Září 9, 201410 r Uvidíme v září 2017, kdy by měla naběhnout další etapa EURO 6 (a zároveň nová metodika měření spotřeby), to podle návrhů má být peklo hlavně pro diesely + omezení výkonu (nouzák) při překročení povolených tolerancí některých emisí... Návrhy jsou divoké. už to tu jednou bylo, nejspíš si to zase MB a BMW vyběhají, tak jako si vyběhali odložení u Angely Merkelové a ta to prolobovala v EU .... VW má už dlouho nachystané TDI s močovinou ....
Září 9, 201410 r no a samo sebou filtr pevných částic pro zážehové jednotky, protože ty dnes (byť ty nejnovější) produkují víc pevných částic než nové vznětové motory
Září 10, 201410 r Když to sleduju kam se ubírá vývoj motorů tak asi budu stále jezdit s tím co mám a budu rád za velkej obsah a výbornou životnost. Radši budu mít jednou téměř veterán, kterej bude z normální doby a pokud nebudou hrozit ekologická a taky daňová omezení pro provoz v centru měst tak nic měnit nebudu. Nemám náladu na pidi obsahy když auta nejsou lehčí a tak se nedá očekávat razantní úspora. Pokud mám spotřebu u auta hodně přes dvě tuny těžkýho mezi 7,5 až 8,5 l nafty tak nevím jakej zázrak by musely předvést ty tříválce. A zapřáhnout za ně pak vlek nebo karavan by byl jejich konec. Zajímavé fotky byly v galerii na horní straně fora z Česany, tam jsem měl dojem že vyvíjí motory do zahradní techniky, protože zmenšení agregátů bylo opravdu značný. Nebo že by příští projekt u Koncernu byl hadraplán? Tam by ty motory byly naprosto OK. Upraveno Září 10, 201410 r od wolfspitz
Září 10, 201410 r Podívejte se na Meziplyn kde testují Mecedes třílitr vidlicovej šestiválec kterej díky mohutnému výkonu a krouťáku kolem 600 Nm má spotřebu kolem 6 litrů nafty. Při 130 km točí 1400 ot a díky tomu má tak optimální spotřebu. Samozřejmě že cena je jinde, ale položme si otázku. Tedy vyplatí se kupovat maloobsahovou OIII která může mít životnost motoru tak během záruky a spotřeba přitom nebude nic moc protože realita provozu je jiná než uvádí výrobce ve svých zkreslených parametrech. Já se kloním k dražší variantě a tedy koupě auta s velkým a úsporným motorem který může přežít i tři maloobsahy a tím se vyhnout starostem při používání auta. A využití auta bude taky lepší tedy s vleky, karavany, vnitřní prostor a bezpečnost. Hlavně auto bude použitelné dlouhou dobu bez pocitu že je brzda provozu. Takto jsem postupoval kdysi u 1,8 T která stíhá i dnes v mnoha parametrech a to již 15 let. Osobně tedy nekupuji auto na dobu záruky , ale dlouhodobě a tím je i ekonomika Ok. Jen jdu s obsahem stále nahoru a příští bude šestivál a třílitr.
Září 10, 201410 r Neboj, i M-B zmenšuje, BMW taky. A stačí se otočit na většinu firem od Forda přes Renault a tak můžu pokračovat.Nesmyslné EU normy řeší "jen" CO2 a ne zbytek jako spotřeba, životnost atd. atd. Na druhou stranu se můžeme bavit ve stylu "nakonec jezděme na koních, ty žerou jenom trávu".
Září 10, 201410 r Podívejte se na Meziplyn kde testují Mecedes třílitr vidlicovej šestiválec kterej díky mohutnému výkonu a krouťáku kolem 600 Nm má spotřebu kolem 6 litrů nafty. Při 130 km točí 1400 ot a díky tomu má tak optimální spotřebu. Samozřejmě že cena je jinde, ale položme si otázku. Tedy vyplatí se kupovat maloobsahovou OIII která může mít životnost motoru tak během záruky a spotřeba přitom nebude nic moc protože realita provozu je jiná než uvádí výrobce ve svých zkreslených parametrech. Já se kloním k dražší variantě a tedy koupě auta s velkým a úsporným motorem který může přežít i tři maloobsahy a tím se vyhnout starostem při používání auta. A využití auta bude taky lepší tedy s vleky, karavany, vnitřní prostor a bezpečnost. Hlavně auto bude použitelné dlouhou dobu bez pocitu že je brzda provozu. Takto jsem postupoval kdysi u 1,8 T která stíhá i dnes v mnoha parametrech a to již 15 let. Osobně tedy nekupuji auto na dobu záruky , ale dlouhodobě a tím je i ekonomika Ok. Jen jdu s obsahem stále nahoru a příští bude šestivál a třílitr. Vzal sis dneska už prašky?
Září 10, 201410 r Proč prášky , já jdu proti nesmyslné eko politice Eu která ordinuje nesmyslné zmenšování obsahů motorů. Kolik asi vydrží litrovej motor kde se výkon honí složitým přeplňováním a otáčkama? Já mám radši veký motory kde je 3 tisíce otáček maximum a tím je i dobrá spotřeba a taky životnost. Naštěstí je stále možnost výběru a kdyžtak jinde ve světě je ještě svět v pořádku a vyrábí pořádná auta. Kdysi byl litrovej obsah akceprovatelnej pro lidový auta s hmotností kolem 800 kg, Nyní vyšponovanej výkon tříhrnkovýho litráku aby tahal 1400 kg. To je zvrácenost a nic pro mě.
Září 10, 201410 r Já jsem tě již minimálně jednou varoval, abys dodržoval dané téma. Nebudu se opakovat. Tyhle žvásty tady recykluješ pořád dokola. Máš-li něco konstruktivního k OIII, sem s tím, ale tohle teda fakt ne.
Září 22, 201410 r Nová motorizace 1.7 TDI http://www.skodaplus.cz/Car/797743/skoda-octavia-tdi-1-7-cr-77-kw-ambition-plus P.S. Vím, že se může každý přepsat, ale třeba vás dvojitá chyba (špatně je i údaj objemu) pobaví
Září 26, 201410 r Jenom kdyby to někoho zajímalo, dělám si dlouhodobě výzkum u taxikářů co s nimi občas jezdím a mají OIII. Většinou mají najeto za rok/rok a půl skoro 100 000 km tak je to celkem zajímavý pohled co nás teoreticky čeká. Mají většinou 1.2TSI / 1.6TDI. Kupodivu s motory žádný problém. Občas někde něco v interiéru vrže atd. klasika. Kupodivu prý často odchází baterie. A to stylem, že třeba po roce nejde ráno nastartovat a baterie je KO. Dále prý odchází spínače elektrických oken vpravo i vlevo. Jinak prý celkem bez problémů.
Září 29, 201410 r Víme dávno.... Víme i to, že 135KW bude jen v combi, 4x4 a s DSG, aby to neměl zas jen tak někdo
Září 29, 201410 r To jsem v jistém čtivu přehlédl, ale snad od dodávek po 46tém(?) týdnu. Ale naštvalo mne, že zrcadlení mobilu dostane i Yeti včetně novějšího Bolera a Amundsena jako má právě OIII(abych nebyl OT ). Naopak teď u něj vypadl Columbus.
Září 30, 201410 r Tam sa spomina smartgate a to je niečo iné ako mirror link, ale vobec ma nenapadlo, že jedno s druhým može spolu súvisieť...takže v decembri... ďakujem kokta7
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.