Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

u škody byli prodejci většinou otrávení a pasivní (nenabídnou jízdu, dlouho si člověka nevšímají).

tak to je uz len uroven

hojondajé podla mna smrdi viac nez kia .. podobny rozdiel ako seat altea vs. zbytok koncernu ..

Přesně takový nezájem prodejců jsem zaznamenal při mé exkurzi za poznáním OIII. Pouze na Jarově a v Benešově byl prodejce aktivní a nabídnul informace. Jinak jinde i kdybych si snad auto odvezl tak by to nevěděli. No nic alespoň jsem měl klid na prolejzání.

A k dílům z Číny jen dodám že v mém autě z Koree jsem nenašel jedinej díl Made in PRC, ale značné zastopení tam má USA, Japan, Hungary, Germany, Uk, CZ a France. Takže já pěju spokojenost a možná jsem na tom líp než všechny Evropský značky, které v rámci zuřivýho šetření kupujou nejlevnější díly. A to je tím pádem Made in PRC.

Vím, že je to mimo téma, ale s prodejci škoda mám podobnou zkušenost, když jsem na konci roku kupoval ženě monte carlo. Nezájem, neochota, případně neznalost (tyto vlastnosti v kombinaci, nebo jednotlivě). Díky tomu jsem nakonec nekoupil u nejbližšího dealera - prostě takhle se k zákazníkovi chovat nebudou.

Oni žijou ještě duchem kdy Škoda byla jedničkou na trhu a auta mizela ze salonu jako čerstvý housky z krámu. Jenže podle dnešní informace za leden 13 spadnul Škodě prodej o více než 16 % a tendence bude nadále asi sestupná. Ten přístup prodejců s frňákem nahoře tomu částečně napomáhá.

Souhlasim, na Jarove maji opravdu vyborny pristup, radi poradi, i auto prebiraji profesionalne a kdyz tam clovek ceka na servis a projlizi si vystaveny auta, hned se najde prodejce, ktery se vas ujme a chtel by prodavat :) a kdyz reknes, ze jen cekas na servis, tak ti aspon otevre auto u ktereho stojite a pusti vas do nej a povida si svama :) proto tam jezdim tak rad :p no nic, dost OT :D

Když se tak podívám na obrázek:  http://img.auto.cz/news/img/galleries/2013-08/skocco80_512380caabed3.jpg  a vzpomenu si na ty "špionážní" fotky, udělaný v lakovně Česany v MB někdy před zhruba rokem, který Š-A tak vehementně popírala... 

A hlavně jak koncern proklamuje, že OIII není "bratrem" passatu, ale G7 neboli auta o třídu pod pašíkem - ale hlavně že ji v tom článku s tím samým passatem variant vesele srovnávají... Včetně dalšího naprosto nesmyslnýho srovnání s MPVčkem Meganem.

Upraveno od Ekkar_z_Bastlírny

Za mě combi výrazně lepší než liftback.

No, u kombi nutno konstatovat "je to hezké auto". Liftback ve mě vyvolává rozporuplné pocity a dle mého špatně provedený interiér se u kombi (až na lépe využitelný kufr) nijak nezmění, ovšem líbí se mi. Žádný "WOW" efekt se nedostavuje, oproti liftbacku ale na mě působí tak, že má nějaký nápad (možná to bude způsobeno pouze tím, že mám kombíky radši). 

Pokud se ceny dostanou na přijatelnou, konkurenceschopnou úroveň, v této verzi by mi OIII dávala smysl. Bude asi pěknější, než G7 ve verzi kombi (viz. ŠPIONÁŽNÍ FOTOGRAFIE A FOTOMONTÁŽE)

Upraveno od _Denis_

Až na přední část, která se mě nijak moc nelíbí, musím souhlasit s boilerem. Snad i ten prolis na pátých dveřích je u Combi pro mě nějak stravitelnější.

Musím se přiznat, že kombík se mi taky líbí víc, jak liftback :) ale to je taky tím, že jsem spíš na kombíky a sedany/liftbacky se mi nikdy moc nelíbili. Ani O2 FL se mi nelíbí v liftbacku, jen v kombíku.

 

Ale pro mne je to auto prostě moc obrovské. 610 litrů fakt nevyužiju. Sotva teď naplním 470 litrů v Fabče.

Tech 30% made in P.R.C by odpovidalo :(

Ano kombi je krásné jen mám obavy z Haldexu páté generace u 4x4 a jeho silného elektromotoru který bude pohánět šestipístové čerpadlo. Bude to zátěž pro baterku a altík a tím pádem taky žrout výkonu z motoru. Nyní v krutých zimních podmínkách tedy nevím jak to bude spolehlivý, když stačí jen mírné podpětí a auto ani nenastartuje, ačkoliv startér funguje normálně. Dříve na mechanickém základě to nebylo tak náročný na elektriku a z mého pohledu spolehlivější.

Hmmm, tak Haldex trápí asi tak 5% lidí z těch, kteří si koupí 4x4 :D

Jsem zřejmě nechápavý pitomec a tak prosím znalé o objasnění:

 

Kombík zjevně nabízí vše, co nabízet má:

 - Velký zavazadlový prostor

 - Sklopná zadní sedadla páčkou z kufru

 - Sklopné sedadlo spolujezdce

 - Pravidelný zavazadelník v podobě vestavěných bočních kapes

 

... to chválím, tak to má v 21. století vypadat...

 

Ovšem co mi uniká je podstata, proč toto postrádá liftback, když už s sebou musím tahat tu neskutečně tlustou prdel?! Buď ať tuto konfiguraci hodí i do liftu, nebo ať lift zmenší, neboť je dle mého mínění 590 litrů zavazadelníku s pochybně, manuálně sklopnými zadními sedadly bez možnosti sklopení sedadla spolujezdce a s absencí úložného prostoru (boční kapsy) dobrý leda tak pro horší přehlednost, horší parkování a větší rozléhání hluku ve voze... :kol-32:

Všimli jste si, že Škodovka použila pro OIII Combi stejnej slogan jako pro Rapida? Tedy „Prostor ve své nejkrásnější podobě.“ Mají v tom trochu zmatek :-)

 

Jinak přidávám se k těm, kterým se kombík OIII líbí víc než lift.

Sklopné sedadlo spolujezdce bylo už dřív oznámeno jako volitelná výbava s náběhem v průběhu tohoto roku. Vyčítat nepravidelný zavazadlový prostor? Mně se třeba varianta bez deklů líbí víc a nevidím důvod pro milion uzavřených přihrádek. Takže co nám z těch výtek zbývá? Sklopení sedadel páčkou. Nevím, nedokážu posoudit. Musel bych si vyzkoušet. Pravdou je, že liftback je hodně o základním prostoru.

 

 

04_5121ed8fd746b.jpg

No, kombi u mě dobrý - má to podobný efekt jako S2 - sedan fuj (relativně), kombi huj. U O3 kombi už mi ani nevadí ten velký zadní převis.

Jestli to má kufr do elipsy je mi jedno :)

Ostatní přednosti i nedostatky zůstávají, zajímavá bude cena, resp. rozdíl ceny, kde předpokládám cca stejně jako O2, což bude OK (myslím ten rozdíl, nikoli celková cena)

Mám jen obavu za jako cenu ten uživatelsky přívětivější kombík nabídnou. Protože základ má nastavenou poměrně velkou cenu tak kombík by měl být dražší o pár tisíc, jinak bude konkurence ráda a nevím zda se propad prodejů nezastaví.

bojler: no, ono by mi ani tolik nevadilo, že kapsy nejsou uzavřeny (ačkoli tedy toto řešení skýtá nesčetné množství použití, když jsem krátce jezdil combíkem, pod čalounění se toho vešlo hodně a když jsem na jedné straně vnitřní schránku nařízl, mohl jsem věci uložit také vedle ní). Jedná se mi spíše o to, že ty úložné "bazmeky" v kufru nejsou součástí standardní výbavy a bez nich je kufr, alespoň pro mě, nevyužitelný. Přesněji takto: já velký kufr z 99% případů nepotřebuji a většinou než si dát něco špinavého do auta, to bych raději tahal na zádech. A nechtěl-li bych vizuálně nevyspělý hatchback, stejně bych sáhl po kombi, kde už tyto (pro mě) nedostatky nejsou. Beru-li ale třeba případ služebního vozu, kdy jsem měl lifta a možná jej mít zase budu, je pro mě kufr nesmyslně nevyužitelný - drobnosti, které s sebou vozím, nemám kam dát. Např. "má" bývalá OII neměla v kufru žádné přihrádky a než platit tisíce za nové z originálních dílů, raději jsem za 2 stovky koupil nějakou UNI brašnu. Jenže v ní už to bylo vše nasypáno na jedné hromadě bez ladu a skladu a než jsem ji koupil, věci mi lítaly v kufru. Navíc chci-li něco opravdu rozměrného naložit, mohu klidně třít (a škrábat) o boční čalouněné kapsy bez nutnosti cokoli vybírat. V případě takto řešeného lifta si buď ty přihrádky poškodím, nebo je musím (např. v případě té UNI brašny) vyndat.

To je ale spíše konstatování na obecné úrovni. Ten lift mi prostě přijde ve všech směrech odbytý a absolutně mi nedává smysl ani v porovnání s Rapidem, ani v porovnání s konkurencí. Pro má využit bych tedy aspoň s přihlédnutím na estetiku vozu měl jasno a kombík by se mi docela líbil, celkem se povedl.

Upraveno od _Denis_

for PETUS: ............. zde mas nejaky ty fotky na 15" plech zimnich ;) v realu to vypada podle me normalne,... ale ALU by byli ALU no ;) + nejaky mensi podlozky tesne hranou blatniku a bylo by to TOP ;)

 

post-58977-0-85947300-1361308890_thumb.j  post-58977-0-08773500-1361308914_thumb.j  post-58977-0-36959100-1361308926_thumb.j  post-58977-0-56086100-1361308944_thumb.j

 

 

http://www.autofox.cz/index.php?idx=37527

 

 

Pohon všech kol bude k dispozici jen pro kombi, pro liftback nikoli.

Ve 2Q 2013 by měly následovat verze RS a Scout, ve 2H provedení GreenLine a CNG. Nádrž na CNG bude mít kapacitu přibližně 100 litrů a zůstane zachována i nádrž na benzín.

S verzí LPG se s ohledem na emisní limity nepočítá.Do dvou let dostane Octavia adaptivní podvozek (za příplatek), stejně jako Superb.
 

Nemá prosím někdo schema nového Haldexu 5 s řídícím elektromotoren o kterém se nyní psalo? Třeba já mám spojku ovládanou elektromagnetem a funguje to bezchybně a dlouhodobě. Ten Haldex mě zajímá z konstrukčního hlediska a taky k porovnání složitosti.

Upraveno od wolfspitz

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.