Listopad 29, 201311 r Nová položka v ceníku- Prodloužená záruka na 5 let, do 150 000 km Hezkýýý. A taky hezká cena.
Listopad 29, 201311 r Možná o Auto Jarov a jejich vlastní 5ti letce, ale ne oficiální ze Škoda Auto. Je-li to jinak tak hluboká omluva, zda-li se to pana mistra fóra dotklo.
Listopad 30, 201311 r není o dotýkání a omlouvat se nemusíš...., nechci poučovat, ale psaná i nepsaná pravidla jakéhokoliv fóra je, když chci něco napsat co si myslím, že je nové, dám vyhledávat, zda se o tom již někde nepíše, jako třeba tady nebo tady a tuším že ještě někde....
Listopad 30, 201311 r Asi se miň nudím, ale já bohužel nemám na práci nic jiného než fízlovat přes vyhledávač CELÉHO fóra a téma po tématu prolézat, aby se to nějakého nudila nedotklo. Na vlákně o OIII, myšleno toto, a to jediné o OIII na které chodím to není.
Listopad 30, 201311 r Myslím, že se tu natlachalo daleko víc jiných blbostí, viz. manfroto, Sorento a podobně toto je náhodou užitečná informace, tak vůbec neuškodí, pokud se zopakuje
Listopad 30, 201311 r http://www.autofox.cz/index.php?idx=37527 Pohon všech kol bude k dispozici jen pro kombi, pro liftback nikoli. Ve 2Q 2013 by měly následovat verze RS a Scout, ve 2H provedení GreenLine a CNG. Nádrž na CNG bude mít kapacitu přibližně 100 litrů a zůstane zachována i nádrž na benzín. S verzí LPG se s ohledem na emisní limity nepočítá. Do dvou let dostane Octavia adaptivní podvozek (za příplatek), stejně jako Superb.
Listopad 30, 201311 r O tom multilinku je to pochopitelně s příchodem face liftu, mluví se o tom skoro od začátku, už jsem tady i já o tom psal, a 22 KT je novy modelový rok a rok 2016 odpovídá face liftu... myslím, ze toho bude vícero
Listopad 30, 201311 r otazka kolik ten priplatek bude ... pokud to bude moc, vetsina lidi se na multinu vysere a priplati si treba za neco jinyho,... protoze ty napravy jsou fakt defakto k nepoznani je pravda ze klika tluce vic oproti multine,... ale stejne beznej ridic to ani nepozna a ani treba nevi ze neco takovyho existuje,... ale debata o napravach tady bylo vcelku uz dost tak to nebudeme rozebirat
Listopad 30, 201311 r Tak nějak, spis bych uvítal hlídání mrtvého úhlu, jako to ma VW, parkovacími čidly (vč. bočních) se zobrazenim na boční straně vnejšího zpětného zrcátka a současně vylepšení asistntů, snad i plynovu vzpěru na motorovém víku, což by mělo byt u faceliftu ...
Listopad 30, 201311 r Absenci hlidani mrtveho uhlu u OIII jsem vubec nepochopil - uz vubec ne v kontextu toho, ze uz OII pred koncem vyroby (a nejen ona) prisla o asfericke sklo v levem vnejsim zpetnem zrcatku... Ostatni me tolik nebere, ani ty soucasne asistenty si do auta neporizuju - vyzkousel jsem, ne dekuji. Plynova vzpera kapoty by byla prima, ale jde spise o optiku, resp. pri otvirani kapoty cca 1x tydne me jeji absence nijak zasadne nevadi.
Listopad 30, 201311 r Některé věci je třeba si schovat na FL, aby bylo co vylepšovat a o čem básnit Fakt je, že hlídání mrtvého úhlu chybí, přitom to není nic extra složitého a nemusí to být ani drahé.
Listopad 30, 201311 r Myslím ze Maverik to pochopil, dobře, ale ty jsi špatné pochopil, co napsal.... tedy kdž už zmizelo lomeni skla v zrcatku, ze nehape, proč není hlídání mrtvého úhlu...
Listopad 30, 201311 r Yes, tak jsem to myslel. Navic kontrola mrtveho uhlu neni nic svetoborneho a je to leta znamy, bezpecnostni a konkurenci bezne nabizeny asistent.
Listopad 30, 201311 r Některé věci je třeba si schovat na FL, aby bylo co vylepšovat a o čem básnit Fakt je, že hlídání mrtvého úhlu chybí, přitom to není nic extra složitého a nemusí to být ani drahé. Ale přece vůbec nejde o to, kolik to stojí - myslím náklady automobilky. Kolik si myslíte, že by stála např. couvací kamera do OIII.... byla by potřeba kamerka umístěná nad RZ, v kvalitě co má v sobě dnes kdejaký levný smartphone... náklady tak tři stovky max + kebely ? Zbytek už tam je, stačí dodělat software do Columbuse a je hotovo. U Yetiho za to chtějí příplatek 8 000 Kč. Všechno je to o marketingu a rozdělení jednotlivých modelů v rámci koncernu... i proto nemá OIII to hlídání mrtvého úhlu. Zase si musíme přiznat, že je otázka, kde by dneska byla škodovka nebýt toho, že jí po revoluci koupil VW. Upraveno Listopad 30, 201311 r od Napalm
Listopad 30, 201311 r To neni moc velka otazka - rekl bych kde by Skodovka byla, ale prohresil bych se tim proti pravidlum fora.
Listopad 30, 201311 r No možná ani tam ne, třeba by prostě nebyla jako spousta tradičních Českých firem.... Nicméně k té couvací kameře, nemyslím si že je to to nejnutnější.... jezdil jsem s X5 a dost to někdy klame.... zobtazni u auta co ma parkovací asistent a tedy i boční čidla, kdy se na displeji zobrazuje dráha vozidla dle natočení kol mi připadá mnohem lepší řešení.... kamerama význam u vozidel s vysokým zadkem o omezeným výhledem... což se o liftbeku ří i nedá.... snad pro kombi ano, ale....
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.