Přejít na obsah

Máte problémy s řízením? Nefunguje servo?


Martin 3500

Doporučené příspěvky

No možná to je i křupání, ten zvuk se těžko popisuje. Ale dělá to - slyším to jen při úplně pomalé jízdě když hodně točím volantem a v plném rejdu to dělá největší rachot - více zvuků najednou, během normální jízdy neslyším nic a jen u těch ALU (nebo to je náhoda)? A jen asi levé kolo, takže s posilovačem nic teda není ? Nejsem v tomhle znalec - tlumič vím co je, na horní ložisko bych přišel, ale co je ten homokyneták to zatím nevím ? Je to velká závada - raději hodně nejezdit nebo to nic není ? Půjde to spravit nebo jen vyměnit ? Mám známého co umí spravovat auta, do servisu bych raději ani nešel a ani teď na to nemám "cash". Auto je 2006 takže už po záruce. Jak bych to měl teda vyzkoušet co to dělá nebo ten můj známý ? MOCKRAT dekuju, uz sem myslel ze mi s tim nikdo neporadí ! :palec2:

homokynetak je kloub je v nadoji kola,soucast poloosy,kdyz vytocis kolo vlezes pod auto tak uvidis prachovou manzetu je to hned za kolem,jestli to dela za jizdy v plnym rejdu tak bych typoval ze bude v haji,jetli jak pises byl ten bok tretenej tak dostal ranu a je treba ko

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

VOHNOUT: Dneska jsem jel autem a trochu víc poslouchal ty zvuky co jdou zepředu. To "pukání" jak jsem již psal, že slyším hlavně od levého předního kola, tak jsem dnes zjistil, že to dělá i když s autem stojím na místě - otevřel jsem si dveře, že si to poslechnu a když jsem stál vedle auta a současně pravou rukou točil volantem, venku u kola jsem žádné pukání neslyšel, sedl jsem do auta a zase to slyšel - jde to podle mě někde od volantu - řízení, proto se mi to předtím zdálo že to jde od levého kola. Není to sice moc hlasitý zvuk, ale jde slyšet - děsí mě to, co to může být ?? Není něco se servořízením - málo oleje nebo tak něco, nic mi "zatím" nesvítí ani nebliká, řízení je normální. . . A když se někde točím s autem - v plném rejdu (většinou doleva) slyším zase "skřípání", vrzání, puknutí (těžko se to popisuje - každý má jinou představu) a to už jde určitě někde od kol (možná ten homokineťák jak píšeš). . . Nechci tvrdit že nemáš pravdu nebo se s tebou hádat, ale mám teď doma knížku "AUTOMOBILY ŠKODA FABIA 4.vydání" a v ní se píše: v kapitole Kloubové hnací hřídele - "Vnější klouby jsou kuličkové, vyklápěcí, vnitřní klouby (u převodovky) jsou rovněž kuličkové, homokinetické (stejnoběžné)." . . . Tak jsem z toho jelen - homokineťáky jsou 2 - vnější a vnitřní nebo jen u převodovky (tak to chápu z té knížky)? Jen se ptám, v září mám servisní prohlídku, chtěl bych to do té doby vyřešit a opravit, pokud to teda půjde. Děkuju za každou radu, odpověď !!! :palec2::help:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

VOHNOUT: Dneska jsem jel autem a trochu víc poslouchal ty zvuky co jdou zepředu. To "pukání" jak jsem již psal, že slyším hlavně od levého předního kola, tak jsem dnes zjistil, že to dělá i když s autem stojím na místě - otevřel jsem si dveře, že si to poslechnu a když jsem stál vedle auta a současně pravou rukou točil volantem, venku u kola jsem žádné pukání neslyšel, sedl jsem do auta a zase to slyšel - jde to podle mě někde od volantu - řízení, proto se mi to předtím zdálo že to jde od levého kola. Není to sice moc hlasitý zvuk, ale jde slyšet - děsí mě to, co to může být ?? Není něco se servořízením - málo oleje nebo tak něco, nic mi "zatím" nesvítí ani nebliká, řízení je normální. . . A když se někde točím s autem - v plném rejdu (většinou doleva) slyším zase "skřípání", vrzání, puknutí (těžko se to popisuje - každý má jinou představu) a to už jde určitě někde od kol (možná ten homokineťák jak píšeš). . . Nechci tvrdit že nemáš pravdu nebo se s tebou hádat, ale mám teď doma knížku "AUTOMOBILY ŠKODA FABIA 4.vydání" a v ní se píše: v kapitole Kloubové hnací hřídele - "Vnější klouby jsou kuličkové, vyklápěcí, vnitřní klouby (u převodovky) jsou rovněž kuličkové, homokinetické (stejnoběžné)." . . . Tak jsem z toho jelen - homokineťáky jsou 2 - vnější a vnitřní nebo jen u převodovky (tak to chápu z té knížky)? Jen se ptám, v září mám servisní prohlídku, chtěl bych to do té doby vyřešit a opravit, pokud to teda půjde. Děkuju za každou radu, odpověď !!! :palec2::help:

v rizeni to nebude,myslim si ze to bude krupat v tom ulozeni tlumice nahore je lozisko a to muze delat taky bordel,jestli ti to dela na miste,jak pises tak to bude ono,,mozna,,nebo jeste treba cep rizeni,kolik mas najeto km???jinak homokinetaky jsou 2 vnitrni a vnejsi,vetsinou odchazeli ty vnejsi,to je u kola,aspon ne feliciich tomu tak bylo.a nemuzes nekomu rict aby stal u auta a ty budes tocit volantem,aby ti pak rekl odkud to vrze,krupe atd

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

A já sem si myslel, že tlumič se projeví jen při jízdě a ne při stání, ale ten levý předek byl bouraný, tak kdoví co to bude. Auto má teď nějak kolem 54.000 km. Včera jsem s ním jel z Ostravy do Frýdku - Místku po místecké zhruba 140 km/h a volant nijak necukal ani nic jiného, sem tam byl i nějaký výmol do kterého jsem se trefil a nic v pohodě, jen normálně na cestě "šuměly" gumy. A s tím posloucháním zvuků druhou osobou to samozřejmě ještě pořeším ( i ten plný rejd při otáčení) - servo to teda být nemůže? Poznám ve fabce vůbec nějak, že je v servu málo oleje - kdyby utíkal nebo se to nestává? díky

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

A já sem si myslel, že tlumič se projeví jen při jízdě a ne při stání, ale ten levý předek byl bouraný, tak kdoví co to bude. Auto má teď nějak kolem 54.000 km. Včera jsem s ním jel z Ostravy do Frýdku - Místku po místecké zhruba 140 km/h a volant nijak necukal ani nic jiného, sem tam byl i nějaký výmol do kterého jsem se trefil a nic v pohodě, jen normálně na cestě "šuměly" gumy. A s tím posloucháním zvuků druhou osobou to samozřejmě ještě pořeším ( i ten plný rejd při otáčení) - servo to teda být nemůže? Poznám ve fabce vůbec nějak, že je v servu málo oleje - kdyby utíkal nebo se to nestává? díky

zkus to at nekdo posloucha,jinak treba ti jen vrze pero na tlumici,vyzkousej a uvidis,jinak myslim ze kdyby si nemel olej v nadrzce tak by slo rizeni ztuha atd servo to nebude,kdyz tocis volantem,tak je slyset servo normalne jakoby syci,kdyz das plnej rejd a drzis to na miste,tak je to slyset vic,to je normalni

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ano, servo normálně bzučí (syčí), to vím, ale někdy když mám plný rejd (většinou ho točím při pomalém rozjezdu - otáčení na cestě, málokdy na místě) tak to vpředu nějak "skřípe", někdy i něco jakoby pukne. Takže 2 věci: 1) Pukání při otáčení kol (stání, pomalá jízda) 2) Skřípání, apod. zvuky při plném rejdu (pomalá jízda - otáčení). . . S někým ty zvuky vypátrám, pak zas napíšu, zatím děkuju :palec2:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

tak já mám taky problém. někdy mi nesvítí palubkovka,sama se někdy zapne.je to fakt super s tím jedit vnoci.někdy mi nesvítí denní světla a s nimy i zadní obrysová.někdy n a střídačku.objednal jsem dnes snímač otaček. mám 1.4 50kw r.v 2000 stálo to 2660,tak doufám,že se to zpraví.nastartoval jsem volant a pozoroval jsem problikávání světel i v interiéru tak i světel.na diagnostice sem nebyl.jinak otáčet de s volantem celkem dobře,sice trochu ztuha,ale posilovač funguje.kapalinu v servu mě kontrolovali a svazek mám ok,tak snad je to ten snímač twr, hrrrr

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zdravím, mám F 1.9TDi MR 00.(zřejmě TRW) Volant jde chvíli až extrémně lehce a někdy trošku ztuha. Nemyslím si, že by nešlo servo uplně, to bych asi pocítil :) . Tohle se mi stává, když je mokro... Nemá tu někdo zkušenosti, co mě asi brzy čeká? Může to být čidlo úhlu? Zatím mi palubka nic nehlásí. Jezdit se s tím dá, ale nerad bych, aby mi z tohoto důvodu odešlo ještě něco jiného...Díky předem za info...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tiez mam do prdele problem s riadenim. Fabia rv2000 TRW. Tiekol mi olej cez manzetu.

Tento problem som vyriesil vymenou celeho servoriadenia od capu po cap za NOVE.

To by bolo OK, lenze snimac natocenia, ktory som mal na povodnom riadeni mi nesedel.

(bol to ten starsi snimac 6Q....291) nakolko v v starom riadeni bol jeden rad "snimacich plieskov" a na novom riadeni su rady dva.

Tak som zasiel do skodovky, nech mi daju novsi typ snimaca TRW (6Q....445). Tento uz nebol s kablom, tak som dokupil aj zvazok od serva k snimacu.

No tym sa problem stale nevyriesil. VAG stale vypisuje snimac G250-defekt. Kontrolka serva stale svieti. Servo pracuje v nudzaku.

Skusal som aj pozicat opat novy snimac (6Q....445) no bez zmeny.

Co by to mohlo byt?

Vedel by mi niekto poradit ake napatie by malo ist do snimaca (3 droty) G250?? Mne tam ide nieco cez 11 Volt. Je to spravne?

Kedze pred vymenou riadenia nebol ziaden problem so servom, predpokladam ze kablovy zvazok je OK, no este ho pozriem.

Mam podozrenie na RJ serva, no ani to sa mi nezda, ked ide cerpadlo v nudzaku a VAG ziadnu chybu RJ serva nehlasi, len chybu snimaca G250.

Snimac som niekolkokrat skusal vysusit, no nic nepomohlo.

NO a teraz babo rad co s tym??

PS: Zatial jazdim s odpojenym snimacom G250

Dobrý den.

Měl bych na Vás velkou prosbu.Mám úplně přesně stejný problém s řízením u Fabie rok 2000. Nemůžete mě poradit co s tím?

Děkuji moc a přeji pěkný den.

Martin Stránský

martin-stransky@volny.cz

Editováno: , autor: VR46
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahojte, mam tuna fabiu s tymto problemom, ze po nastartovani sa svojvolne zapina servomotor asi cerpadla a v tom momente bliknu svetla a aj budiky, a nastava akoby pokles otacok auta. Je to fabia 1.4 model 2000.

Sprava sa to tak nepravidelne a spod nadobky ostrekovaca pod kapotou sa ozyva ako keby take vrcanie zapinanie motorceka, pritom servo ide stale OK

Niekedy auto ide OK aj cely tyzden a niekedy blbe cely cas pocut to vrcanie a pokles , alebo zataz elektrosustavy je vidiet hlavne na svetlach auta vecer a aj na budikoch pristrojovky.

Kontrolka serva mi nesvieti a ani neblika.

Po napojeni na Vag pise chybu snimaca servoriadenia /prerusenie -skrat na kostru/.Ked tu chybu vymazem, chvilu je pokoj a potom sa zase zapise do pamäti.

Pozeral som blok nameranych hodnot 002 ale pri otacani volantom mi v bloku 1 uhlova rychlost natocenia , neukazuje pri otacani volantu nic.

Prud cerpadla v klud stave mam cca 5 A pri toceni ide prud od 5-50A , na doraz v koncovej polohe mam 60A.

Ked to blblo a zapinalo sa servocerpadlo, prud mi skakal od 0-50A , ale co je divne pokled napätia bol z 14V az na 12V a to predpokladam ze sposobuje to blikanie svetiel a celkovy pokles palubnej siete.

Stretol sa niekto uz s tymto problemom? ze by bol vadny ten snimac a sposoboval by taku sarapatu vo vozidlle?

Alebo nejak kablovacka? skrat.

vdaka za rady.

Jaro

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

a kabelovy svazek mas odmotany a vyveseny????????

no neviem ako vy, ale kabelovy zvazok som odmotal a kupil som nove cisdlo natocenia volantu pre trw, kedze mam fabku r.v.2001. mal som problem s vynechavanim serva a cela elektrina mi blikala ako vianocny stromcek. BOHUZIAL po vymene cidla a rozmotani kabeloveho zvazku sa vyriesil iba problem s oranzovou kontrolkou, ktora upozornuje na chybu riadenia(serva) a riadenie mi netuhne momentalne ako predtym, ale to preblikavanie sa opat po druhom dni vratilo a mam pocit ze opat je s tym spojene aj vynechavanie kompresora. olej mi netecie zo serva. som z toho zufaly. cital som prispevky a siel som viac menej na istotu. kupil cidlo 101eur a vymenil ho. vsetko ok az dnes naprsalo a siel som opat ako vianocny stromcek. mam pocit ze servo opat vypadava, ale menj. :help:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

tak nakoniec som to rozobral este raz. odmotal zvazok az k riadiacej jednotke. izolacie su neposkodene. snimac natocenia volantu je novy 3000sk. volant sa otaca ako tak, netuhne, ale ked pocuvam kompresor na nadobke od serva, tak sem tam sa vybudi na plne otacky aj ked sa volantom nevybe a robi to v sekundovych intervaloch. s tym je spojene preblikavanie pristrojovky, kedze servo ma velky odber. takze mi blika pristrojovka kompresor na servo si robi co chce a hlavne ze cidlo mam nove a kabelovy zvazok odmotany, sice po osmich rokoch, ale kable maju izolacie cele neboli ani nabopnane. viete niekto este poradit? ci vymenit kable, alebo este moze byt nieco ine s riadenim a tym servom.

dik

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zdravím Matiez,

zde zasílám pár bodů, které jsem si prošel já, máme úplně stejné pžíznaky, co popisuješ ty.

1. Jelikož mi nikde manžetami nic neprotéká, předpokládám funkčnost tlakového válce i vedení hydraulického oleje, V expanzce hydraulického oleje, je podle měrky množství v normě.

2. Akumulátor dává správné napětí, baterie 3 roky stará 55Ah, tudy cesta nevede.

3. Senzor úhlu natočení kol je u mě v pořádku, častý zdroj poruch je vyměněný (2135,-Kč), zkusím ještě jednou rozdělat a vysušit hřídel volantu, resp. místo, kde je SÚNK.

4. Signál ze snímače rychlosti z palubní desky proměřím jaká data hlásí, jelikož posilovač nemůže správně fungovat bez signálu SÚNK ani bez informaci o aktuální rychlosti vozu.

5. Rozdělám a zkontroluji ŘJ-řízení, na internetu občas píší o vlhkosti uvnitř jednotky, já jsem strhal ochranný plast z ŘJ i s pěnou, která celkem byla „nacucaná“ vodou, raději to tedy prověřím.

6. Provedu celkovou kontrolu ukostření obou snímačů, ŘJ-řízení a překontroluji svorky, vše prostříkám kontaktolem.

Zatím mám tedy SÚN odpojené, posilovač jede v nouzovém režimu, do cca 30Km*h-1 posiluje rozumně, pak témeř neposiluje, to snad značí funkčnost snímače rychlosti a hlavně mi absolutně nic nepoblikává. Kabelový svazek vypadá dobře, zkusím ho tedy proměřit, ale moc se mi do toho nechce, nějak poslední dobou postrádám čas. Vidím příčinu v kabelovém vedení od ŘJ-řízení k hlavní ŘJ nebo ukostření ŘJ-řízení. Jedna s posledních možností je vadná řídící jednotka, naše pohonná jednotka je tím celkem známá, to by bylo vzhledem k ceně řídící jednotky v pr*eli. Po přečtení spousty informací ohledně blikajících škodovek vidím viníka na špatné ukostření, VAG mi neustále hlásí všelijaké zkraty všeho na kostru (rádio, klima, klapka, tempomat atd.). O víkendu mrknu i na zapalovací lištu, ale nevím… Jinak SÚNK jsem si odpojil letos v dubnu, zatím se s tím jezdit dá, je to jednoduché, eventuelně zašlu fotky.

P.S. Kolega z práce měl stejné problémy, jelikož mu přes manžety "utíkal" olej, vyměnili mu kompletně cělý systém i s řídící jednotlou serva a samozřejmě senzor úhlu natočení kol. Poblikávání nepřestávalo, nechal si tedy vyříznout kabelový svazek, ovšem bez pozitivní odezvy. Po té, co ho vše stálo cca 25000,-Kč, předal vůz do servisu, kde se zaměřují jen na autoelektriku. Tam přišli na zajímavou věc. Měl malou dirku na zapalovací liště a občas místo do svíčky, šla jiskra do motoru. To mu nejspíše rozhodilo posilovač, který začal nesmyslně spínat a docházelo k poblikávání. Já jsem si funkční lištu zapůjčil a o víkendu ji zkusím také vyměnit. Určitě budu referovat.

S přáním pěkného dne Šmejkal V.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zdravím Matiez,

zde zasílám pár bodů, které jsem si prošel já, máme úplně stejné pžíznaky, co popisuješ ty.

1. Jelikož mi nikde manžetami nic neprotéká, předpokládám funkčnost tlakového válce i vedení hydraulického oleje, V expanzce hydraulického oleje, je podle měrky množství v normě.

2. Akumulátor dává správné napětí, baterie 3 roky stará 55Ah, tudy cesta nevede.

3. Senzor úhlu natočení kol je u mě v pořádku, častý zdroj poruch je vyměněný (2135,-Kč), zkusím ještě jednou rozdělat a vysušit hřídel volantu, resp. místo, kde je SÚNK.

4. Signál ze snímače rychlosti z palubní desky proměřím jaká data hlásí, jelikož posilovač nemůže správně fungovat bez signálu SÚNK ani bez informaci o aktuální rychlosti vozu.

5. Rozdělám a zkontroluji ŘJ-řízení, na internetu občas píší o vlhkosti uvnitř jednotky, já jsem strhal ochranný plast z ŘJ i s pěnou, která celkem byla „nacucaná“ vodou, raději to tedy prověřím.

6. Provedu celkovou kontrolu ukostření obou snímačů, ŘJ-řízení a překontroluji svorky, vše prostříkám kontaktolem.

Nazdar Smejky,

tak ja som premeral kostry co som ponachadzal v motore a ok. tak isto diagnostika pise vela nezmyselnych chyb ako posilovac riadenia, posilovac brzd atd... teraz uz vazne netusim a urcite v tom bude nejaka prkotina... nepredpokladam chybu v riadiacej jednotke, skor kable. bol som aj v servise a povedali ze mi povymienaju kable (v kabelovom zvazku)ale nechcem do toho ist zaplatit 10litrikov za to, ako povedali, ze mi vymenia par kablikov. ja som elektrikar, ale toto chce vela casu a trpezlivosti, toho nieje najviac. uz som par vikendov stravil s hlavou pod kapotou :)

ak budes nieco mat, tak napis, ja zatial zistujem a testujem

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

tak nakoniec som to rozobral este raz. odmotal zvazok az k riadiacej jednotke. izolacie su neposkodene. snimac natocenia volantu je novy 3000sk. volant sa otaca ako tak, netuhne, ale ked pocuvam kompresor na nadobke od serva, tak sem tam sa vybudi na plne otacky aj ked sa volantom nevybe a robi to v sekundovych intervaloch. s tym je spojene preblikavanie pristrojovky, kedze servo ma velky odber. takze mi blika pristrojovka kompresor na servo si robi co chce a hlavne ze cidlo mam nove a kabelovy zvazok odmotany, sice po osmich rokoch, ale kable maju izolacie cele neboli ani nabopnane. viete niekto este poradit? ci vymenit kable, alebo este moze byt nieco ine s riadenim a tym servom.

dik

Ahoj. Popisuješ tu přesně můj problém. Je v háji servo, tu není co řešit. Já jsem voškubal molitan kolem serva, sundal servo oddělal kryt elektroniky umyl lihobenzínem vysušil a složil zpátky. Problikáváni a pohvizdávaní serva zůstalo, ale kontrolka zhasla a řízení funguje už dva roky až na pár much to jde -_- jinak tady............ http://www.skoda-dily.cz/nahradni-dil/6q04...2-roomster.html

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

nazdarek...ja mam na Fabii presne ten isty problem. nastartujem a bez toho aby som sa dotkol volantu, nepravidelne bzuci servo, stahuje sa osvetlenie pristrojovky, predne svetla. vypol som motor a prestalo, ale cestou to opat zacalo preblikovat. vymenil som aj snimac uhla natacania, dokonca mi tam chalani vymenili 3serva, len neviem ci sme sa rozumeli. zalozili servo a po nastartovani a toceni volantom mierne stahovalo svetla, lenze to robi aj na VW Polo s tym istym motorom, takze to bude zrejme nejaka vyrobna vada, proste velky odber prudu pri praci serva.

bolo tu uz spominane aj skrat na kabloch. to na tych co idu od RJ k servu?

zatial dik za pomoc...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

zdar chlapi, mám dotaz, jestli dokážu normálně na parkovišti vyměmit senzor úhlu natočení kol, nebo potřebuji nejakou specialitu? K senzoru se dostanu buď přes levé přední kolo nebo přes přední levou mlhovku.....je to tak ????, Díky za odpovědi předem

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Takze panove v zime mi prestalo jit to servo vse jsem zkontroloval i kabely, po vysuseni kabelu servo naskocilo a jelo bez problemu az do ted. Opet bez funkce a VAG opet hlasi:

00566 - Provoz servorizeni

27-00 - nesmyslny signal

Tak nevim mam zkotrolovat opet kabely a vysusit?? Nebo je uz opravdu servo v haji. Jinak servo je v prevodce rizeni a to pod baterkou (v nosniku) je cerpadlo nebo je to vse do kupy ?? Vim jeste kde je cidlo natoceni. Jo a abych to upresnil jedna se o KOYO.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

zdar chlapi, mám dotaz, jestli dokážu normálně na parkovišti vyměmit senzor úhlu natočení kol, nebo potřebuji nejakou specialitu? K senzoru se dostanu buď přes levé přední kolo nebo přes přední levou mlhovku.....je to tak ????, Díky za odpovědi předem

Zdravím,

můj postup při výměně čidla byl následující. K čidlu jsem se dostal od kola řidiče, tj. podběhy s kolem pryč, zde sem povolil dolní šroub čidla, jelikož jsem neměl nějaký speciální přípravek, musela jít pryč i autobaterie, abych na čidlu povolil horní šroub přístupem od motoru, na který jsem se od kola nedostal. Čidlo bylo uvolněné z řídicí tyče. Odpojení z ŘJ serva proběhlo po vytažení mlhovky. Toť vše. Nový senzor úhlu natočení kol stejně nepomohl, tak jsem ho odpojil a již dále nebudu řešit. Hlavně, že nic nepoblikává. Někdo to sice považuje za dočasné řešení, ale v mém případě se bude jednat o řešení definitivní, tedy pokud nebudu vůz prodávat.

post-3968-1244538174_thumb.jpg

post-3968-1244538185_thumb.jpg

post-3968-1244538189_thumb.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj vsichni, mam prosbu za sveho dobreho kamose... Ma Fabku 1,4 a vsechno mu na rizeni funguje, jen ma servo i po vymene moc veliky odber. cca 50A v krajne poloze. Projevuje se mu to tak ze za tmy mu pohasinaji hlavni svetla. Pomuze nekdo radou dik Fido. PS: Vag nic nepise a je to po vymene serva... Kontrolka nesviti... :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj vsichni, mam prosbu za sveho dobreho kamose... Ma Fabku 1,4 a vsechno mu na rizeni funguje, jen ma servo i po vymene moc veliky odber. cca 50A v krajne poloze. Projevuje se mu to tak ze za tmy mu pohasinaji hlavni svetla. Pomuze nekdo radou dik Fido. PS: Vag nic nepise a je to po vymene serva... Kontrolka nesviti... :)

Čau pokud je to 50A tak by to mělo být v pořádku.V krajní poloze to bývá 61A. Servo má tři úrovně nastavení od nejtěžšího až po nejlehčí točení volantem.Nastavíš VAGEM.Mám fábku taky a pohasínají světla taky,ale je to zanedbatelný.Momentálně jsem teď bez posilovače pač mi odešla nějáká manžeta a vytekl všechen olej levou prachovku,náhradní díly se nedělaj v autorizovaném servise 24 000,. s DPH .To snad bylo započítáno i servo,klouby,řídíci tyče no nevím já sehnal posilovač jinde za 9000,. 5ízení bez něj sice nic moc,ale parkování to je úplnej konec i pro fyzicky a duševně zdravího borca

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...