Přejít na obsah

Klimatizace


lukky

Doporučené příspěvky

Zdravim,

nedavno jsem koupil octu a nevim poznat, ze klimatizace funguje. Kdyz jsem jel, tak jsem zkousel zapinat, ale nepocitoval, ze by vzduch z ofuku byl nejak extremne chladny. Nevim jak presne to funguje. Kdyz jsem stisknul tlacitko AC, tak myslim, ze se ani nerozsvitilo to kontrolni svetylko. Je jeji funkce zavisla na venkovni teplote? Venku bylo okolo 12 stupnu, ale plasty byly rozehrate od slunicka, tak jsem chtel rychle schladit :).

Lze se na jednotku klimatizace pripojit klasickym OBD kabelem(optrony) na RS232?

diky moc za odpovedi

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zdravim,

nedavno jsem koupil octu a nevim poznat, ze klimatizace funguje. Kdyz jsem jel, tak jsem zkousel zapinat, ale nepocitoval, ze by vzduch z ofuku byl nejak extremne chladny. Nevim jak presne to funguje. Kdyz jsem stisknul tlacitko AC, tak myslim, ze se ani nerozsvitilo to kontrolni svetylko. Je jeji funkce zavisla na venkovni teplote? Venku bylo okolo 12 stupnu, ale plasty byly rozehrate od slunicka, tak jsem chtel rychle schladit :).

Lze se na jednotku klimatizace pripojit klasickym OBD kabelem(optrony) na RS232?

diky moc za odpovedi

Nazdárek tak nejdřív mrkni na pojistky dále když zapneš tlačítko AC tak si otevři kapotu a mrkni do motoru při zapnuté klimě se musí točit oba ventilátory je toho docela dost lepší by bylo zajet za nikým kdo dělá klimy :feve:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

...když jsem měl na předminulym autě drobnej únik oleje z kompresoru, tak mi v servisu (krom obstřiku kompresoru - kde nebyl únik patrný) šoupli digiteploměr do výdechu a při běžícím motoru - s prošlapávanym plynem - při zapnuté manuální klimě na plno - po cca dvou minutách - naměřili cca 10°C. Venku bylo kolem třicítky. Verdikt: "je to ok" až nebude chladit, je namístě to řešit"....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 roky později...

co sa tyka vetrakov, ake su mozne stavy, moze to niekto vysvetlit, nikde ani v DP som to nenasiel... zo schemy je jasne, ze su zapojene paralelne, takze oba sa tocia stale rovnako. Ale kedy na 1. a kedy na 2. stupen?

napr:

1) normalna teplota motora, vypnuta klima -> vetraky vypnute

2) normalna teplota motora, zapnuta klima -> vetrak 1 alebo 2. stupen?

3) zvysena teplota motora, vypnuta klima -> vetrak 1 alebo 2. stupen?

4) zvysena teplota motora, zapnuta klima -> ?

atd...

doteraz som mal jednostupnovy vetrak aj termospinac, a auto bez klimy, tam to bolo jednoduche... normalna teplota motora -> vetrak off, zvysena teplota -> vetrak on...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...