Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

Publikováno

V úplném klidu vozidla občas problikává kontrolka baterie. V servise mi doporučili vyměnit alternátor,což jsem udělala, avšak kontrolka začala po jednom dni problikávat znovu.Baterie je prý v pořádku,při jízdě to nedělá ani nedělalo.Pokud auto nepoužívám tři dny baterie se vybije.Nedávno jsem si tam nechala namontovat autoalarm magicar 8000, ale to bylo v pořádku, začlo to problikávat až po 3 týdnech.Prosím poraďte mi,jsem z toho zoufala.DÍKY 1.6 r.v.99

Jestli to dobře chápu tak to vše začalo až po alarmu?........magicar 8000 nemá ani dalk.start tak tím to asi nebude ....záleží jak je to namontováno ale možná to s tím má něco společného,jinak magicar má jednu blbou vlastnost když se vozidlo nepoužívá hravě tu baterii vytluče.........

a nebo že by tam někdo dal modul svícení.....????

a nebo že by tam někdo dal modul svícení.....????

Co má modul svícení společnýho z vybitím baterie??? To nejak nechápu.

Ono je možný že jí to proste normálne nedobíjí (i po výměne alternátoru) jak má.

A což pojistkový box na baterce, jak to v něm rádo oxiduje, možná je chyba tam :huh:

a nebo že by tam někdo dal modul svícení.....????

Co má modul svícení společnýho z vybitím baterie??? To nejak nechápu.

Ono je možný že jí to proste normálne nedobíjí (i po výměne alternátoru) jak má.

jen proto že některé mají napojený kabel na kontrolku.....:-)))))

  • 2 týdny později...

A cierny odber bol merany??? Mozno je prilis vysoky.

  • 1 měsíc později...
  • Autor

Tak je to alarmem!Ve svazku alarmu byl nějakej nežádoucí dotek.Díky všem za příspěvky lol

Upraveno od Dana

  • 4 týdny později...

Ahoj,

setkal se nekdo z neciim takovym? jedu od znameho asi 2km a kousek od baraku dvaklat piplo na maxiku: dobijeni navstivte dilnu koukal jsem na pristroje baterka nesvitila ale vsim jsem si ze pristroje jsou takove pohasle prijedu k baraku ze to hodim na nabijecku a vsimam si zmeny zvuku motoru a palubka se rozzarila, davam na maxiku stav vozidla a tam je jen o.k. :help:

vite nekdo co by to mohlo udelat?

Dik

Třeba umírá baterka, skus změřit voltmetrem kolik má voltů nezatížená a zatížená (při startování) a skus změřit kolik je voltů v okruhu když auto dobíjí, myslim že by mělo být ke třinácti pri nastartovanym autě, při nezatížené je jasny a když je 10,5V nebo se to tomu blíží tak je kaputos.

Upraveno od obrbaz

  • 7 měsíců později...

Octavia combi 1,9TDI.Když otočím klíč do polohy,kde se rozsvítí kontrolky, nesvítí kontrolka dobijení. Alternátor i kostra je OK. V knížce píšou ještě o prasklé žárovce nebo chybě v počítači.Žárovka ale vyměnit nelze, neboť je SMD na desce. Nemáte s tím nějaké zkušenosti? Nový budíky stojej kolem 6-7000.

Upraveno od Ludekl

Daj na vag akcne cleny a vyskusaj palubovku a kontrolky tam zistis ci je vobec funkcna

Odzkoušej kontrolu dobíjení. Má bít 13,8 až 14,5V.Asi tam máš BOSCH alternátor. Pokud to nebude dobíjet ,tak je přerušený kabel od alternátoru do panelu přístrojů .Většinou je závada na kabeláži. Zkontroluj kabelový svazek ,který vede kolem startéru.Tam je většinou přerušen.Musíš rozmotat svazek.

Octavia combi 1,9TDI.Když otočím klíč do polohy,kde se rozsvítí kontrolky, nesvítí kontrolka dobijení. Alternátor i kostra je OK. V knížce píšou ještě o prasklé žárovce nebo chybě v počítači.Žárovka ale vyměnit nelze, neboť je SMD na desce. Nemáte s tím nějaké zkušenosti? Nový budíky stojej kolem 6-7000.

Mě nesvítila kontrolka dobíjení když nebyl pořádně docvaknutý konektor na startéru. Prostřík sem ho wd40 pořádně docvaknul a už to zase svítilo ...

Mě nesvítila kontrolka dobíjení když nebyl pořádně docvaknutý konektor na startéru. Prostřík sem ho wd40 pořádně docvaknul a už to zase svítilo ...

Na starteru? Nechtěl jsi říct na alternátoru?

  • 2 měsíce později...

zdar chlapi,

poslení dobou mám problém s elektrikou.Když motor běží,ukazuje voltmetr že dobíjí 13,8 až 14,2 V,pokud ale sešlápnu brzdu tak pohasnou světla ale pokles dobíjení není znatelný,zapnu směrovky a světla poblikávají,dokonce i kontrolka na přístrojovce,poblikává i stropní světlo,jen nepatrně ale přeci,když vypnu klíček bud mi z měřáku zmizí údaje o voltech úplně,nebo to spadne na 10 někdy 11V.někdy zůstane hodnota na 12,2Vna baterce je 12,50 V.co s tím?občas mi to shodí i radio!

Jinak při startech není problém,během žhavení a startu to klesne na 11V ale startuje jinak bez potíží!

tak aby toho nebylo málo,dnes se mi po zapnutí klíčku nerozsvítily kontrolky :( startovat sem raději nezkoušel,podruhé už to šlo!Vag nic nezaznamenal,hodnoty napětí ukazuje 12,50V.

A kde s tím voltmetrem měříš? Tohle vypadá na nějakou kostru nebo na přechoďák.

ten co mám informativní je přes zásuvku,druhý co zkouším je běžný měřák,rozdíl v nich není ani přes vag.

ted jsem opět hledal o víkendu ve vagu,pak jsem chtěl zjistit pokles v klidu motoru,při zapnutém zapalování mi to udávalo 11,5V ,sešlápl jsem brzdy a postupně rozsvěcel svtla,ventilátor,10,9 až 11,3V ,pak došlo na zapnutí směrovek,rychle se rozcvakal přerušovač,kompletně to vymazalo všechny údaje v ppc,rafičky šly dolů(poskakovaly)zmizel i údaj tachometru,vypnul jsem tedy zapalování,znovu zapnul a vše o.k. jen ppc byl vymazaný,stav tacho se znovu objevil.

mám něco dál zkoumat nebo čekat až něco klekne?nikdo mi není schopen poradit,dobíjí to normálně,jen tyhle kiksy,jednou dobrý podruhý ne ...!

Pozri sa, ci nemas predraty kablen na bocne smerovky. Pokial sa Ti predral + na kostru (tie otvory kadial idu kable k smerovkam maju ostru hranu...), tak by som to videl na to, ze pri blikani skratujes natvrdo plus na kostru a preto to vynulovanie PPC a ostatne priznaky.

Ja som mal raz uplne rozlomeny kabel, predral sa na tej hrane ale nastastie sa neskratol.

Robi to pri pravej aj lavej strane blikania? Podla toho by si mohol identifikovat, kde hladat. Alebo to robi len pri vystraznych smerovkach?

Takže na baterce je pořád cca 14V. Pokud nezlobí startování tak silové kabely aku-alternátor-startér budou dobrý.

Já bych prošel následující postup. Nastartoval, zapnul světla a větrák a měřil. Hlavně základ kvůli úbytku U: voltmetrem - pól baterky a kostra auta, pro jistotu kostry mezi aku a atlíkem; jako další úbytky na silových pojistkách nad baterkou, kontrola relé J59 (X kontakt), plusové přívody do pojistkovky a projít kostřící body pod baterkou, na sloupku řízení a za přístrojovkou.

Pozri sa, ci nemas predraty kablen na bocne smerovky. Pokial sa Ti predral + na kostru (tie otvory kadial idu kable k smerovkam maju ostru hranu...), tak by som to videl na to, ze pri blikani skratujes natvrdo plus na kostru a preto to vynulovanie PPC a ostatne priznaky.

Ja som mal raz uplne rozlomeny kabel, predral sa na tej hrane ale nastastie sa neskratol.

Robi to pri pravej aj lavej strane blikania? Podla toho by si mohol identifikovat, kde hladat. Alebo to robi len pri vystraznych smerovkach?

poblikávání sětel,hlavně vnitřního a palubky se stává normálně,tohle rychlocvakání přerušovače se mi stalo poprvé,mrknu tedy na ty dráty,jinakto bylo na obě strany!

ace:mohlo by to mít spojitost s tím že se mi často rozsvěcuje kontrolka ABS?stačilo vždy vyjmout pojistku na baterce a očistit jí,je na tom nějaký fialový roztok či co a pouští to jakoby mastnotu,stříkal jsem i kontaktol ale výsledek je stejný,vždycky po čase se to opět rozsvítí.

měl jsem podezření i na S kontakt,ale po vyjmutí pojistky se to chová stejně!

Mohlo by. Napíše to nějakou chybu? Stačí malej přechoďák a když se spustí pumpa tak klesne napětí a vyhodí to chybu...

slabý signál!ale děje se to nezávisle na sobě!

dneska jsem přijel na parkoviště,koukám dobíjí normál,zapnul jsem úplně všechno co šlo a pokles ze 14,2 V na 13,8 V vše normálně,nic nepoblikávalo atd.

projdu ty kabely a uvidím co dál!

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.