Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Zdarek Všem a  příjemný den.

 

Mám Fabuli combi 1,4 Mpi 50kW, 11/2002 najeto 208 800 Km (poctivejch) a doteď ze servem nic. Kabelovej svazek rozmotanej a vyvěšenej servisní akci škoda ihned prvním majitelem.

 

To mi teda vysvětlete že se mi nic neděje. :kol-32:  :kol-32:  :kol-32:

tak buď rád :) ...to si akože chceš sťažovať,že ti to ide ako hodinky?? ...čo by za to iní dali

To jsem a moc  :kol-47: , spíš se divím že při počtu kilometrů a stáří té mé kočky se nic neděje. :kol-32:

Upraveno od Combi2002

ono nikdy nie je neskoro  :kol-28:

jj to je pravda, určitě to přijde není žádná mladice a vzhledem k počtu kilometrů se prodávat nebude, tak se taky určo dočkám  :kol-47:

Jasně, ono to jednou přijít musí, je to prostě stroj a nemá neomezenou životnost - ale taky to vypovídá o schopnosti majitele se postarat.

Zdarek Všem a  příjemný den.

 

Mám Fabuli combi 1,4 Mpi 50kW, 11/2002 najeto 208 800 Km (poctivejch) a doteď ze servem nic. Kabelovej svazek rozmotanej a vyvěšenej servisní akci škoda ihned prvním majitelem.

 

To mi teda vysvětlete že se mi nic neděje. :kol-32:  :kol-32:  :kol-32:

To je provokace  :kol-29:  :kol-28:

Tak to rozhodně myšlený není, opravdu ne   :kol-26:   :kol-32: .

No já měnil řízení při 142000 km, začalo festově téci, holt těžký motor, levný to nebylo . Servo a snímač zatím v pohodě, teď najeto 155000 km...

To je provokace  :kol-29:  :kol-28:

Ani náhodou, prostě některý auto se tak povede...

Já to nemyslela špatně  :kol-41:

no preto  :kol-142:

Ahoj. Mám se zabývat tím, že na Fábii rok 2005 nebo 2006 jde servo krásně lehce a na mé z roku 2001 je o něco tužší? :D Je to prostě jen stářím? :) Děkuji a omlouvám se za možná trhlou otázku :kol-17:

Upraveno od Jehla23

Já postnu update mé situace:

- nalezen a nouzově opraven kabel na 2. pojistku na baterce (lajdácky napojen, takže mi to vypálilo pojistkovku)

- znovu zapojen snímač úhlu natočení volantu 

- dnes cestou do práce opět úplně jiné chování - tj. servo jelo na zvýšený výkon, takže posilovalo hodně a místama jako šílené, doprovázeno mohutným poblikáváním palubovky, nicméně, dnes i moje auto uznalo, že je něco špatně a konečně se rozsvítila kontrolka serva sama od sebe (sláva po 3 týdnech), asi jsem blázen, ale měla jsem z té kontrolky opravdu radost  :kol-28:

- dnes to už konečně jede k autoelektrikáři, tak mi držte palečky, ať se závada najde :-)

Držím palečky všechny co mám :-))), Fábie špatný nejsou, jen některý mouchy mají, jako každá auta.

Věřím že problém se vyřeší.

Pro Jehla23.......tak stářím to rozhodně není! Záleží na motorizaci a nakodování řízení.Taky ti může jít otáčet jen malíčkem.

Malíčkem mi to jde také, ale i tak je to tužší. Já mám 1,4 MPI a tamto je 1.2 HTP.

V menu nastavení řízení (VAG) je vícero režimů, kdy se pro těžší agregát nastavuje intenzivnější posilovací účinek, aby se překonal zvýšený odpor kol vinou váhy - a taky tam existuje režim pojmenovatelný "invalida", kdy posilovač skutečně jede trvale na plno a volantem jde i na místě otáčet skutečně bez citelnýho odporu, takže doslova malíčkem. Nevýhodou takovýho režimu je, že člověk ztrácí dojem zpětný vazby od kol, protože posilovač potlačuje všechny projevy sil zvenčí působících na přední kola při jízdě - člověk "necejtí v rukách kola" ani když najede na nějakou opravdu hrubou nerovnost apod...

Upraveno od Ekkar_z_Bastlírny

1,4 je přece jen o něco těžší než 1,2 tak to bude asi tím. Zeptám se rovnou tady, mám v plánu si zakoupit kabel vag a chci si stáhnout vag do počítače, jen si nejsem jistý jestli to tak je nebo bylo, že byla ke stažení verze zdarma, která měl nějáké základní nastavení a poté plná verze se vším všudy. Je taková možnost? Že bych tam i toto nastavil? Děkuji

Zdravím.Chystám se o víkendu přehodit senzor úhlu řízení.Servo jde v nouzáku a hlásí chybu 1290.Mám původní čidlo které jsem měnil cca před dvěma lety z důvodu vynechávání činnosti.(Volant si dělal co chtěl a problikávala přístrojovka)Původní čidlo jsem vysušil a na zkoušku namontoval zpět a vše bylo ok.Pak jsem tam ale namontoval nové čidlo a původní mám v šupleti.Snad to bude jen tím čidlem.Bohužel jsem už zapoměl na jakých šroubech čidlo drží.Nerad bych přijel na těžce vyprosenou montážní jámu a zjistil že mám nesprávný vercajk.Můžete mi prosím poradit?Děkuji

mne sa zdá,že 4-ka imbus,ale už som to robil strááááášne dávno :)

Mám takový divný PODEZŘENÍ aby to nebyl TORX - kterýma dnešní nablejskaný plechovice doslova OPLÝVAJÍ...

áno aj to je možnosť,lebo páni v škodovke neviedia čo od radosti :D ,tak to menia od MR ...

pre istotu si "labi" zober aj torx 25 :)

Bodejť,oboje bych měl snad někde mít.Tak díky za radu a pak budu referovat zda to bylo tím čidlem.Dnes třeba kontrolka nesvítila a servo šlo jak vítr.Zítra může být zase všechno jinak.Hlavně aby to nebyl ten svazek.Minule bylo čidlo úplně orosené a volantovka ze ktere čidlo snímá signál byla potažená dívným vlhkým šlemem.

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.