Mr.BuBaK Vloženo 6. leden 2008 Sdílet Vloženo 6. leden 2008 Ma niekto z Vas skusenosti z montazov elektrickej vlozky kurenia z Fabie a OII do OI ? Rad by som si to urobil, nakolko by sa dalo topit hned po nastartovani. Dakujem za akykolvek postreh a napad. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jarda.jezek Vloženo 6. leden 2008 Sdílet Vloženo 6. leden 2008 Ma niekto z Vas skusenosti z montazov elektrickej vlozky kurenia z Fabie a OII do OI ? Rad by som si to urobil, nakolko by sa dalo topit hned po nastartovani.Dakujem za akykolvek postreh a napad. To by se mi hodilo taky, snad to mluví i s klimatronikem... ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mr.BuBaK Vloženo 6. leden 2008 Autor Sdílet Vloženo 6. leden 2008 Ma to vraj OI v prevedeni 90 kw treba to len dodatocne namontovat vratania elektriky,ale stoji to za to Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tomina Vloženo 6. leden 2008 Sdílet Vloženo 6. leden 2008 90kw, takovej motor existuje? Jeste sem o tom neslysel ale takovy pridavny topeni by bylo dobry. Hlavne u TDi trva dost dlouho nez zacne topit :-( Ale vzhledem k tomu ze to moc obvykly neni, tak to bude pomerne draha sranda... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
olint Vloženo 7. leden 2008 Sdílet Vloženo 7. leden 2008 něco jsem tady o tomto tematu četl. ale nevyřešilo se to. a taky bych to bral http://forum.skodahome.cz/index.php?showtopic=36429 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jarda.jezek Vloženo 7. leden 2008 Sdílet Vloženo 7. leden 2008 něco jsem tady o tomto tematu četl.ale nevyřešilo se to. a taky bych to bral http://forum.skodahome.cz/index.php?showtopic=36429 Nojo, diskuse tu byly, pár lidí si namontovalo ohřev vody do zásuvky, ale ruku na srdce, buď mám zásuvku (a tedy asi i k té zásuvce garáž), nebo nemám zásuvku a pak musím vzít proud kde? Z alternátoru běžícího motoru. Já osobně bych bral elektrický topení k ventilátoru, abych si nastartoval (dálkově) a rychleji to topilo do kabiny. Jenže jsem to zatím nikde nenašel. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
stihacka Vloženo 8. leden 2008 Sdílet Vloženo 8. leden 2008 Ma to vraj OI v prevedeni 90 kw treba to len dodatocne namontovat vratania elektriky,ale stoji to za to To sis asi splet, co vím tak žádná Octa nemá 90kW v sérii. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PROCHY603 Vloženo 8. leden 2008 Sdílet Vloženo 8. leden 2008 Nojo, diskuse tu byly, pár lidí si namontovalo ohřev vody do zásuvky, ale ruku na srdce, buď mám zásuvku (a tedy asi i k té zásuvce garáž), nebo nemám zásuvku a pak musím vzít proud kde? Z alternátoru běžícího motoru. Já osobně bych bral elektrický topení k ventilátoru, abych si nastartoval (dálkově) a rychleji to topilo do kabiny. Jenže jsem to zatím nikde nenašel. A CO TAKTO TO VYRIESIT S AUTOALARMOM NA DIALKOVE STARTOVANIE. Z OKNA PANELAKU AUTO NASTARTUJES A KYM PRIDES K NEMU TAK UZ KURI. www.soft-plus.sk Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jarda.jezek Vloženo 8. leden 2008 Sdílet Vloženo 8. leden 2008 A CO TAKTO TO VYRIESIT S AUTOALARMOM NA DIALKOVE STARTOVANIE. Z OKNA PANELAKU AUTO NASTARTUJES A KYM PRIDES K NEMU TAK UZ KURI. www.soft-plus.sk To samozřejmě mám a vůbec nemusím startovat z okna paneláku (jednak v paneláku nebydlím a druhak mi to funguje i přes zdi, takže třeba z postele :-). Problém je v tom, že aby auto nebylo vymrzlé a odpadla námraza od skel, musím při teplotě těsně pod nulou startovat tak 15 minut předem, radši 20. Ona totiž nafta zase tak moc nehřeje. Kdyby byl nějaký přímotop na elektřinu doinstalovatelný a připojitelný ke climatronicu, bylo dost by se ušetřilo i na exhalacích. Jak jsem zjistil časem, prý by dost pomohlo i topení do chladicí kapaliny (hlavně prý motoru by to pomohlo, když by se rychleji ohřál), možná by se daly použít topítka jako jsou na temperování chladící kapaliny (do zásuvky), ale ve 12V provedení odebírající proud z alternátoru po nastartování (řízené vlastním termostatem, takže by odpadla komunikace s climatronicem). Nevíte někdo o něčem takovém? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PROCHY603 Vloženo 9. leden 2008 Sdílet Vloženo 9. leden 2008 To samozřejmě mám a vůbec nemusím startovat z okna paneláku (jednak v paneláku nebydlím a druhak mi to funguje i přes zdi, takže třeba z postele :-).Problém je v tom, že aby auto nebylo vymrzlé a odpadla námraza od skel, musím při teplotě těsně pod nulou startovat tak 15 minut předem, radši 20. Ona totiž nafta zase tak moc nehřeje. Kdyby byl nějaký přímotop na elektřinu doinstalovatelný a připojitelný ke climatronicu, bylo dost by se ušetřilo i na exhalacích. Jak jsem zjistil časem, prý by dost pomohlo i topení do chladicí kapaliny (hlavně prý motoru by to pomohlo, když by se rychleji ohřál), možná by se daly použít topítka jako jsou na temperování chladící kapaliny (do zásuvky), ale ve 12V provedení odebírající proud z alternátoru po nastartování (řízené vlastním termostatem, takže by odpadla komunikace s climatronicem). Nevíte někdo o něčem takovém? Ten panelak bol priklad.. :p tak postav vyhrievanu garaz a mas po probleme. :) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tomina Vloženo 18. leden 2008 Sdílet Vloženo 18. leden 2008 (editace) Kdyz jsem jel novou OII (1,9TDi) a potom Superbem (1,9TDi PD 96kW) vsim sem si, ze obe auta foukaji teply vzduch temer hned po startu, docela dobra vec. Jak je to presne delany to elektricky topny teleso? Topi to i kdyz motor stoji a je jen zapnuty zapalovani? Preci to nemuze byt tak slozity dodelat to do klasickych TDi v O1..nebo jo? Dalkovy start mi pripada docela neprakticky, hlavne u TDi, kterym nedela dobre dlouhy beh za studena na volnobeh. To sou motory, ktery se zahrivaji hodne pomalu a na volnobeh to trva hodne dlouho. Nezavisly topeni je dobra vec, ale kdyz uz mam auto v garazi kde je zasuvka tak ho ani moc vytopit nepotrebuju, protoze mam garaz v dome. Chtelo by to neco, co dokaze trosku zavlazit interier auta z baterky. Chtelo by aby se to zapinalo chvili pred nastartovanim (dalkovym ovladanim z okna domu) a pak by to bezelo spolecne s motorem nez zacne topit voda. Editováno: 18. leden 2008, autor: tomina Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jarda.jezek Vloženo 20. leden 2008 Sdílet Vloženo 20. leden 2008 No, já to myslel tak, že by to po nastartování fungovalo jako průtokový ohřívač chladící kapaliny, čímž by to pomohlo rychleji ohřát motor a při určité teplotě termostatu by se to topení vypnulo. Zároveň by to tak rychleji topilo dovnitř. Elektrický ohřívač vzduchu proudícího do kabiny by taky přece měl existovat, ale ten by musel být řízen klimou, jinak by to bylo nahouby. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JasteR Vloženo 20. leden 2008 Sdílet Vloženo 20. leden 2008 Zkuste si prijit stranky Webasto Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KaJe Vloženo 20. leden 2008 Sdílet Vloženo 20. leden 2008 (editace) Chtělo by to udělat něco jako fén na vlasy. Žádné vyhřívání motoru, jen zduchu. Prostě nějaká topná spirála vsazená do ventilace, nejlépe ovládaná jako vyhřívané sedačky - možnost regulace teploty. Tím by se pouze zahřívala ta topná spirála a rychlost vzduchu atd. by se normálka ovládalo klasickou ventilací. Přece musí být něco takového k dostání jako doplňěk od nějaké firmičky. Editováno: 20. leden 2008, autor: KaJe Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tomina Vloženo 20. leden 2008 Sdílet Vloženo 20. leden 2008 Jojo presne to mam na mysli, vzpomnel jsem si na doby Š120. Prodavala (mozna jeste prodava) takova mala krabicka co umela topit a nebo foukat. Lidi si to monotvali na pristrojovku a v zime to foukalo teplej vzduch, v lete zase delala pruvan :-) Stacilo by jen topny teleso na vypinac, jde jen o pritopeni behem prvnich 15minut jizdy, pak uz motor topi. Jak funguje topny teleso u PD motoru, ty topi hned po nastartovani. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tomasskodaoctavia Vloženo 24. leden 2010 Sdílet Vloženo 24. leden 2010 Ele. topení na 12V s časovačem kdekoliv na prodej např. aukro ale jestli pak někdo nastartuje nevim Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
zdesim Vloženo 25. leden 2010 Sdílet Vloženo 25. leden 2010 http://forum.skodahome.cz/index.php?showtopic=79456 zde se toho taky moc nevyresilo, je tam aspon obrazek jak to vypada Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tomasskodaoctavia Vloženo 25. leden 2010 Sdílet Vloženo 25. leden 2010 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Eresto Vloženo 26. leden 2010 Sdílet Vloženo 26. leden 2010 Diesle ma vobec neberu, tym chcem podotknut ze sa o ne nezaujmam a ze o nich vela neviem ale toto sa na tomto fore uz riesilo. Jak ohrev vzduchu vo ventilatore resp. pred nim ako aj ohrev chladiacej kvapaliny. 96 kW PD by to malo mat standard - ohrev vzduchu. Je tu aj par clenov, ktory maju pomocny ohrev vody. Ja by som velice asi nic ine nevymyslal. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
zdesim Vloženo 26. leden 2010 Sdílet Vloženo 26. leden 2010 pomocny ohrev vody ma hodne aut, jsou to 3 maly zhavicky u bloku motoru, ohrivaji vodu do topeni, ale neni nic extra, ty mam a chtel bych, aby to hralo rycheji, ale zase nechci kupovat bufika Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.