Přejít na obsah

Octavia III


gigi

Doporučené příspěvky

asi tak,........ takze stezovat tady je asi nesmysl,.. kazdopadne diskuze o hodne lepcejsi nez o NAPRAVACH :D :D :D

 

 

 

................. jinak vcera telefonat a od 1.3. budu mit na vikend dalsi OIII a to v motorizaci 1.4 TSI  (103 kw) ..... ve vybave AMBITION ...... vic podrobnosti co ma ci nema nevim ;) ....... kazdopadne sem zase spokojenej,.. protoze to TSIcko sem chtel si odzkouset nejenom v OIII ;) a jeste prahnu po 1.8 TSI ;) ale tech je vsude jak safranu :( snad se zadari ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Včera jsem na Jarově důkladně prohlédl O III v černé barvě. Nezbývá mi, než souhlasit s konstatováním, že denní svícení je velmi

nekvalitně provedené. Ta svítící linka vůbec není celistvá, ty body jsou tam vidět, zvláště při pohledu trochu zhora. Dále, jen pro zajímavost, také jsem si dal zkušební jízdu v Hyuandai i40 crdi 100 Kw, ve verzi kombi. Musím říct, že svezení a kvalita zpracování

 proti O III lepší. Výbava a cena parádní a okamžitě by dali slevu 20% na nový vůz. A abych nezapomněl, vzadu je samozřejmě multilink. :kol-48: 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Musím říct, že svezení a kvalita zpracování proti O III lepší. Výbava a cena parádní a okamžitě by dali slevu 20% na nový vůz. A abych nezapomněl, vzadu je samozřejmě multilink. :kol-48:

Dvacetiprocentní sleva oproti ceníku je naprosté minimum. Hojandé I40 je v běžném standardu střední třídy (cca 100kW diesel, xenony...) o cca 150 000Kč dražší než Superb nebo Passat v ceníkových cenách. Za 725 000Kč se dá pořídit Superb Active Drive Plus 2.0TDI/125kW 4x4 už včetně metalízy.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No já jsem s tím právě nejezdil, tak se ptám, jestli někdo vidí rozdíl. Když tady dost lidí nadává jen na to, že O3 nemá multilink u nižších motorizací, tak by mě zajímalo, jestli někdo třeba nadává na gumové řízení nebo něco podobného u korejců.

 

Třeba proti BMW má gumové řízení i škodovka :) u BMW to řízení opravdu střílí okamžitě :)

 

Jediné info mám o Kia Ceed 1. generace, kdy si člověk stěžoval na nekvalitně udělané věci v autě, jako že třeba pedály byly dost volné .. pak že třeba 1. 10 000 km jezdí auto na omezený výkon kvůli zájetí motoru (což třeba u důchodce může trvat i 4 roky, než tolik najede) a tak no :) že s tím autem moc spokojený není. Jako že člověk, který jezdí se škodovkou.

 

Nebo třeba spotřeba je tam dost vysoká.

 

Ale jak říkám, věřím, že korejský auto je fajn pro lidi, co s tím moc nenajezdí. Ale nevím, jak bude takové auto vypadat třeba při nájezdu 50 000 km ročně.

Editováno: , autor: mc2uba
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

S rizenim jsem problem nemel, bylo sice jinak nastavene, nez u skodovky, ale zvykl jsem si...podvozek si s nerovnostmi umel poradit. 

 

Jediny problem byl asi s diagnostikou, kdyz jsem s Bosch FSA chtel vycist chyby a cist merene hodnoty, tak se nedostal vsude...vyresila to az levna diagnostika z ciny :D

 

Nerikam, ze bych si toto auto koupil, ale budme trosku objektivni a ne zaslepeni Skodovkou :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To já právě zaslepený nechci být :)

 

Máme doma Citroena :) není to špatný auto, ale nastavení motoru a zpracování plechů apod. není pro mé oko úplně ideální. Sice bych si na to taky zvykl, ale když si vezmu, že jiná značka to umí lépe, tak proč to kupovat.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já taky nechci prudit, ale i40 je těžší, než OIII a navíc korejské motory nedosahují deklarovaných výkonů.

Navíc měl-li auto k dispozici jen na krátké zkušební jízdě, možná nepotřeboval využít ani tu ˚6.

Myslím, že porovnání nemělo ukázat na rozdíly motorizací, nýbrž na auta jako taková. ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Byla to verze 100 kw, 6 kvalt. Ovládání, dynamika, hluk, materiály, vše dobré. Můžu říct, že můj první kontakt s korejským vozem mě mile překvapil. O koupi vůbec neuvažuji, protože jak jsem již dříve psal, mám dva měsíce starého Passata a stále ještě i O II.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ze ja se vubec zapojoval do konverzace....ted jsem chtel najit mereni na valcove brzde te i30 a zjistil jsem, ze jsem ztratil flash disk....no kdyz se dari :(

Ale to sem nepatrilo :) 

 

Mereni probihalo na vozech: Renault Clio, Seat Toledo, Skoda Fabia a Hyundai i30...u vsech aut byl nameren vyssi vykon, coz by nebylo nic noveho, ale chci tim jen podotknout, ze i u i30 byl vykon vyssi cca o 3,4kW - pokud bych bral, ze brzda premeruje, tak si troufnu rict, ze ten deklarovany vykon tam je.

 

Mam radeji fakta, nez tvrzeni. Ale opet to neni chvala Hyundae, jen konstatovani faktu :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já bych výkon nezpochybňoval, nemůžou si to dovolit ošidit. Spíš je otázka, jak můžou být jízdní výkony (teď myslím i řadu jiných značek) neúměrné deklarovaným max. výkonům. Pokud má TSI 77kW prakticky totožnou stovku jako 99kW atmosféra, pak je někde něco špatně. Beru do úvahy, že jde o hodnotu max. výkonu a je důležitá cesta k němu. Pokud ale z podobného srovnání s konkurenty vychází dobře i zatracované HTP/MPI v současném Rapidu, je něco na pováženou.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Oni musejí zaručit, že papírově deklarovanej výkon bude ten agregát dávat i v podmínkách nejvyšší běžně po silnici dostupný nadmořský výšky, což v Evropě je zhruba kolem 2500m.n.m (v Jižní Americe v Andách - Kordillerách někde v Chile nebo v Peru je to samozřejmě 2x tolik :D :D :D ). V daleko nižší nadmořský výšce řekněme někde kolem Prahy ten motor má samozřejmě lepší plnění a poskytuje vyšší výkon - u přeplňovanýho agregátu se ale tyhle rozdíly víc stírají, protože motor je nacpávaný vzduchem pod tlakem. Důležitý pro tohle porovnání je regulační ventil, kterej může pracovat na několika různejch principech - a podle nich se může i lišit výstupní tlak z turba. Jednodušší pružinová regulace má prostě membránu řízenou tlakem pružiny předepínaný šroubem, takže dává bez ohledu na všecko ostatní stálej tlak (pokud to samozřejmě turbína a dmychadlo stačí nahnat). Motor pak má bez ohledu na nadmořskou výšku pořád stejnej maximální dosažitelnej výkon. U motorů, který nejsou v sérii hnaný do krajnosti to je relativní výhoda - s nadmořskou výškou nemají takovej pokles výkonu, jako mají jiný.

Další a kupodivu dražší variantou tlakový regulace je poměrová - diferenciální, kdy výstupní tlak z turba je úměrně vyšší proti vnějšímu tlaku. Doslova se nastavuje na X-násobek okolního tlaku poměrem plochy membrány vystavený vnějšímu a výstupnímu tlaku, takže pokud klesá vnější tlak, ve stejným poměru až do dosažení určitý minimální meze klesá i výstupní tlak z turba. U těchto regulací nehrozí, že by přetlačily motor do nějakýho rizikovýho režimu, ale zase mají větší pokles maxima výkonu v závislosti na nadmořský výšce...

 

Vždycky je ale turbomotor míň závislej na změně tlaku v závislosti na výšce, takže se mi nezdá moc pravděpodobným údaj, že 77kW turbík má někde v nížině až 86kW...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jak říkám, jen jsem to tady někde četl. Jestli k tomu byl i graf nevím. Ale prý takhle testovali asi 3 Fabie a byly v rozmezí mezi 83-86 kW. Myslím, že v tématu o akci 24W6, že po této akci byl motor pocitově slabší :) proto to nějak meřili, jestli má stále výkon 77 kW a byli překvapeni, když to ukázalo tuto hodnotu :D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...