Přejít na obsah

Směsná nafta


Liboro

Doporučené příspěvky

Přesně lukashi.

Začínám pozorovat to samé co ty.

Výkon ujde, ale větší spotřeba a horší první ( ranní ) start.

V letáku informují, že se jedná o směs s min. obsahem BIO složky 31%. Informace k nezaplacení.

Šupl jsem tam na zkoušku 20l, tak počkám až to vyjedu a mrknu na spotřebu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Koukám samej odborník ;) TDIčka mají bionaftu povolenou, koukněte do návodu nebo do techničáku. Jezdil jsem chvíli na směsnou od unicornu, auto jelo zhruba stejně, ale chlastalo cca o 1l víc než je obvyklé... ekonomickou výhodnost jsem nepočítal.
jj,vyssi spotreba,vykon u mne je nizsi.horsi prvni start,jinak ok.
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Špatný starty jsem nepozoroval, auto startuje zhruba stejně (drc, d-d-d-d-ddddd) :). Na internetu jsem četl rozvahu ohledně energetické hodnoty a MEŘO na tom bylo hůř než nafta, tzn. ve výsledku vyšší spotřeba/nižší výkon u bio phm. Zajímavou diskuzi jsem četl na foru dieselpower, kde do nafty/fritolu/bio přimíchávají nějakou směs ředidla/2T syntetického oleje. Trochu mi šla hlava kolem, když tam házejí čísly jak to má najednou výkonu a spotřeba jak jde dolů. Nečetl to někdo, nezkoumal to někdo, co je to zač?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mě by zajímalo toto : proč je k vidění jen na UNICORNU ??? ( teda možná se blbě koukám po benzínkách :rolleyes: ) a který typ naftového motoru je lepší pro toto palivo, konkrétně jestli klasika rotačka TDi nebo systém vstřikování čerpadlo - tryska TDi PD ????

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Co jsem četl různě na fórech, tak na palivo NAFTA / OLEJ cca v poměru 70 / 30 pro naftu v létě bez úprav je lepší PD, z důvodu toho, že každý válec má svoje vlastní čerpadlo, navíc palivo se více ohřívá oproti klasickému TDi ( má zespodu chladič !!! ) ..

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...
Špatný starty jsem nepozoroval, auto startuje zhruba stejně (drc, d-d-d-d-ddddd) :). Na internetu jsem četl rozvahu ohledně energetické hodnoty a MEŘO na tom bylo hůř než nafta, tzn. ve výsledku vyšší spotřeba/nižší výkon u bio phm. Zajímavou diskuzi jsem četl na foru dieselpower, kde do nafty/fritolu/bio přimíchávají nějakou směs ředidla/2T syntetického oleje. Trochu mi šla hlava kolem, když tam házejí čísly jak to má najednou výkonu a spotřeba jak jde dolů. Nečetl to někdo, nezkoumal to někdo, co je to zač?

Je to ředidlo Bezaromatik je k dostání v drogeriích ,plechovka vyjde cca 70-80Kč.Míchá se s naftou v poměru 1:400.Konkrétně

dávám 1,25Dcl na 50l nafty.Olej m2t nedávám,nafta myslím je dost mastná.Auto je opravdu živější a spotřeba je nižší,ale to záleží na stylu jízdy.1,9Tdi 66kw trysky sprint 764.Na dieselpowru to nějaký hlavoun z rafinerky hanil,že odejde motor atd.,druhý

maník však oponoval a dokonce ukazal certifikát,že Bezaromatik je vlastně frakce ropy a má obdobné složení jak různé

sračky aditiv co se prodávají u pump za nekřestˇanské peníze.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 roky později...

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...