Přejít na obsah

Máte problémy s řízením? Nefunguje servo?


Martin 3500

Doporučené příspěvky

len servo nerozoberaj . ked odpojis ten kabel a servo bude fachcit {kontrolka svieti} tak nieje problem v serve. musis ist na jamu alebo dako zdvihnut auto. na serve je ten snimac ktory musis dat dole. k tym imbusakom som sa dostal len s dlhym nastavcom cca30cm a to som bol v jame a mal zodvihnute predne koleso. ked ich povolis vytiahni to cidlo privodny kabel vytiahni smerom k cidlu a mas to vonku. potom zneho daj dole plasty vysus fenom asi pol hodinu natri dosadacie plochy niecim aby sa tam nedostala vlhkost a daj ho spat. good luck :palec2::palec2::palec2:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

měl jsem podobný problém, vyřešeno v servise za zhruba 6 000,- bylo to nejake cidlo natoceni volantu, technici rikali, ze sem mel asi i docela stesti, protoze tahle zavada je dost nebezpecna, nevim jestli to tvrdili aby mě tolik nebolelo 6 litru... :)

Tak toto je najvacsia blbost co som pocul....

ad 1)Na slovensku stoji cidlo natocenia kolies 4500 SK takze trosku nadsadena cena u Vas

ad2)To cidlo pri poruche bud sporadicky odpaja servoriadenie alebo uplne.Nic nebezpecne na tom nieje,len si zajazdis ako pri starych feliciach bez serva :D

ad3)U starsich modeloch je to docela rozsirena zavada ,bohuzial :(

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mrkni se za plast vedle mlhovky, jde tam videt spodet jednotky cerpadla. Pokud tam je izolace az dolu - v cernem plastu, tak pod nim je i hmota, ktera drzi vodu a je 99% pravdepodobnost, ze servo je v haji. Me se mrkli na servo ve skodovce a po odhaleni tohoto plastu rekli oretel - nove servo. 21000,-Kc. Da se i sehnat nove za mnohem lepsi cenu.

Dostal jsem se k servu, jak tady popisujete. Ten plast kolem něho se rozpadl. A jak poznám, že je servo v háji? Teď jdu dál.

Servo bolo moja nocna mora..... :smich:

Zacalo sa to tym ,ze mi naliali spatny servoolej,pokracovalo cez prezieranie manziet ,priebezne sa vymenil snimac natocenia kolies a skoncilo to kompletnou vymenou servoriadenia.

Zistenie zavady bolo nahodne,zacalo mi sekat riadenie pri zabacani,pridala sa k tomu strata a ubudanie servooleja.Pri plnom rajde znicoho nic odpojilo servo avsak po vypnuti a znovu nastartovani vsetko v poriadku...Oddialovanie opravy tejto zavady vsak nic neriesi,len sa bude zhorsovat ovladanie,takze radim pokial ma clovek na nove servoriadenie tak ist do toho a brat KOYO alebo ist do jazdeneho ako som siel ja a zatial no problemos....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

:disgust:

Ahoj lidi,

a je to zase v háji, po výměmě servočerpadla fabka sice jezdí, ale mám další problém. Při nízkých otáčkách se opět rozsvicuje kontrolka volant a začaly mi blikat světla, osvětlení palubky a světlo v autě. Jezdím teď jak barevná hudba, bliká mi celý auto jak vánoční stromek a nevim co s tím. A hlavně už si nevím rady kam s fabkou do servisu. Jezdila jsem do škodovky v Kadani, po poslední opravě mi praskaly žárovky. Změnila jsem servis na CHomutov a teď zas tohle.

Poraďte mi někdo spolehlivý servis v okolí CHomutova. Dík ejpril.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

:disgust:

Ahoj lidi,

a je to zase v háji, po výměmě servočerpadla fabka sice jezdí, ale mám další problém. Při nízkých otáčkách se opět rozsvicuje kontrolka volant a začaly mi blikat světla, osvětlení palubky a světlo v autě. Jezdím teď jak barevná hudba, bliká mi celý auto jak vánoční stromek a nevim co s tím. A hlavně už si nevím rady kam s fabkou do servisu. Jezdila jsem do škodovky v Kadani, po poslední opravě mi praskaly žárovky. Změnila jsem servis na CHomutov a teď zas tohle.

Poraďte mi někdo spolehlivý servis v okolí CHomutova. Dík ejpril.

Tohle vypadá na výměnu kabeláže,nebo se zbláznila řídící jednotka.Já bych tipoval to první(u mýho autí jí taky první majitel měnil)r.v.12/99. :horse::scooter:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pro Ejpril. Máme v současné době stejné problémy. Já už jsem měnil baterku, čidlo sezvořízení a měl jsem na kontrole alternátor. Volant pořád svítí, bliká kontrolka mazání, levé tlumené se mi rozsvěcuje se zpožděním, už mi zbývá jen najít nějaký servis a nechat vyměnit svazek. Zatím chodím pěšky. A když mi to opraví, tak se toho auta rychle zbavím. A už nikdy nikdy nikdy... :wallbash:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Speedy, chtěl bych se zeptat , zda je nutné čídlo (snímač) odpojovat ze serva. Jde mi o to, že jej nemohu odpojit od serva ( vytáhnout konektor - praská mi a odpadává ta černá hmota pláště serva)

Nestačilo by čídlo vytáhnot , pod vozem vysušit , použít silikon na utěsnění a znovu nasadit ???

Jde jednoznačně o vlhkost , která se tam dostává. Již druhou zimu to začne blbnout a s příchodem jara závada zmizí. Celé léto až do minulého měsíce jsem byl bez problému (náhodné rozsvícení kontrolky po startu) Díky Bert

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 5 týdny později...

Osobne se servem zatim problem nemam, ale chci se poptat (nrvycetl jsem to nikde konkretne) je normalni to ze kdyz tocim plny rejd na miste, tak servo zacne v krajni poloze nejak vrňet? Ono mirne vrni ikdyz tocim libovolne ale jak dojede nakonec, tak zacne silneji. A taky mi pri otaceni na miste polevuje osvetleni prednimi svetly, take je to normal, nebo me ceka nejaky problem? A posledni, jak zjistim jaky mam typ toho serva? Diky

Mam Fabcu r.v. 2006

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

-_- neviem čo myslíš vrčanie ale ked maš plny rajd na kraji servo čerpá stále tak myslím že je to normál. ked netočíš nepočuješ nič lebo nečerpá.

to že ti polavujú svetlá je velkým odberom (cca 30A) ktore to servo zpapá ked mu dávaš točením zabrať

aký máš typ? najlepšie VAG a prečítať, ale nie som si istý, možno by to bolo vidieť ked dáš kryt na hmlovku dole..neviem si spomenúť -_-

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Speedy, chtěl bych se zeptat , zda je nutné čídlo (snímač) odpojovat ze serva. Jde mi o to, že jej nemohu odpojit od serva ( vytáhnout konektor - praská mi a odpadává ta černá hmota pláště serva)

Nestačilo by čídlo vytáhnot , pod vozem vysušit , použít silikon na utěsnění a znovu nasadit ???

Jde jednoznačně o vlhkost , která se tam dostává. Již druhou zimu to začne blbnout a s příchodem jara závada zmizí. Celé léto až do minulého měsíce jsem byl bez problému (náhodné rozsvícení kontrolky po startu) Díky Bert

Dá se ten konektor (plast) sehnat nový třeba na vrakáči neni to drahá položka bych to dal nové. Aby se ti tam nedostala vlhkost. :):)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

kluuuci .. nechci zbytecne zakladat nove tema proto s dovolenim pouziji toto tema ..

v patek po nastartovani jsem si vsiml,ze palubni deska zacinala pohasinat v nepravidelnych intervalech .. sad.gif proste pohasinala a znovu se rozsvecela ..

a po zaposlouchani jsem si vsiml i zvuku serva - jako by se zavisle na tom pohasinani servo odpojovalo a porad dokola .. a bylo to citit i na rizeni ..

po chvilce jizdy toto prestalo a vse bylo v normalu .. dalsi den vse v pohode a dnes po destove prehance opet ..

musim podotknout,ze se toto delo pri nebo po desti .. takze me napada,ze je to nejaka vlhkost nebo neco podobneho ..

jinak kabelovy svzek je rozmotany,cili tam asi problem nebude ..

mate s timto nekdo nejakou zkusenost .. ??

budu vdecny za kazdy postreh - dikec .. wink.gif

P.S. docetl jsem se tady,ze by to mohl byt snimac natoceni kol nebo v horsim pripade cerpadlo .. :ph34r:

co si myslite pri tech priznacich,ze to bude .. ??

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

takze dnes rano po nastartovani vse v poradku .. ale po chvilce opet pokles intenzity podsviceni u budiku ..

nutno podotknout,ze pri tomto jevu se mi zadna kontrolka na palubce neobjevuje .. myslim tim kontrolku serva ..

dokaze se VAGEm nebo necim zjistit,zda je vadne cidlo nebo cerpadlo .. ?? diky za rady ..

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

S rizenim sem si taky uzil svoje fuck Ze zacatku proste posilovac obcas vynechal bud uplne nebo castecne,vazne sranda hlavne kdyz se s nekym prohanite po okresce :p

Protoze se muselo jezdit tak se to resilo az po cca 14 dnech a vysledek me moc nepotesil. Mechos, co sem to u nej mel, sel rovnou po cerpadle a mel pravdu. Po rozdelani vseho bordela co je nad cerpadlem (baterka,jeji kryt a buh vi co jeste tam bylo) z duvodu kontroly mnozstvi oleja se zjistilo ze jsme skoro na suchu. :kuk: Dalsim laborovanim se zjistilo ze provotni zavada byla na cerpadle,potazmo vedeni oleje od nej do rizeni, z kteryho olej vesele tekl do obalu cerpadla. Ten cernej plastovej dekl se rozpadal jen sme se na nej blbe podivali. Ta divna hmota pod nim co mela asi cerpadlo chranit pred vlhkosti byla cela nasakla olejem. Dalsim zkoumanim se zjistilo ze jsou vydreny i tycky rizeni v myste kde vychazeji z tela vlastniho rizeni a zkrz sylenbloky kolem nich vytekaji posledni zbytky oleje.

Reseni bylo sehnat komplet rizeni z vrakoviste (cca 4000.-) a vymenit. Nez se to ale sehnalo tak sem mesic jezdil s kompletne nefunkcnim posilovacem. Nebylo sice skoro mozne zaparkovat ale za jizdy se mi to rizeni bez oleje libilo vic, nez kdyz funguje. :t

Ponauceni: kdyz se todle zacne srat tak resit rovnou a neodkladat protoze se vysere kdeco okolo lol

Edit: Jeste bych doplnil ze kontrolka si asi vzala dovolenou, protoze se mi rozinala akorat pri zapnuti klicku a po nastartovani zhasla jako by se nechumelilo :blbec:

Editováno: , autor: kozlustechnykus
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

takze ted jsem se vratil ze servisu ..

po kontrole VAGem zjistena zavada snimace servorizeni ..

cili mechos mi doporucil vymenu cidla natoceni - ofiko cena v servisu i s praci kolem 4.000 Kc .. :ph34r:

ted mam dotaz .. nechat to vymenit v servisu za cca tuhle castku nebo nekde koupit jen to cidlo a vymenit sam .. ??

podotykam,ze nejsem v tomto zadny specialista .. takze asi vyuziji sluzeb servisu .. :unsure:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

2Bajdik: přesně jak říká Roman.V někde splašíme čidlo natočení a pak to vyměníme spolu...nějak to zmáknem, ne ? ;) V mé garáži je vždy pro tebe místo navíc jsem jako kdybych to tušil asi dva dny zpět začal opět topit :D:D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ale jen ještě dodám ,že mě trošku překvapuje ,že odešlo čidlo natočení( rozhodně tedy lepší než-li čerpadlo atp) typická závada pro TOYO(orig. čidlo 1100,-) řízení...a Bajdík má na 100% servořízeni TRW(orig.čidlo 3100,-)....tak mě jen napadá..snad to v tom servise dobře rozpoznali :ph34r:

Editováno: , autor: Lugo
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...