Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

právě proto, aby sis nemohl vybrat ;)


Skoda ze verzi 1.4Tsi nedelaji v kombinaci s DSG. Nechapu proc, kdyz v rapidu jo.

No nevím, ale v jedné tabulce, co tady někdo zveřejnil, je DSG 1.4 TSI 103 kW od 22 KT 2013, tak uvidíme.

V oficiálním tištěném katalogu / Nová ŠKODA Octavia / jsou v technických údajích u 1.4 tsi i naměřené hodnoty pro 7 stupńovou DSG tak předpokládám , že bude

časem tato kombinace v nabídce .

"a zapomněl jsi na víceprvkovou zadní nápravu"

Jo to máš vlastně pravdu :kol-147: :kol-147: :kol-147: :kol-147:

a hlavně taky, obsah ničím nenahradíš, tu 1,4 budeš muset určitě víc vytáčet než 1,8. Já bych byl jasně pro 1,8TSI. Ale možná proto, že ji taky mám, i když jen 118kW. Je to jenom můj osobní názor, určitě si 1,4 najde svoje zájemce, myslím, že to taky bude dostačovat.

Upraveno od lojzahlina

Dnes jsem se stavoval na Jarově a před autosalonem stála černá O3 na 16" nebo 17" kolech, moc jsem to nezkoumal. Ale interiér měla béžový v kuži a musím říct, že to vypadalo hooooodně dobře a luxusně :)

Bohužel fotku jsem nedělal, páč to vypadalo, že to má už majitele :)

V dnešním SM je rozsáhlý článek o OIII. Z něj jen dvě zajímavosti:
- kdo nebude chtít Start-Stop u motorizace 1.2 TSI 77 kW (v současnosti prý auto nejde objednat bez něj,stojí 2000 Kč), tak bude mít možnost od 23KT 2013 - má to ovšem háček,podle vyjádření zástupců ŠA to bude v tomto případě spojeno pouze s pětistupňovou převodovkou...
- v článku se dále píše, že 1.4 TSI má na rozdíl od 1.2 TSI jiné pružiny na zadní nápravě. Z tohoto důvodu je jízda s vlečenou nápravou na jinak stejných kolech, pneumatikách a tlumičích u 1.4 TSI lepší: "Úplně jiné auto. Od zadní nápravy tiché, klidné, na stejných dírách podstatně komfortnější. Přesně tak se nám Octavia líbí. Výrobce tvrdí, že je naladění podvozků stejné, naše zjištění o různých pružinách to vyvrací."

Z téhož periodika (SM) srovnání OII vs OIII s motorem 1,4 Tsi :

post-33271-0-13726400-1361203268_thumb.jpost-33271-0-28123200-1361203280_thumb.jpost-33271-0-32500200-1361203289_thumb.jpost-33271-0-04724300-1361203299_thumb.j

pes aby se v těch jejich blábolech a podmínkách vyznal....

Já když jsem ji objednával tak mi ty dva tisíce za start-stop automaticky připočítali, prej je to u všech motorizací, kromě základní, až do 22. týdne povinný.

chleidy > Jediný štěstí ,že to jde vypnout.

Upraveno od memory2

přesně tak, ale už vidím to kino až to mojí někde na křižovatce vypne :kol-29: a ona nebude chápat co se děje :kol-28:, měli by to tlačítko udělat červený :kol-47:

Nezdá se mi ,že by OII FL nemohla plnit funkci Octavia-tour . A tak razantně bych jí zase neodepisoval jak to udělal autor článku. Za mě bych si radši koupil OIIFL než Rapida poskládanýho z fabie a OI ,ale to je jedno. Zdá se mi ,že OII FL odepsali nějak moc rychle. Jako ,že bych zažíval až takový šoky po přesednutí z OII do OIII a naopak ,tak to já tedy ne, I přes to, že budu OIII sedlat ,tak se mi zdá ,že zbytečně kritizovali věci ,které se mě naopak u OII zdáli moc pěkný. Třeba ta palubovka nebo sedačky. Já už se v těch recenzích moc nevyznám. Každej píše trochu něco jinýho ,ale obecně mám pocit že novináři mají prostě svázaný ruce a bojí se napsat objektivní recenzi. OIII určitě nebude technicky špatný auto ,ale trocha skutečných pocitů daného novináře by potěšilo. A ne jen samý "Super , pecka , ,stará okta do sběru atd) tomu se pak ani nedá moc věřit.

Ja jen nechapu proc do 22t je Starstop povinny a pak ne. Proc mne musi okrast o 2 tisice za neco o co nemam zajem !!! Fakt sem nepobral na jakym zaklade to ted vsem vnucuji a pak to nebude nutne.

bicista: Od 22 týdne už nepůjde,ale u 1.2 TSI 77 KW bez něho dostaneš 5ti stupňovou převodovku místo 6ti stupňové.Jinak by to mělo být stejné. :kol-31:

START - STOP me nijak neomezoval ;) .......... a tech 5s NA ZMACKNUTI TLACITKA me nevytrhne,...... a kdyz to chcipne, tak to chcipne no ;) schvalne sem pustil rychle spojku, motor samozrejme chcipnul pak sem ji znova zmacknul a sam nabehnul,.... coz bylo docela prijemny,..... START - STOP musi byt ale zaply samozrejme ;)

Jestli je to pravda s 5stup. převodovkou bez startstopu, tak se někdo zbláznil. Jinak 1.4TSI/103kW DSG bude, je v plánu od 22KT. Jinak dnes za sebou vyzkoušena Octavia, Golf, Hojandé I30 combi a Rapid.

- Rapid po dovybavení v interieru povyrost, oproti vystavnimu kusu jeste s puvodnim paketem Plus o hodne lepsi

- Golf super, vevnitř lepší jak šestka, jednoznačně nejlepší u uvedeného

- Octavia vevnitř lepší než stará, sluší jí Rosso Brunello

- Hojandé vevnitř nesmrdí tolik jako Ceed, ale vůně to taky není

- spoustu věcí korejci obšlehli, ale na Golf to nemá ani náhodou (99kW jenom na papíře, podvozek je i s víceprvkem maximálně na úrovni Golfu s obyčejnou nápravou, spousta laciných detailů připomíná Rapid)

No a Hojandé se opět vyšvihlo. Prvně prodejce začal tvrdit, že je I30 větší než Octavia, pak prý se řídí lépe, Octavia má prý čínskou elektriku a Hojandé je už víc české než Škoda. Na otázku, proč pořád pomlouvá Škodu neodpověděl.

Upraveno od bojler

No Lukíno, tý más půjčenou ocťu a ani se u kámoše nezastavíš ho povozit... :(

Jinak mě dnes míjela O3 ve stříbrný metle a můžu říct s čistým svědomím, že ta prdel se mi nelíbí (prolisy fuj a celkově proporce). O2FL vypadá tak nějak líp. Zepředu se mi zase více líbí O3. Uvidíme, jak bude vypadat to RSo. Nějak mám z O3 spíš rozpaky než nadšení :( Čus

Upraveno od Jendoslav

Za to tys boilere nezaujatý vůči korejcům. O tom svědčí už jen to, jak zkomoleně píšeš název automobilky... Navíc jeden jouda prodejce nic neznamá. To asi nevíš, co dokáží prodejci od škodovky, bohužel...

Nicméně k tématu - podle toho článku je oficiální důvod, proč se musí v současnosti přikupovat Start/Stop ten, že "je to v organizaci výroby při jejím rozjezdu. V Boleslavi mají zájem, aby se "zelená" technika dostala do všech předváděcích vozů a dealeři s ní seznamovali zákazníky už od prvního dne. Pro zjednodušení výroby v první fázi tak stop-start získávají všechny verze, které ho mít můžou. Počínaje červnem tato podmínka padne."

K OIII - dnes jsem ji konečně prohlídnul alespoň z venku. Na 16" vypadá zadní kolo úplně srandovně - je prostě malé, jako by na to auto ani nepatřilo. Přední část je nezáživná, ba až nudná, vzadu nemohu překousnout ten prolis na víku kufru. Boční pohled je, kromě těch kol, pro mě dobrý. Viděl jsem je v bílé (nic moc), stříbrné (o něco lepší) a v hnědé (tam vypadala nejlépe, ačkoli tuto barvu moc nemusím) barvě.

bojler: Ty jsi vuci Hyundai nezaujaty asi stejne jako jsem ja nezaujaty vuci Rapidu.

Opravdu nevim, jak se laciny plastovy interier Rapidu zlepsi tim, ze tam pribude 5 tlacitek vybavy z paketu Extra Plus. :)

Upraveno od mike_k

Jenže s tou Čínskou elektrikou měl asi prodejce pravdu, protože se čím dál tím více skupin vozí z Číny sem a mě již před léty naštvalo že Original Ersatzteile VW Audi Seat Skoda jsou Made in PRC. Tenkrát mi bylo řečeno že již 30 % dílů koncernu je Made in PRC a proto již o tuto značku nemám dále zájem. Já byl zvyklej na Made in Germany a Czech republic jak bylo vše popsaný v mý O1 1,8 T r.v. 1999. A funguje stále na jedničku.

Jenicku, kamarade,..... no to ja nemoch vedet ale ja myslel jestli nejses nahodou nekde nahore v tom lotyssku ci litve jak si rikal :D

kazdopadne o nic si neprisel povozeni pekny vychytavky pekny ale na OII FL RS to stejne nema ;)

az se mi dostane pod ruku SUP II FL ci OIII RS urcite dam teda vedet ;)

............... zde zase neco ze zivota OIII ;) ...... celkem sme spolu najely 510 km ;) a muzu rict ze jsem byl spokojenej ;) nejaky chybicky by se asi nasly ale ty tady ani nema smysl zminovat,... kazdymu se totiz zamlouva neco jinyho a kazdej ma svoji chut uplne jinou ;)

post-58977-0-05634000-1361220497_thumb.j

post-58977-0-58385900-1361220551_thumb.j

post-58977-0-07125500-1361220579_thumb.j

post-58977-0-86210200-1361220594_thumb.j

post-58977-0-78486900-1361220613_thumb.j

post-58977-0-74048100-1361220647_thumb.j

mike_k: gumovy volant nahradi kozeny s chromovanymi prvky a ovladanim radia, plastova kolecka ventilace nahradi climatronic, male radio blues s otevrenou prihradkou nahrazuje 2DIN Swing. nezda se to, ale rozdil to opravdu je. zatím jsem nenarazil na zakladni Octaviu, cekam, jak to bude vypadat tam.

pawouk: během posledního roku a půl jsem absolvoval víc než tři desítky testovacích návštěv napříč republikou. další jsem udělal z vlastní zvědavosti. netýkalo se to jen premiových značek. součástí bylo i cca pět návštěv různých salonů hojandé. jednání bylo prakticky přes kopírák u každého z nich. aktivní vymezování vůči škodě nebo další konkurenci, komentování ostatních značek atd. atd. je zajímavé, že nic podobného jsem nezaznamenal u kie. u ostatních se řeč dostala maximálně do roviny "dnes špatné auto nekoupíte" apod. u škody byli prodejci většinou otrávení a pasivní (nenabídnou jízdu, dlouho si člověka nevšímají).

k zemi puvodu - zkuste si vice prohlizet jednotlive vyrobky. velka cast znackovych vyrobku od obleceni pres elektroniku a milion dalsich veci je prave z ciny, thajska, bangladese atd. I kdyby byla Octavia cela z ciny, je absolutne nemyslitelne v ramci profese komentovat konkurenci

Upraveno od bojler

lukason:muzes udelat fota z boku?zajima me jak vypada na tech patnactkach

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.