alojz Vloženo 1. leden 2008 Sdílet Vloženo 1. leden 2008 Tak jsem si nejdříve na zasněženém parkovišti zkusil rozjezd a musím říct, že je to zážitek. Když se připojí zadek je to jako by tě někdo tlačil, zadek chvíli plave, ale potom jede auto jako po kolejích. Vypnout ESP a zkusit drift jsem se neodvážil. Potom jsme jeli na chatu a byli jsme jedni z mala kteří vyjeli až nahoru. Při rozjezdu do kopce bez ruční brzdy mě do toho kecala elektronika a tak jsem musel rozjezd zopakovat. Cestou na Helfštýn jsem zkusil nesmělé driftování v zatáčkách, ale bylo mě to manželkou ihned zakázáno. Výjezd do dost prudkého kopce byl, ale zážitek. No a nakonec nám proběhla černá kočka přes cestu a podařilo se mě přehlídnout zapíchnutý roxor v zemi, nacouval jsem do něj a odřel zadní plastový nárazník a totálně poškodil jeho černou spodní část. Teď je u nás nálada na bodu mrazu a já počítám co bude stát oprava. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Bburago Vloženo 1. leden 2008 Sdílet Vloženo 1. leden 2008 ASR - to je ale prevít. S autem se nedá vůbec blbnout = hrabat na 5tku atd. - ukázat svůj krouťák.. Tedy nechápu jak chceš hrabat na pětku atd. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Rosta1.8 Vloženo 2. leden 2008 Sdílet Vloženo 2. leden 2008 No a nakonec nám proběhla černá kočka přes cestu a podařilo se mě přehlídnout zapíchnutý roxor v zemi, nacouval jsem do něj a odřel zadní plastový nárazník a totálně poškodil jeho černou spodní část. Teď je u nás nálada na bodu mrazu a já počítám co bude stát oprava. No poškozený nárazník na novém autě jistě není důvod k nadšení ale ber to z té lepší stránky, kdybys chytil nějakou důležitou částí na spodku auta bylo by to horší. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vorlajz Vloženo 2. leden 2008 Sdílet Vloženo 2. leden 2008 no já mám svojí první čtyřkoklu skoro dva měsíce... zatím najeto 4300 km... z toho taky dost km na zasněžených silnicích, plních cestách a v neposlední řadě i na sněhem pokryté louce... do nedotáčivého smyku jsem se ještě nedostal... jednou mi na silnici uletěl zadek... se zpanutým ESP a v nízké rychlosti.... dost mě to překvapilo... ale asi jsem to té zatáčky vjel moc rychle.... (jednalo se o pravoúhlou zatačku) ... auto jsem lehce zkorigoval... taky jsem zkoušel dostat auto do přetáčivého smyku na louce a se zapnutým ESP... moc se mi to nedařilo... bez zapnutýho ESP to šlo o dost lepé.... jinak auto zabírá výborně... jízda po zasněšené cestě by třeba nedělala problémy ani předokolce... ale ty rozjezdy jsou prostě úplně o něčem jiným... Haldex připojí zadek bez jakékoli prodlevy a v podstatě o tom v autě ani nevíte... jinak jízda po silnici je fakt super... tam je prostě znát, jak tě ten zadek tlačí... člověk má pocit většího bezpečí... a to tom to je... musím říct, že Scout splnil přesně co jsem od něj očekávál... výborný jízdní vlastnosti na suché silnici a perfektní chování vozu na zasněžených površích... na silvestra jsem se byl projet... trasa vedla po polni ceste s vyjetejma kolejema, pak pres pole zase na polni cestu... pres rejhy od traktrou v blate, který bylo zmrzlý a tvrdý jak beton... pak zase na cestu do celkem prudkýho kopce... rozjezd v kopečku na silnici... vše pokryté sněhem a ledem... bez jakýhkoliv problémů! jinak těm rozjezdům fakt libově pomáha ten asistent rozjezdu do kopce... nevím jestli to maj klasický 4x4... ale u Scouta mi to fakt udělalo radost! sry za malej offtopic... trochu jsem se rozepsal co? hh tak hodně šťastných km v novém roce chalani! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Bburago Vloženo 2. leden 2008 Sdílet Vloženo 2. leden 2008 no já mám svojí první čtyřkoklu skoro dva měsíce... zatím najeto 4300 km... z toho taky dost km na zasněžených silnicích, plních cestách a v neposlední řadě i na sněhem pokryté louce... do nedotáčivého smyku jsem se ještě nedostal... jednou mi na silnici uletěl zadek... se zpanutým ESP a v nízké rychlosti.... dost mě to překvapilo... ale asi jsem to té zatáčky vjel moc rychle.... (jednalo se o pravoúhlou zatačku) ... auto jsem lehce zkorigoval... taky jsem zkoušel dostat auto do přetáčivého smyku na louce a se zapnutým ESP... moc se mi to nedařilo... bez zapnutýho ESP to šlo o dost lepé.... jinak auto zabírá výborně... jízda po zasněšené cestě by třeba nedělala problémy ani předokolce... ale ty rozjezdy jsou prostě úplně o něčem jiným... Haldex připojí zadek bez jakékoli prodlevy a v podstatě o tom v autě ani nevíte... jinak jízda po silnici je fakt super... tam je prostě znát, jak tě ten zadek tlačí... člověk má pocit většího bezpečí... a to tom to je... musím říct, že Scout splnil přesně co jsem od něj očekávál... výborný jízdní vlastnosti na suché silnici a perfektní chování vozu na zasněžených površích... na silvestra jsem se byl projet... trasa vedla po polni ceste s vyjetejma kolejema, pak pres pole zase na polni cestu... pres rejhy od traktrou v blate, který bylo zmrzlý a tvrdý jak beton... pak zase na cestu do celkem prudkýho kopce... rozjezd v kopečku na silnici... vše pokryté sněhem a ledem... bez jakýhkoliv problémů! jinak těm rozjezdům fakt libově pomáha ten asistent rozjezdu do kopce... nevím jestli to maj klasický 4x4... ale u Scouta mi to fakt udělalo radost! sry za malej offtopic... trochu jsem se rozepsal co? hh tak hodně šťastných km v novém roce chalani! Koukám , že si se nám teda hodně toulal po horách . Já vůbec nemám na chalupu čas. A už se těším až něco zase napadne. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kvaki Vloženo 2. leden 2008 Autor Sdílet Vloženo 2. leden 2008 ESP při nedotáčivosti v pomalé rychlosti nepomůže a co ubere plyn při rozjezdu není tak ani ESP ale ASR to je snad kazdymu jasny ale tlacitko se tak menuje a nehodlam premyslet co ktera zkratka znamena Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kvaki Vloženo 2. leden 2008 Autor Sdílet Vloženo 2. leden 2008 Tedy nechápu jak chceš hrabat na pětku atd. nevim jak u scouta ale u norm. auta se dá Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kvaki Vloženo 2. leden 2008 Autor Sdílet Vloženo 2. leden 2008 no já mám svojí první čtyřkoklu skoro dva měsíce... zatím najeto 4300 km... z toho taky dost km na zasněžených silnicích, plních cestách a v neposlední řadě i na sněhem pokryté louce... do nedotáčivého smyku jsem se ještě nedostal... jednou mi na silnici uletěl zadek... se zpanutým ESP a v nízké rychlosti.... dost mě to překvapilo... ale asi jsem to té zatáčky vjel moc rychle.... (jednalo se o pravoúhlou zatačku) ... auto jsem lehce zkorigoval... taky jsem zkoušel dostat auto do přetáčivého smyku na louce a se zapnutým ESP... moc se mi to nedařilo... bez zapnutýho ESP to šlo o dost lepé.... jinak auto zabírá výborně... jízda po zasněšené cestě by třeba nedělala problémy ani předokolce... ale ty rozjezdy jsou prostě úplně o něčem jiným... Haldex připojí zadek bez jakékoli prodlevy a v podstatě o tom v autě ani nevíte... jinak jízda po silnici je fakt super... tam je prostě znát, jak tě ten zadek tlačí... člověk má pocit většího bezpečí... a to tom to je... musím říct, že Scout splnil přesně co jsem od něj očekávál... výborný jízdní vlastnosti na suché silnici a perfektní chování vozu na zasněžených površích... na silvestra jsem se byl projet... trasa vedla po polni ceste s vyjetejma kolejema, pak pres pole zase na polni cestu... pres rejhy od traktrou v blate, který bylo zmrzlý a tvrdý jak beton... pak zase na cestu do celkem prudkýho kopce... rozjezd v kopečku na silnici... vše pokryté sněhem a ledem... bez jakýhkoliv problémů! jinak těm rozjezdům fakt libově pomáha ten asistent rozjezdu do kopce... nevím jestli to maj klasický 4x4... ale u Scouta mi to fakt udělalo radost! sry za malej offtopic... trochu jsem se rozepsal co? hh tak hodně šťastných km v novém roce chalani! sohlasim ,ale ta nedotacivost byla vlhku,a ten rozjezd do kopce byl na ledu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vorlajz Vloženo 2. leden 2008 Sdílet Vloženo 2. leden 2008 sohlasim ,ale ta nedotacivost byla vlhku,a ten rozjezd do kopce byl na ledu jasný! já jsem jen popsal svoje zážitky a miniaturní zkušenosti s 4x4 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Bburago Vloženo 2. leden 2008 Sdílet Vloženo 2. leden 2008 nevim jak u scouta ale u norm. auta se dá Tak to já tedy na pětku hrabat neumím. Bohužel u motoru kterej nemá pořádnej točivý moment je to nemožný. To bych tedy chtěl poznat ty normální auta ( lambo, ferrari, Porsche, Audi apod. ) , ale Škodovku neznám žádnou která na pětku na suché silnici zahrabe. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Rosta1.8 Vloženo 3. leden 2008 Sdílet Vloženo 3. leden 2008 Tak to já tedy na pětku hrabat neumím. Bohužel u motoru kterej nemá pořádnej točivý moment je to nemožný. To bych tedy chtěl poznat ty normální auta ( lambo, ferrari, Porsche, Audi apod. ) , ale Škodovku neznám žádnou která na pětku na suché silnici zahrabe. V tomto s tebou souhlasím, ani RS TFSI nehrábne na 5 na suché silnici, tedy mě se to alespoň nepodařilo, a na mokré se asi jen málokdo odváží vypnout ESP. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Komárek Vloženo 3. leden 2008 Sdílet Vloženo 3. leden 2008 Já myslel na sněhu hrabat na pětku, pánové. Kdybych tam měl šestku, tak bych jí uvítal, ale to za*rané ASR mi vždy ubírá jako nemocnýmu lachtanovi, kterej nedokáže vyvinout maximální krouťák za co nejnižší časovej úsek... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Komárek Vloženo 3. leden 2008 Sdílet Vloženo 3. leden 2008 je to bída, zkrátka Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
cosby Vloženo 3. leden 2008 Sdílet Vloženo 3. leden 2008 To ASR funguje jak má.Nevím k čemu by ti byl krouťák,když ho kola nemůžou přenést na vozovku.Uvažuj Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kvaki Vloženo 3. leden 2008 Autor Sdílet Vloženo 3. leden 2008 (editace) Tak to já tedy na pětku hrabat neumím. Bohužel u motoru kterej nemá pořádnej točivý moment je to nemožný. To bych tedy chtěl poznat ty normální auta ( lambo, ferrari, Porsche, Audi apod. ) , ale Škodovku neznám žádnou která na pětku na suché silnici zahrabe. ty vole na lede cti vo co go Editováno: 3. leden 2008, autor: kvaki Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kvaki Vloženo 3. leden 2008 Autor Sdílet Vloženo 3. leden 2008 je to bída, zkrátka chtelo by aby hosi cetli souvislosti,ale me se to taky nekdy stane Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Komárek Vloženo 3. leden 2008 Sdílet Vloženo 3. leden 2008 So sorry. Ale je to pravda co píši. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Luke288 Vloženo 3. leden 2008 Sdílet Vloženo 3. leden 2008 snad není problém ASR vypnout ne? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vorlajz Vloženo 4. leden 2008 Sdílet Vloženo 4. leden 2008 snad není problém ASR vypnout ne? v případě 4x4 musíš vypnout ESP, to je ta malá nevýhoda! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Bburago Vloženo 4. leden 2008 Sdílet Vloženo 4. leden 2008 ty vole na lede cti vo co go Kvaki promiň , ale z tohoto příspěvku není jasné jestli na suchu nebo na ledě : ASR - to je ale prevít. S autem se nedá vůbec blbnout = hrabat na 5tku atd. - ukázat svůj krouťák.. I ty píšeš v předchozím příspěvku ,že se ti nejedná o sníh ,ale o suchou vozovku . Tak jestli je podle tebe suchá vozovka led . Tak to se omlouvám . Ale já tuto diskuzi již několikrát pročetl . Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Luke288 Vloženo 4. leden 2008 Sdílet Vloženo 4. leden 2008 začínaj se tu množit diskuze, který nějak nepobírám, píšete něco o hrabání a blbnutí, tak na to je snad nejlepší všechny systémy vypnout. hlavně jsem žil v tom, že auta s ESP mají dvoustupňový vypínání ESP, kdy první vypne ASR a druhej celý ESP Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Komárek Vloženo 4. leden 2008 Sdílet Vloženo 4. leden 2008 To nevím, ale pro rejdy upřesňuji! = ASR je na prd, neboť autu ubírá, když chce řidič hrabat v zimě na sněhu či ledu na pětku! (ukázat svůj krouťák, v případě dieselu). Myslím si, že taková obyčejná Octavka TDi 81kW by na ledu bez hloupě ubírajícího ASR hrabala na pětku v klidu. Ale to pak jde o to, jak to asr vypnout, když tam není vypínač, že!? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jar_da Vloženo 4. leden 2008 Sdílet Vloženo 4. leden 2008 žiju v přesvědčení, že pokud je ASR tak má vypínání vždycky, jinak na ledu bude hrabat i HTP na pětku Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Bburago Vloženo 4. leden 2008 Sdílet Vloženo 4. leden 2008 žiju v přesvědčení, že pokud je ASR tak má vypínání vždycky, jinak na ledu bude hrabat i HTP na pětku Na ledu to umí každej . To není nic nového . Scout má pouze vypínání na ESP. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jar_da Vloženo 4. leden 2008 Sdílet Vloženo 4. leden 2008 Na ledu to umí každej . To není nic nového . Scout má pouze vypínání na ESP. vypnutím ESP se vypne i ASR - si myslím??? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.