a přelakování cca 25OOO kolik jsi dal za servis? je mi tě fakt líto

Trošku silný kafe ne? i když je na tom trošku pravdy, tak si myslím, že tvoje podání je neadekvátní. ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Hale tím rok stálo to nemyslíš vážně že jo, je mi líto ale jsi další hňup v řadě kterej naletěl na ojetinu podívej se pod těsnění dveří jestli to nemáš kamaráde v půlce svařený....jinak jako nová ty voe myslíš jako co ? metalíza..?.... interier ...? položky za vyčištění a přelakování cca 25OOO kolik jsi dal za servis? je mi tě fakt líto

Klidni jo? Takovýhle keci tady nikoho nezajímaj a jestli tys nebyl jednou ten HŇUP, kterej takhle naletěl a teď si tady neléčíš komplexy. lol

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Hale tím rok stálo to nemyslíš vážně že jo, je mi líto ale jsi další hňup v řadě kterej naletěl na ojetinu podívej se pod těsnění dveří jestli to nemáš kamaráde v půlce svařený....jinak jako nová ty voe myslíš jako co ? metalíza..?.... interier ...? položky za vyčištění a přelakování cca 25OOO kolik jsi dal za servis? je mi tě fakt líto

Tím myslím interiér, podvozek, absolutně bez rezu a škrábanečku, v servisu ji prolezli celou, bouraná nebyla, že rok stála jsem nevěřil, poslední servis byl rok 06 a od té doby má mít cca 12 tisíc... Asi to tak ale je, byly orezlé kotouče, teď to přidřené turbo... Měl ji asi jen chlap a dělal podle servisky 30000 ročně.

Líto Ti mě být nemusí, pokud se rozchodí tohle tak je to skoro jak nové auto.

Za výměny všech náplní, opravu lůžek čepů a ještě něčeho plus rozvody, brzdy a výměnu páčky blinkrů jsem dal 20.

Vzhledem k tomu že každé 2 roky měním služební auto kvůli km - najezdím 60 ročně, ve firmě máme asi 200 škodovek, dokážu myslím opotřebení celkem poznat a naše tříletá je proti tomuhle úplný pelech, dobitá, podvozek zrezlý a cena od Lease Planu luxusní :(

Ale je fakt že mě zatím trápí :aggressive:

Editováno: , autor: kaja25
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Hale tím rok stálo to nemyslíš vážně že jo, je mi líto ale jsi další hňup v řadě kterej naletěl na ojetinu podívej se pod těsnění dveří jestli to nemáš kamaráde v půlce svařený....jinak jako nová ty voe myslíš jako co ? metalíza..?.... interier ...? položky za vyčištění a přelakování cca 25OOO kolik jsi dal za servis? je mi tě fakt líto

no nevím co máš proti svaření... když se to dobře udělá tak to nepozdáš ani ty... je samo otázka když auto někdo prodává tak zda to řekne nebo ne... ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak pánové jsem ze servisu doma a celkem nakrklej. Stál 20000, ale v té elektrice se měnila celá páčka a u toho mlácení ještě jiné věci než lůžka, celkem bych to bral, kdyby jela. Desetkrát jsem jim říkal aby ji pořádně projeli a že do dneška to chci mít, ujel jsem cca 30 KM A TO SAMÉ, HLÁSÍ TO ZÁVADU PŘEKROČENÉ OTÁČKY, VYMĚNIL JSEM JEŠTĚ TAKOVÝ POJISTNÝ VENTILEK, ALE TAKY ŽÁDNÝ VÝSLEDEK, PODLE MĚ JAK TO AUTO ASI ROK STÁLO TAK MÁ PŘIDŘENÉ TURBO. Jel jsem zas do servisu a prý to může začít chodit samo a když ne, mám přijet v Novém roce fuck

Vždycky když to dělá a vypnu motor a nastartuju, závada je pryč, většinou se to stane když hodně vytočím motor... Je to pro otce a už vidím jak se bude tvářit na to až mu řeknu že to někdy jede a někdy ne... :feve:

Myslíte že se to může rozchodit samo když vyjedu starou naftu a vrazím tam V Power? Palivový filtr je vyměněný, jestli jsou v turbu lopatky třeba přirezlé nebo tak něco, šance třeba je...? Teď jsem jel furt v otáčkách cca 30 km a bylo to v pohodě...

Od rána prostě fajn den a dvacka v řiti, účet už je KO, dal jsem za ni 270 - fakt vypadá jak nová a má úplně všechno... Kdyby to na předváděčce aspoň zazlobilo, ale to je jak na potvoru :aggressive:

Přesně ten samý problém na tom samém autě jsem řešil nedávno. Je to přidřená regulace tlaku turba nebo jeho ovládání.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...