Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo (editace)

Nejsem zrovna mechanik, to podotykam.

Kazdopadne motorjsem si nakonec rozdelal. Mrknul na to. Jakto bylo v realu? - Obcas mi zkricela a pak chvili blikala kontrolka mazani. Vzdy po zhruba 10 sekundach zhasla. Vetsinou se to stavalo pri rozjezdech, sem tam i pri delsi jizde. Pri jizde po dalnici pri otackach kolem 3 tis v motoru (kdyz byl pod zaberem) zacalo rychle tise klapat (jakoby zprava). Pri pusteni nohy z plynu se klapot ztracel. Po vyjezdu na horizont jsem vyradil, pustil nohu z plynu a motor "zdechnul". Vzhledm k tomu, ze se mi to jiz nekdy stalo (zdechnuti pri rychlym pusteni plyn. pedalu), klasicky jsem to znovu rozjel, potom pri zaberu zacalo klapat hlasiteji, trvalo to zhruba 15-20 sekund a motor si klapnul jednou jeste hlasiteji a zhasnul. vyslapl jsem spojku a nechal to vykvaltovany se spojkou dojet. Mrknul jsem pod kapotu, nic, vytahl jsem merku oleje a zakourilo se od ni. Motor nesel naskocit. Po delsi dobe (15 min?) a par konzultacich (byl jsem anie 1000 metru od sjezdu a dite v aute, jsem to normalne nastartoval a skoro krokem (do mirneho kopce) jsem se pokousel dojet z dalnice ke sjezdu. Trvalo to zhruba 200 m se stalym klapotem, pak se ozvala kovova rana z motoru a skoro me to zastavilo. Byl konec.

Ted samozrejme vim zesi za polovinu muzu sam. Mozna stacilo jenom dotahnout matici a bylo to OK.

Kazdopadne po celou dobu pred udalosti jsem kontroloval hladinu oleje, byla naprosto v poradku. Pote se jsem si odvezl poskozeny motor ze servisu jsem si ho doma rozebral. A samozrejme se potvrdilo to co mi v servisu rekli. Problem se stal na prvnim valci, povolila se mi jedna matka na ojnici, zacalo to tedy klepat a nakonec ta matka uletela uplne. Uvolnilase cast ojnice (ten kus co je sesroubovan na klikovce) na jedne strane a jak byl volny a vysunuty , chytnul se pri otaceni o zebro bloku motoru a pak jeste ten polouvolneny kus udelal diru do bloku. Klika na prvnim valci poskrabana, na druhem taktez (kluzny prilozky, loziska) speceny. Maticku jsem nasel ve vane, zbrousena zesikma asi o blok.

Mrknul jsem na olejovy cerpadlo, v poradku, sitko ciste. Vodni pumpa taktez OK. Jestli to nekde nemazalo? nevim z toho co jsem videl nemam tuseni jestli duvod bylo nemazani a nasledne uvolneni matky ojnice a nebo ty skrabance vznikly az na zaklade uvolnene matice............

Kazdopadne, jak vam zacne delat motor neplechu, anejste v tom zbehli, doporucuju nechat byt jak je a sup nekomu zkusenemu........

Kdyby nekdo chtel nejake soucastky z motoru tak na SZ.

Prihazuju foto diry:

post-2300-1207465666_thumb.jpg

Editováno: , autor: vevodap
Vloženo

U těchto motorů sem tam prasklo dno, které drží vložky válců. Stávalo se to po výměně těsnění pod hlavou po přeskládání vložek. Voda pak šla do oleje. Motor se pak měnil.

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...