Přejít na obsah

Reklamace


DUsoft

Doporučené příspěvky

az na obcasny problem zaradit patku alebo spiatocku je to v pohode..no a spojka...pri skusobnej jazde nez som kupoval auto na 1,9 TDi mi to asi trikrat zdochlo nez som vysiel zpred dveri predajcu a po ceste este dvakrat :D som sa citil ako v autoskole...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud bude postup jak jsem psal,tak může dojít až na výměnu vozu.To ale nepředpokládám,bot kluci ve škodovce jsou šikovný a nejhezčí jsou od nich ty protokoly,co píšou k vyjádření problému.Ale ,at se teda daří.Zajímá mně výsledek snažení.

CHLAPE PODLE TOHO JAK TY REKLAMACKY OBHAJUJES , TAK URCITE DELAS U NEJAKEHO SKODA PRODEJCE. JSI DOSTI ZAUJATY. S TOU SIKOVNOSTI TECHNIKU U SKODY TO TAKE NEPREHANEJ. JSOU TO POUZE VIMENARI HLEDAT ZAVADU A BADAT PO TOM PROC VZNIKLA JIM DELA VELKE PROBLEMY.POKUD MAJI S NECIM PROBLEM TAK MENI DIL JEDEN VEDLE DRUHEHO NEZ SE PROBLEM ODSTRANI A PENIZKY JEN TECOU. SOUHLAS S FHISKA ZAKAZNIK JE NA PRVNIM MISTE ZVLASTE POKUD SI ZAKAZNIK PORIZUJE ZBOZI V TAKOVE HODNOTE. V DNESNI DOBE NEBUDE ZAKAZNIK TOLEROVAT U ZBOZI ZA NEKOLKO 100TISIC CEKANI AZ PANOVE TECHNICI U SKODY ZJISTI PO X DNECH KDE JE ZAVADA A CO JI ZPUSOBUJE PAK SE URACI TI PREDAT VUZ JAKO OPRAVENY A EJHLE SI TAM ZE STEJNOU ZAVADOU PO DVOU DNECH ZPATKY. TO TEDA NE NE V TOMTO SE MAJI PRODEJNY SKODA JESTE CO UCIT O PROTI KONKURENCNIM PRODEJNAM VOZU. HLAVNE U TOHO SERV. ZAZEMI POLEMIZACE JAKO ZE OC NENI KAFO MLINEK, NENI URCITE NA MISTE. NA CO JSOU TI TECHNICI SKOLENI NA CO MAJ TU HROMADU PRIRUCEK A DIGNOSTIK KDYZ JE JIM TO OSOBNE K HOVNU. PROTOZE TIPEK CO NENI ANI AUTOMECHANIK A MA TO POUZE JAKO KONICE JE S TAKOVOU PRIRUCKOU SCHOPEN ZAVADU ODSTRANIT NA POPRVE A BEHEM 1 HOD KTEROU PRAVE TI ODBORNICI NEJAK NE A NE NAJIT A ODSTRANIT A PRAVE TAKOVEJ TIPEK TO DA DO KUPI BEZ KECU A TECH STRASNEJCH CEN CO PLATIME ONOMU ZNACKOVEMU ZAZEMI A PRITOM JE TO V 70PROCENTECH K HOVNU. NERIKEJ MI NIC O TAKOVEJCH ODBORNICICH KTERYCH NASERU DO RANA 200LITROVEJ SUD.POKUD MEZI NE PATRIS TAK PANBUCH S NAMA.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Boco a DuSoft : dokončuju celkem zásadní facelift auta, kdy jsem mimo jiné vyměnil zadní nárazník za orig. RS. Ten starej leží v garáži a ted jsem na něj čuměl jak parma, co že vám to tam vypadává za plast. Nechápu to, protože ten kus na mým nárazníku vůbec není demontovatelnej. Zdá se, že to je svařený dohromady. V žádným případě se to nemůže ani hnout. Je ale fakt, že jsem se u dealera koukal do Etky a tam tenhle kus byl označen samostatně. Vůbec mi to není jasný. Až budu mít čas, tak to nafotím.

Mimochodem nechce někdo ten nárazník nebo alespon ty boční rozšíření od Milotec ? Je to jak nový a v barvě Sahara.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

az na obcasny problem zaradit patku alebo spiatocku je to v pohode..no a spojka...pri skusobnej jazde nez som kupoval auto na 1,9 TDi mi to asi trikrat zdochlo nez som vysiel zpred dveri predajcu a po ceste este dvakrat :D som sa citil ako v autoskole...

to co píšeš o řazení mi jako moc v pohodě nepřipadá. To musí chodit jak po másle. Tlač na servis. Z toho by se mohla časem vyklubat pěkná prekérka.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jestli můžu k tomu řazení: 4x4 6-ti kvalt - pětka a šestka se řadí velmi nejistě, dle sdělení servisu si to sedne :unsure:

Chtěl jsem se zeptat zda jde seřídit místo záběru u spojkového pedálu. Servis mi sdělil, že ne, spojka je hydraulická a seřizuje se sama a mně se zdá, že zabírá čím dál tí níž k podlaze (nebo že by se mi zkracovaly nohy?) :D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zadní kryt kapsy v kufru ... vypadává občas (jenom pravý)

Spojka ... občas jakoby zadrnčí hlavně při couvání a trochu do kopce

Převodovka ... 5ti kvalt, nemůžu si stěžovat, přesná, bez problémů

JirkaK: Pokud ten díl není demontovatelnej, tak mě ho zapomněli přimontovat a teď vůbec nevím za co tam drží (stále ještě).

P.S. pošli fotečku "RS Sahary" ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Boco a DuSoft : dokončuju celkem zásadní facelift auta, kdy jsem mimo jiné vyměnil zadní nárazník za orig. RS. Ten starej leží v garáži a ted jsem na něj čuměl jak parma, co že vám to tam vypadává za plast. Nechápu to, protože ten kus na mým nárazníku vůbec není demontovatelnej. Zdá se, že to je svařený dohromady. V žádným případě se to nemůže ani hnout. Je ale fakt, že jsem se u dealera koukal do Etky a tam tenhle kus byl označen samostatně. Vůbec mi to není jasný. Až budu mít čas, tak to nafotím.

Mimochodem nechce někdo ten nárazník nebo alespon ty boční rozšíření od Milotec ? Je to jak nový a v barvě Sahara.

Ja som nehovoril o narazniku ale o krytich bocnych odkladacich schrakok (kapes) v kufri. Tam kde mas lekarnicku..atd

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Boco a DuSoft :  dokončuju celkem zásadní facelift auta, kdy jsem mimo jiné vyměnil zadní nárazník za orig. RS. Ten starej leží v garáži a ted jsem na něj čuměl jak parma, co že vám to tam vypadává za plast. Nechápu to, protože ten kus na mým nárazníku vůbec není demontovatelnej. Zdá se, že to je svařený dohromady. V žádným případě se to nemůže ani hnout. Je ale fakt, že jsem se u dealera koukal do Etky a tam tenhle kus byl označen samostatně. Vůbec mi to není jasný. Až budu mít čas, tak to nafotím.

Mimochodem nechce někdo ten nárazník nebo alespon ty boční rozšíření od Milotec ? Je to jak nový a v barvě Sahara.

Ja som nehovoril o narazniku ale o krytich bocnych odkladacich schrakok (kapes) v kufri. Tam kde mas lekarnicku..atd

Boco - já vím, psal jsem, že mi pravý vypadává občas taky. Zbytek byl na JirkuK. :D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Od 8/2006 jezdím 2l TDI v Eleganci s pár doplňky. Zatím najeto 13 tis. km.

Hned po převzetí:

1. reklamace: Promáčklý molitan pod kůží středního sedáku vzadu...vyměněn molitan, přečalouněno.

2. reklamace: Poškrábané sklo dveří spolujezdce...vyměněno, ovšem nyní občas vrže a zatím se to postupně řeší.

Po pár měsících

3. reklamace: Občasné "dělové" rány z reproduktorů (rádio STREAM), při kterých celé rádio "spadne" a pak se samo "nahodí"...zatím si s tím neví rady, čeká se nějaké CD z MB, snad do té doby neodejdou reproduktory.

***********

Pročetl jsem celé téma a vypadá, že na tom ještě nejsem nejhůř. K některým vašim příspěvkům:

-zavírání 5. dveří to chce spíše zvyk než opravu, navíc jinak jdou zavírat, když jsou otevřeny jiné dveře, kdy nevzniká ve vozidle přetlak

-schránka na brýle byla špinavá, ale naštěstí nevrže

-řazení 5 má občas zdánlivě jakousi mezipolohu, ale není to dramatické, spojka se zdá být v pohodě

-ťukání pod palubovkou jsem si také všiml, ale nevěnoval jsem tomu pozornost

-odlétavající kamínky nejdříve oprýskali levé zrcátko (3 černé body) a dnes už mám po zimě jeden "krásně" šedý vryp na přední kapotě. Co naplat?

-ostatní popisované potíže se mi zatím vyhýbají

-K profesionalitě techniků

a)V rámci jarní prohlídky jsem nechal aktivovat zamykání vozu po rozjezdu, o odemknutí po vytažení klíčku (dle návodu) si mohu nechat jen zdát

b)Nově nastavené automatické rozsvěcování světel (ihned při zapnutí zapalování-v poloze 0) má i při jízdě mírně nižší intenzitu, než v poloze potkávacích světel

Uvidíme co se bude dít dál a vám všem přeji co nejmenší potíže. -_-

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

pro BENYHO.Tak jsi kté konkurenci jdi,ale nevím,kterou myslíš.Jestli si myslíš ,že ostatní automobilky nemají nějaké problémy,tak asi nejsi z tohoto světa.Francouze bych si nekoupil,japonec -nakonec,ten je dobrý dle průzkumu prvních 5 let.A ostaní jsou na tom podobně jako koncern.Jsem z oboru a řeším týhle problémy ,tak vím o čem píšu.Pokud jsi ve své praxi narazil na vola ,tak za to nemůžu,ale ty můžeš změnit servis.Nikdo Ti nepřikazuje,kam máš chodit.A pokud jde o domácí kutily,máš pravdu ,jsou šikovní,ale zase tak moc jich není,teda těch šikovných.Takže ,až je obejdeš ,tak stejně skončíš v nějakém dobrém servisu,kde budou dávat dohromadyto,co ti domácí pohnojili.A tuhle praxi vidím teda dost často.Nevím,jak by jsi se tvářil ,třeba u výměny rozvodů,kdyby ti tam někdo dal nějakou poskládanou sadu rozvodů a to by se Ti třeba rozletělo.Byl bych strašně zvědavý ,jak by to dotyčný řešil.To se sice může stát i u značkového,ale doposud,co tam jsem 10 let se to nestalo.Za to u kutilů,jsem to viděl dostikrát a příčiny?Nesprávně spárovaná kladka s řemenem,nedodržené postupy dotahování,nekvalitní díly.A o těch dílech by se dalo psát dosti dlouho.Tak at se Ti daří a hlavně šetři.Už se mockrát stalo,že kutil naůčtoval víc ,než značkový.Třeba u spojky to dělalo rozdíl 2000 kč.Co ty na to?A víš vůbec,za kolik se prodávají rozvody ve škodovce třeba na TDI v akci?Asi ne,tak se přeptej

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak som sa pokúsil všetko zosumarizovať. Ak tam niečo chýba, tak ma doplňte:

- netesnosť zadného okna (fučanie)

- pukotanie serva klimatizácie pod prístrojovkou

- slabý príjem signálu u originálnych rádií

- nekorektné vypnutie HF sady

- pokrčený koberec na boku stred. panelu

- odpadávanie krytu vonk. zrkadla

- náchylnosť smerovky v zrkadle na nefunkčnosť

- odpadávanie bočného koberca v kufri

- odliepanie dekor. líšt

= software u rádia Stream (pukanie v repoduktoroch, vybíjanie aku.)

- rosenie predných reflektorov

- pomalá reakcia parkovacích senzorov

- zatekanie do konektoru kabeláže do dverí pod manžetou

- zle sa zatvárajúce dvere vodiča

- problémy so spojkou (trhanie)

= znamená, že sa už od istého MR neobjavuje

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Stream a komunikace s MaxiDot. - Zatím nedořešeno.

Opět v autorizovaném servisu (Samohýl Zlín opět) neschopnost cokoliv vyřešit, jen výmluva, že to souvisí s ostatní výbavou vozu (taková blbost u CanBusu..) a trvalo dost dlouho dostat ze Škody vyjádření že jde opravdu o vadu. Takže nás čeká druhý pokus..Chápu proč se v aut. servisech zákazník nepouští k opravě. Asi by se divil jak neznalí jsou jejich technici a vše dělají pokus-chyba. Ale nechci globalizovat. Možná je to jinde jinak, jen mne se takový autor. servis najít nepodařilo.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Stream a komunikace s MaxiDot. - Zatím nedořešeno.

Opět v autorizovaném servisu (Samohýl Zlín opět) neschopnost cokoliv vyřešit, jen výmluva, že to souvisí s ostatní výbavou vozu (taková blbost u CanBusu..) a trvalo dost dlouho dostat ze Škody vyjádření že jde opravdu o vadu. Takže nás čeká druhý pokus..Chápu proč se v aut. servisech zákazník nepouští k opravě. Asi by se divil jak neznalí jsou jejich technici a vše dělají pokus-chyba. Ale nechci globalizovat. Možná je to jinde jinak, jen mne se takový autor. servis najít nepodařilo.

Mam ten samy problem - pri zarazeni spatecky se vyplo radio a zacaly strasne praskat repraky,nwslo s tim delat nic jineho nez vytahnout pojistku.Pak vse ok jen na maxi dotu se ztratila polozka audio.Byl jsem to reklamovat a po tydnu ,kdy se servis poradil se Skoda Auto my bude pristi tyden vymeneno radio za nove kus za kus.....

Jinak mi povrzava a tuka neco v zadnich dverich u ridice pokud jedu nad 80km/h nevim co ale zeptam se.

Nevite jiz nekdo neco blizsiho k te aktivaci blikani svetel pri tzv. panickem brzdeni???? Skouseli to u nas a neslo jim to.. A co jine zajimave moznosti s nejakym nastavenim VAS neco opravdu praktickeho co neni v zakladu aktivni. Zdary

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

pro BENYHO.Tak jsi kté konkurenci jdi,ale nevím,kterou myslíš.Jestli si myslíš ,že ostatní automobilky nemají nějaké problémy,tak asi nejsi z tohoto světa.Francouze bych si nekoupil,japonec -nakonec,ten je dobrý dle průzkumu prvních 5 let.A ostaní jsou na tom podobně jako koncern.Jsem z oboru a řeším týhle problémy ,tak vím o čem píšu.Pokud jsi ve své praxi narazil  na vola ,tak za to nemůžu,ale ty můžeš změnit servis.Nikdo Ti nepřikazuje,kam máš chodit.A pokud jde o domácí kutily,máš pravdu ,jsou šikovní,ale zase tak moc jich není,teda těch šikovných.Takže ,až je obejdeš ,tak stejně skončíš v nějakém dobrém servisu,kde budou dávat dohromadyto,co ti domácí pohnojili.A tuhle praxi vidím teda dost často.Nevím,jak by jsi se tvářil ,třeba u výměny rozvodů,kdyby ti tam někdo dal nějakou poskládanou sadu rozvodů a to by se Ti třeba rozletělo.Byl bych strašně zvědavý ,jak by to dotyčný řešil.To se sice může stát i u značkového,ale doposud,co tam jsem 10 let se to nestalo.Za to u kutilů,jsem to viděl dostikrát a příčiny?Nesprávně spárovaná kladka s řemenem,nedodržené postupy dotahování,nekvalitní díly.A o těch dílech by se dalo psát dosti dlouho.Tak at se Ti daří a hlavně šetři.Už se mockrát stalo,že kutil naůčtoval víc ,než značkový.Třeba u spojky to dělalo rozdíl 2000 kč.Co ty na to?A víš vůbec,za kolik se prodávají rozvody ve škodovce třeba na TDI v akci?Asi ne,tak se přeptej

nejde mi o problemy a zavady automobilky ale reseni techto problemu a pristup u origo servisu nemuze se zdaleka srovnavat treba s audi nebo ford.ten vul neni jen jeden je jich nekolko skoro v kazdem origo servi skoda.a po dlouhem hledani solidniho servisu jsem nakonec zakotvil u onoho domaciho kutila jak ty pises.jde o soukromi rodiny servis kam jezdim uz v poradi treti skodou a max spokojenost.prvni felda 1.3 na ktere mi porad prolinala smes chlazeni pod hlavou motoru.kde ve 3 origo servisech neustale menili tesneni pod hlavou a problem porad stejny. az prave ten kutil zjistil ze ta hlava potrebuje sbrousit na magnetce protoze je prohla udelal dal nove tesneni a svete div se bylo po problemu.a o cene kterou jsem musel zaplatit za 3kusi tesneni a praci u skody ani nemluve penize hozene do kanalu.nasledovala felda 1.6 problemy se skrtici klapkou kterou misto aby panove u skoda servisu vzcistili tak radeji namontovali novou . a svete div se ta moje stara po mensi udrzbe domacim kutilem funguje uz dalsi 3 roky na bratrancove felde.dalsi skodu v poradi octavii 1.8 20v jsem uz zadnemu origo servisu radeji nesveril a jezdil jsem s ni do soukromeho servisu pana domaciho kutila a vzdy bez problemu odvedena prace-rozvody+kladka+tlumic kmitu+vodni pumpa,brzdy,tesneni pod komplet sanim loziska altec a jine uz mensi drobnosti.a prave u tohoto domaciho kutila V UDRZBE pokracuji i s 1.8T a max spokojenost.ono nestaci mit jen origo dilenske prirucky a diagnostiku ktere ma a pouziva i tento domaci kutil ale clovek musi mit taky neco v bedne a ne jen cumet do papiru jak a kde co povolit a prehodit je me jasny ze je to nejidealnejsi zpusob jak tahat z lidi prachy.proc mi ve 3rozdilnych origo servisech na felde 1.3 menili porad tesneni pod hlavou kdyz jsem ji rikal ze mi to delali na poprve a voda prolinala porad no proc ne dat nove i na podruhe a potreti nikoho to nezajimalo.a stejny pripad u zatuhleho razeni na stejnem voze kde se tohle i u jinzch felicii stavalo casto teda aspon do roku 97 misto aby mi ve spoji tahla a radici paky koplnuli novej sroub a silonove ulozeni, tak na to do nekonecna strikli vazelinu ve sprei ktera pomohla tak na tyden a byl jsem s tim zase zpatky vzdy jsem vimaznul prachy za hodinu prace +drobny material no a tak to trvalo 4x nez doslo na vymenu.nahradni dily pouziva zatim pouze origo skoda.takze s nejakym aftrmarketem nemam probleml. presne jak jsem predpokladal jsi primo od skody tedy dosti zaujaty a hajis sve kolegy.proti vozum skoda nic nemam ale to servisni zazemi a prijimaci technici je pro mne na dosti spatne urovni a ne jen pro mne znam nekolko lidi co s tim maji spatne skusenosti v nekolika servisech.ja osobne nikdy vice at si to uziji jini duverivci. :p

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pro BENYHO.Tohle všechno co tu píšeš,jsou banální opravy.Teda dost se divím,že to takhle servis řešil,Existují ještě?Takových snad mnoho není.Takové neduhy jsou běžné a postupy jednoznačné.Jinak hážeš techniky do jednoho pytle ,někteří jsou takoví ,jiní makoví.Tak at Ti ta 1.8 jezdí.

Kdybych tam nedělal,tak nejsem u zdroje informací a skončil bych jako garážový kutil,který u nových věcí nadělá více škody než užitku.Kde chybí informace ,tam pšenka nekvete.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

BENY - by si sa čudoval, ale aj u iných značiek je to podobné (napríklad aj Audi), ale tam to tak majiteľa netrápi, keďže je servis prvé 3 roky komplet zadarmo. Ale povedal by som, že je to dobrý spôsob, ako naučiť ľudí, že si majú všetko nechať spraviť v servise. A po 3-och rokoch budú platiť až budú zelení.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pro BENYHO.Tohle všechno co tu píšeš,jsou banální opravy.Teda dost se divím,že to takhle servis řešil,Existují ještě?Takových snad mnoho není.Takové neduhy jsou běžné a postupy jednoznačné.Jinak hážeš techniky do jednoho pytle ,někteří jsou takoví ,jiní makoví.Tak at Ti ta 1.8 jezdí.

Kdybych tam nedělal,tak nejsem u zdroje informací a skončil bych jako garážový kutil,který u nových věcí nadělá více škody než užitku.Kde chybí informace ,tam pšenka nekvete.

pro origo servis to banalni opravy asi nejsou. :smich: ty to obhajujes jako kdyby jsi byl za ne vsechny schopen dat ruku do ohne ale u tech ktere jsem mel moznost osobne poznat by jsi se popalil :smich: pozor na to.zdroje informaci mate ale jak s nimi nalozit v praxi to uz je pro vas panove technici horsi jste jen a pouze teoretici .a co takhle bezna vec v techto sevisech pri vimene oleje necha se litr nebo dva toho stareho a doleje se novzm . na co menit celou napln. cumis na drat co. takovou praxi origo servisu taky neznas tak to jsi asi mimo misu.bezna vec u vas odborniku.nedelej ze sebe obetniho beranka v 70 procentech by jsi se prave popalil. zapomel jsi :o ze zijes v cesku. ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

BENY - no bohužiaľ aj také servisy sú, kde je to ozaj bežná prax (myslím to s tým olejom). Takéto servisy treba oblúkom obchádzať. BTW som už preskákal celkom dosť, takže určite sa za teoretika nepovažujem.

ale ja si prehazuji nazory s DIAGNOSTIKEM .nechapu <_< proc se ty osobne chytas vety o teoreticich.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

no, mozno problem trosku offtopic. ake vyzeraju vase madla zo striekaneho ci akeho plastu na dverach po nejakom case pouzivania? moje po roku aj stvrt co mam auto (23kkm) su priam zrele na vymenu. mam dojem ze to absolutne nie je odolne voci beznemu pouzivaniu, asi by som sa ich nemal uz ani chytat :D a druha vec - ako vyzeraju bezpecnostne pasy? ten najpouzivanejsi na mojej strane sa zacina strapkat na okrajoch, nie vela ze by ma ten pas v pripade potreby neudrzal na sedadle ale aj tak sa mi to zda po roku aj nieco pouzivania auta nie moc v pohode. ako to vyzera u vas?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...