Říjen 14, 200816 r Najprv si ju skus požičat od kamaráta....skus zamenit a ak to bude robit to isté...hladaj inde. Celá výmena/ alebo skuska / trva cca 15 - 20 minut. Odsrobuješ 2 inbusy, listu vytiahneš, daš druhu a je to.....Tiež som to tak urobil....a nebola to lišta...Pa
Říjen 14, 200816 r Lambda sonda....ale mne to trhalo, ako by šlo zdochnut ale potom znovu nabehlo na dialnici, ked som šiel na plné gule a stále motor v otáčkach. Zatrhalo a a znovu slo dalej a po pár sekundách znovu. Wag nič konkrétne neukazoval. Ale skus napr.pozret základné veci, ako su sviečky a vzduch.filter. Hlavne sviečky, či su tam take ako maju byt. Nie...akože Ti povedia v servise že Ti tam dali nové nejaké "super" a že su snimi vsetci spokojní. Skontroluj si hlavne základné veci. Hadičky...hlavne tu za škrtiacou klapkou...odza du, niekedy býva vypadnutá, kábliky atd......
Říjen 15, 200816 r a co palivovy filter a popripade cistota v palivovej nadrzi a sitko na cerpadle. a zacni od veci ktore netreba draho kupovat ale len skontrolovat.
Duben 5, 201114 r Dobrý den, řeším poslední dobou problém s fabií 1.4 mpi 50KW. Motor začal nepravidelně škubat za studena a i za tepla. Nedávno jsem zastavil na křižovatce a po rozjezdu a přeřazení z jedničky na dvojku to netáhlo a začalo cukat. Dal jsme trojku a postupně cukání přestávalo, jak jsem řadil vyšší rych. stupeň. Pak jsme připojil VAG a vyhodilo to chyby: 16725 - Snimač polohy vačkových hřídelů:(G40) Mesmyslný signál - sporadicky a 17978 - řídící jednotka motoru zablokovana - sporadicky. Mohl by to dělat ten snímač polohy vačkových hřídelů? Jinak otáčky při volnoběhu jsou ustálené za studena i za tepla. Při tom cukání se na přistrojovce nerozsvítí žádná chyba.
Duben 11, 201114 r netankoval jsi jinde než tankuješ obvykle?? já tenhle problém měl, špatná směs..bohužel to neovlivníš, ale může to být z toho, budeš muset počkat až to dojedeš nebo vypusť nádrž no, ale do toho se ti chtít nejspíš nebude při dnešních cenách..
Duben 17, 201114 r Špatným benzinem to nebude. Občas sice natankuji jinde, ale už jsem několik nádrží vyjel a dělá to stejně. Poslední dobou to dělá jen při studeném motoru. Rozjedu se na jedničku a když přeřadím na dvojku a šlápnu na plyn tak to začne cukat a je úplně jedno jestli dám plný plyn nebo ne. Zkusil jsme když to zase začalo cukat vyřadit a plynový pedál jsem dal na podlahu a otáčky okamžitě vyletěli na maximum. Dělá to jen druhý rychlostní stupeň.
Duben 17, 201114 r Měl jsem ten samý problém, vyřešeno výměnou čidla teploty chladící kapaliny co je na termostatu dal sem čínskej za 150 a funguje výměna za 3 min z toho 2 minuty sundání krytu motoru.
Duben 18, 201114 r to čidlo vyměním taky, na VAGu mi ho to hlásilo..a třeba už mi to taky dělat nebude
Duben 25, 201114 r Měl jsem ten samý problém, vyřešeno výměnou čidla teploty chladící kapaliny co je na termostatu dal sem čínskej za 150 a funguje výměna za 3 min z toho 2 minuty sundání krytu motoru. Tak jsme dal na tvou radu a problém je vyřešený. Díky Tak sem se radoval předčasně. Dnes se to opět projevilo. Minulý týden jsme vymazal všechny závady ve VAGu a po dnešním cukání se podíval na chyby. Našlo to dvě: 16726 - snimac polohy vack./klik.hridele (G40) : signal snimace prilis maly P0342 - 35-10 - - - Sporadická 17978 - ridici jednotka motoru zablokovana P1570 - 35-10 - - - Sporadická Nesetkal se s tím někdo? Upraveno Duben 28, 201114 r od oski1
Květen 5, 201114 r dneska sem známému napíchnul auto a ukázalo mi to taky chybu vačky, tak to tedko řešim
Srpen 28, 201114 r Me tohle taky delalo, po vymene rozvodu(retez s kolecky) je to v pohode, krasne plynule jede...
Prosinec 11, 20168 r Mne to dělalo do výměny rozvodového řetězu.Pak občas párkrát za rok auto po přesně třeba 5 km na pár vteřin ztratilo tah a pak jelo.Nikdy se na to nepřišlo.Asi bych do fabie už nešel.Dobré auto,ale rád jsem,že ho už nemám!
Leden 23, 20196 r Ahoj, Koupil jsem si ojetou fabii rok výroby 2001 motor je vyroben ještě v emisní normě EURO 2. Při rozjezdech nebo přeřazování mě začne fabia občas "poskakovat" jako kdyby se motor začal dusit někdy když se rozjíždím vylitnou otáčky na několik tisíc i když jen lehce lechtam plyn a začne zběsile skákání z křižovatky ??. Vyměnil jsem vzduchový filtr to ale nepomohlo včera jsem ještě koupil aditivům na čištění vstřiku ale žádná sláva. Nevíte v čem by mohl být problém popřípadě jestli má někdo podobné zkušenosti. Tankuji jen benzín z ČS. Mol takže si myslím že kvalitou paliva to nebude jediné co mě napadlo tak vadný vstřik nebo tlak paliva
Leden 25, 20196 r V 23. 1. 2019 na 19:59, payczgame napsal: Koupil jsem si ojetou fabii rok výroby 2001 motor je vyroben ještě v emisní normě EURO 2. Při rozjezdech nebo přeřazování mě začne fabia občas "poskakovat" jako kdyby se motor začal dusit někdy když se rozjíždím vylitnou otáčky na několik tisíc i když jen lehce lechtam plyn a začne zběsile skákání z křižovatky V té době byl problém s daty v ŘJ motoru. Obvykle auto fungovalo s obrovskou prodlevou na pohyby plynového pedálu. Takže při rozjezdu přidáváš plyn a nic se neděje, ale protože současně pouštíš spojku, motor buď zhasne, nebo zase spojku zmáčkneš, ale protože motor konečně zareaguje, začne řvát ve vysokých otáčkách. Po přeflashování se obvykle situace zlepšila. Zkus autorizovaný servis Škoda. Měli by mít opravenou verzi dat k dispozici.
Únor 21, 20196 r Dneska jsem myslel že ani neodjedu nastartoval jsem auto než jsem zařadil zpátečku auto chcíplo takhle jsem to udělal tak 4x než auto bylo schopno držet volnoběh rozjel jsem se ujel jsem asi 10m a auto vůbec nešlo za plynem nezvýšily otočky jako kdybych vůbec nešlápal na plyn až po nekolikátém promáčknutí plynu auto začlo jít do otáček a takhle jsem ujel asi 500 m než auto bylo schopné normálně jet po asi 5km začalo auto zase cukat (měl jsem trojku do mírného kopečku asi 2.2tis otáček) po cestě zpět (10 minut návštěva obchodu) auto se chovalo úplně normálně šlo za plynem žádné cukání jako kdybych sedl do jiného auta. Nevím co sním mám dělat je to jako loterie ?
Únor 23, 20196 r Dneska Jsem udělal diagnostiku motor chyba čidla g62 závada 16500. Mohlo by to mít něco společného s předchozím popisem závady?
Únor 24, 20196 r tak u studeného motoru pokud bude čidlo dávat nevěrohodnou hodnotu, tak směs bude blbě nastavena (bohatá/chudá) a nepojede to do té doby, než se motor zahřeje a čidlo začne ukazovat "přijatelnější" hodnotu
Březen 9, 20196 r Ahoj, vymontoval jsem klapku vyčistil čističem brzd od Wurth a auto jede jako nové. Děkuji za rady
Březen 9, 20196 r Ahoj. Ako si pri čistení otvoril klapku ? Ja som ju dnes čistil, ale keďže je ovládaná elektronicky motorčekom nevedel som aku ju otvorím/vyklopím, aby som poriadne vyčistil dosadacie plochy.Diky
Březen 10, 20196 r Ja som ju mal vymontovanu vonku len som ju nevedel vo vnutri otvorit kedze je elektronicka
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.