Březen 27, 201312 r Jen k tomu FR od Seatu - to si myslím že dobře vystihuje RS od Škody - prostě jen výbavový stupeň do "sportovna". U Seatu může být Leon ve výbavě FR s motorem 1.4 90 kW až 1.8 TSi 132 kW, takže taky žádné drasticky sportovní výkony... Něco jako "M paket" na BMW 320d...
Březen 27, 201312 r nechtel sem to psat abych neurazil SUV clena jeste vic ale davam za pravdu bitttpower a manfroto
Březen 28, 201312 r Ok, já jen psal otázku k čemu je na našich tankodromech dobrá RS, když ani dálnice díky stavu není pro ní vhodná. Prostě s realitou dnešního stavu silnic se setkávám každej den a svojí Octávku skoro ani nepoužívám, nemám náladu ničit tu babičku která pamatuje ještě slušný silnice. Prostě koupit nový auto na tu katastrofu je dost risk.
Březen 28, 201312 r Silnice jsou sice ve špatném stavu, ale nevidím důvod, proč by po nich RSka nemohla jezdit. Navíc je spoustu krajů a okresů, kde jsou špičkové silnice, což samozřejmě neplatí globálně po céle Čr.
Březen 28, 201312 r Wolfspitze samozřejmě chápu. V současné době mě není líto na našich silnicích jenom teréňáku..... A jako čecháčkovství se mi spíš jeví místní odezva na to, že někdo jezdí v Sorentu (ano není to škodovka).......apropo, kolik lidí si koupí kombi a kolikrát ho potřebuje........
Březen 28, 201312 r Musim Ti oponovat , nejde ani tak o sorento nebo cokoliv jineho , ale spise o zpusob agitace a zvelicovani nebo porovnavani ,ktere nedava smysl a zdravy rozum si s tim uz neni shopny poradit
Březen 28, 201312 r KDB: To je stejné, jako kdyby jsi koupil auto s výhřevem sedaček a vlastně ho použil jenom párkrát do roka. Pro větší rodinu nebo pro přepravu materiálu je ten kombík k nezaplacení a věřím, že spousta lidí využívá ten prostor denně.
Březen 28, 201312 r Myslím, že wolfspitz nic nezveličuje, spíš vidím, že má určitý odstup a nadhled. Většina lidí, co potkám na cestách má ten batoh prázdnej. Ale to je každého volba a preference.
Březen 28, 201312 r Kombi nemusi byt od toho, aby se denne vozilo auto narvane. Nekomu se treba designove kombi libi vic. Treba me a prostornost toho vozu realne vyuziju tak 2x do roka, kdyz vezu neco opravdu velkeho. Jinak ano, vetsinou vozim ten batoh za sebou prazdnej
Březen 28, 201312 r Myslím, že wolfspitz nic nezveličuje, spíš vidím, že má určitý odstup a nadhled. Většina lidí, co potkám na cestách má ten batoh prázdnej. Ale to je každého volba a preference. To vis kazdej at si to vylozi po svem
Březen 28, 201312 r Pánové, využití mám stále a zrovna jsem se vrátil s dvouma tunama koksu na vleku, tažnou sílu mám 3 tuny a závěs na 3,5 tuny. Dále parkování ve sněhu je paráda, neuklizený parkoviště není problém pod rámem mám 26 cm. Třeba v Nuslích když před PP a.s bylo plný parkoviště tak jsem zaparkoval ve stráni vedle. Dále redukce je bezvadná pro couvání s vlekem a je to super pro spojku která netrpí. A k tomuto autu jsem přišel tak že po cenové nabídce na OII LK combi jsem zvolil řešení s velikou finanční úsporou, protože peníze jsou vždy na prvním místě a po zkušenostech s reklamací u MB jsem si řekl že změna je život. Vůbec nelituju, jen mi nasadil laťku že nástupce bude ještě větší a silnější a výběr se hodně zůžil směrem k Toyotě. Na bezpečí a velkou užitnou hodnotu jsem si zvyknul tak že jiné řešení není. Právě když jsem se seznámil s OIII tak jsem došel k závěru že tenkrát naceněná OII Lk combi byla daleko lepší než současná verze u které je úsporné řešení vidět na první pohled.
Březen 28, 201312 r Upřímně jakékoli auto co má 220 koní je u nás téměř k ničemu. Každé předjíždění na okresce znamená vsadit 2-3 body. A udržet se na dálnici do 160 chce používat tempomat. Nové RS bude stejné jak GTI jen praktičtější. Ale lidi co si koupí takové auto s ním nebudou jezdit v neděli zalejvat kytky na hřbito. Na německých dálnicích s tím půjdou prohánět i ty největší auta
Březen 28, 201312 r Něco malo z oficalnich fotek připravenych pro autosalon v Ženevě 2013 (pokud to tu už někde je tak mě odstřelte )
Březen 28, 201312 r Pánové, využití mám stále a zrovna jsem se vrátil s dvouma tunama koksu na vleku, tažnou sílu mám 3 tuny a závěs na 3,5 tuny. Dále parkování ve sněhu je paráda, neuklizený parkoviště není problém pod rámem mám 26 cm. Třeba v Nuslích když před PP a.s bylo plný parkoviště tak jsem zaparkoval ve stráni vedle. Dále redukce je bezvadná pro couvání s vlekem a je to super pro spojku která netrpí. A k tomuto autu jsem přišel tak že po cenové nabídce na OII LK combi jsem zvolil řešení s velikou finanční úsporou, protože peníze jsou vždy na prvním místě a po zkušenostech s reklamací u MB jsem si řekl že změna je život. Vůbec nelituju, jen mi nasadil laťku že nástupce bude ještě větší a silnější a výběr se hodně zůžil směrem k Toyotě. Na bezpečí a velkou užitnou hodnotu jsem si zvyknul tak že jiné řešení není. Právě když jsem se seznámil s OIII tak jsem došel k závěru že tenkrát naceněná OII Lk combi byla daleko lepší než současná verze u které je úsporné řešení vidět na první pohled. to wolfspitz . Připadáš mi jak typický Trabanťák. 601čka a nic nad něj není . Že Tě to baví.....
Březen 28, 201312 r Wolfspitz: Už jsem ti to dříve napsal a napíši to znovu: Nic proti tobě, ani tvému autu. Věřím, že Sorento není špatné, ostatně to byla 1. KIA, která se mi docela líbila a za něco stála. Nesouhlasím ani s některými projevy, které KIU poměrně vulgárně shazují. Každý model v každém segmentu je určen pro cílovou skupinu zákazníků tak, jako Octavia je primárně určena pro lidi, kteří hledají velké přepravní kapacity a praktičnost. Je tudíž jen dobře, že jsi našel to, co ti sedí, od toho je na trhu takový výběr. Co ale nechápu a děláš to pořád dokola, je nesmyslné přirovnávání s neporovnatelným a stálé omývání toho samého dokola. Ty nepíšeš nové poznatky, ty kolikrát píšeš úplné OT o ničem. Koukni se na komunikace několik měsíců dozadu a dnes. Kam jsi se posunul? Co jsi tomuto fóru přinesl? Pořád to samé... Jistě, ani mě se nelíbí zaslepené pění ód na Škodovku, proto se tady také projevuji, nicméně chceš-li předvádět kolikrát až zaslepeně na Sorento, najdi si jiné fórum. Tady se řeší Škodovky, což ty jsi tuším dosud neudělal ani jednou. Ber to jen jako přátelskou radu, jak jsi si zajisté již všiml, příliš oblíbený zde nejsi a kde komu už lezeš na nervy. A poněvadž je mi tě kolikrát trochu líto a nejsem si jist, zda jsi si toho vědom, doporučuji změnit přístup a buď omezit aktivitu, nebo začít jednat k tématu..
Březen 28, 201312 r Kombík je nádhernej jen jsem zvědavej na cenu v 4x4 verzi. Hodně mi to připomíná moje Mondeo Kombi 4x4 r.v. 1995 kterej byl rozměrama srovnatelnej a tak to vlastně není takové překvapení u té OIII. Cena bude jeden z podstatných faktorů pro úspech.
Březen 28, 201312 r Mě by jen zajímalo proč vrací přední repráky opět na místo jako to měla O1.... Že by poloha středobasů co hrají do zadele u O2 nebyly nic moc? No hlavně že je tam u O2 místo na pet lahev
Březen 28, 201312 r Me osobne radio v O3 nejak nenadchlo. Bud bylo spatne nastavene nebo je to opravdu tak chabe. A to jsem mel pujcenou i Elegance s Cantonem. Ze bych citil ten subwoofer, to se rict neda. Bylo to o nicem a to nejsem nejaky clovek s hudebnim sluchem.
Březen 28, 201312 r ...zvuk radia není opravdu nic moc, ale když přehrávám MP3 z USB tak se mi zdá být o 100% lepší, může to ovšem být kvalitou ripu...
Březen 28, 201312 r Taky mám tenhle názor.Z rádia to bylo vlažné-Ambition,ale přes USB to už hrálo dobře.MP3 v nejvyšší kvalitě.
Březen 28, 201312 r Tak mp3 ani origo audio CD jsem nezkousel. Ale musim rict, ze i normalni radio mi ve Fabii hraje lepe.
Březen 28, 201312 r Kombík je nádhernej jen...mi to hodně připomíná moje Mondeo Kombi 4x4 r.v. 1995... To myslis vazne ? V r.98 jsem ve Statech najezdil cca 12 tis. mil ve Fordu Contour (skoro novem), coz byla US verze euro Fordu Mondea, ale s poradnym motorem (6V 3.6), a urovni to je s dnesni O3 (v jeji prospech) zcela nesrovnatelne jak v designu, tak ve vybaveni interieru. O motorizaci nemluvim, o te si jiste ve srovnani nemluvil... Opravdu podivne veci z Tebe tady padaji... Upraveno Březen 28, 201312 r od omicron
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.