Květen 9, 201411 r Asi blbá otázka, ale myslíte si, že má cenu jít reklamovat korozi na fabii, která je pravidelně servisovaná v autorizáku a je to r. 10/2004, najeto 98tis km? Fabia má z vnějšku mírnou korozi mezi oběmi prahy a předními blatníky, viz foto kodemi, ale né tak velkou. Jinak vypadá, že zbytek je snad bez koroze. Na jednu stranu si říkám, že přeci jen má auto skoro 10let, ale na druhou stranu, když je 10let záruka na kastli, je to běžný jev u fabie a pravidelně se s ní jezdilo do autorizáku? Je mi jasné, že pokud to nezkusím, tak se do nedovím. Šli byste to s takovým "veteránem" reklamovat? Díky
Květen 10, 201411 r Přátelé okřídleného šípu, pro: gloomik - pokud se nepletu, tak aby něco uznali musí být to auto pravidelně servisované u nich, a záruka je na prorezivění.- to znamená díru v kastli. To místo , které zmiňuješ to je bolest fabií i jiných automobilů. Zanáší se to tam bordelem, léty se tam utvoří pěkná vrstvička a je to tam pořát vlhké. Potom i tak fantastická antikorózní úprava na našich Fabiích podlehne a je vymalováno. Jak já říkám, prevence je důležitá. Již dvakrát co vlastním mého miláčka jsem odmontoval plastové podběhy a vše důkladně, ale důkladně vystříkal Rezistinem Car. Zvláštní péči jsem věnoval oné kapsi, kde to tak krásně hnije. Doporučuji všem, jednou za měsíc otevřít obě přední dveře a díru, která je dole u prahu a blatníku proudem vody důkladně vystříkat. Kdo to nikdy nedělal, uvidíte co tam z toho půjde bordela. Tak šperkujte chlapci, šperkujte. Radek.
Květen 10, 201411 r každý rok sundám podběhy, očistím, přebrousím, přetřu a zase nandám. je to jako Vánoce, každý rok.
Květen 10, 201411 r Dnes jsem při mytí objevil rez a puchýřky v předním rohu dveří u řidiče, s tím se asi moc dělat nedá. Kdybych rozdělal ty dveře, možná bych se ani do toho rohu nedostal. Autu táhne též na desátý rok.
Květen 10, 201411 r No ůplně se tam nedostaneš,nezbívá ti nic jiného než vybrousit,popř. tmel,plnič a vrchní lak,jestli máš metlu tak samozřejmě bezbarvý lak.
Květen 11, 201411 r Radomír: Auto je pravidelně servisováno v autorizáku, tak když je jakási záruka na kastli, tak jsem si říkal, proč toho nevyužít. Nu, navštívím nějakého lakýrníka.
Červen 16, 201411 r Mám 4letou záruku taky. Ale až mi zkončí, tak autorizák skrz výměnu oleje adios. Ale pokud chci mít už jen záruku proti prorezivění, tak můžu jezdit do autorizáku jen kvůli kontrole karoserie která stojí pár stovek a servisák to jen zvedne projde to a řekne že dobrý..... Tak to by na tu záruku mělo stačit ne?
Červen 29, 201411 r Ahojte chlapi, potreboval by som poradiť ako správne ošetriť hrdzavé miesta, aby to ešte nejakú dobu vydržalo - viac na foto. Ďakujem za každú radu.
Červen 29, 201411 r No jak vydím,tam už jen přebroušení a základ nepomůže. Rez důkladně odstran flexou s hrnkovým ocelovým kotoučem. Jde to dobře a zůstane fakt jen zdraví plech. Určité věci budeš muset tmelit. Pod tmel základ dávat nemusíš. Pak plnič barvy a vrchní lak. Na metlu musí pak jít ještě bezbarvý lak.Když se stím vyhraješ,tak 2 roky to vydrží. Pak to bude zase to samé. Bohužel.
Březen 19, 201510 r Stalo se vám někomu, že mu začali reznout obě přední dveře u okeního těsnění pod oknem? Mám tam bubliny rzi a je už i vidět trochu na povrchu. Dá se to nějak zachránit a zastavit? Upraveno Březen 19, 201510 r od Tomáš Slabý
Březen 30, 201510 r tohle se dá vždycky jen přibrzdit a čím je to na horším místě, tím je to přibrždění menší. Jinak obrousit, překitovat, nalakovat....nebo se s tím smířit
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.