Březen 9, 201510 r Jo, na pojistku. Cinkla mi hláška na MD a vítr začal hučet v kabině, zřejmě dekomprese Ještě, že jsem byl připoutanej. Samozřejmě, volal jsem následně do autorizáku, kde měli přijít na cvakání v B sloupku a oni se mi hrabali v zadních dveřích, aniž by mi něco řekli. Dveře najednou nešly zavřít, při lehkém dovření se odrazily a zůstávaly na pojistce. Tak jsem jel dnes ráno do svého autorizáku v Rakovníku a tam opět velmi ochotný servisák, za půl minuty po problému.
Březen 10, 201510 r Dnes vysel novy cenik na S3, nevite jak je to s novym cenikem pro O3 na novy MR2016 kdyz twm maji byt nove motorizace ? nema ho nekdo nebo kde ho pripadne najdu ke stazeni ? diky.
Březen 10, 201510 r Nejsem spatne, kdyby si cetl ptal jsem se na pripadny novy cenik O3 spojeny s novym MR2016
Březen 10, 201510 r Tak treba 1.4/103Kw zmizi a bude nahrazen 1.4/110kw s vypinanim valcu. Jenze tenhle moturek je drazsi, treba u VW o 35tis. coz mi dela caru pres rozpocet, Potrebuji znat co nejdrive ceny, abych vedel zda mam premluvit sefa ze mi ma objednat O3 hned nebo klidne pockame na Novy MY2016 mam totiz financni limit a tim bych v pripade zdrazeni musel ubrat na vybave. Nikdo ale nevi zda 103kw zmizi nebo bude taky zachovan, v salonu si mysli ze bude, jelikoz ten motor je relativne novy. I kdyby to tak bylo tak chci DSG a to zas nevim zda treba skoda navymysli ze DSG pujde jen s tim silnejsim. Jinak ostani zmeny :Od konce května bude emisní normu EU 6 splňovat i celá paleta motorů modelu ŠKODA Octavia. Spektrum benzinových motorů EU 6 u modelu Octavia sahá od agregátu 1,2 TSI/63 kW (86 k) až po motor 2,0 TSI o výkonu 169 kW (230 k) v novém sportovním modelu ŠKODA Octavia RS 230. Výkonnější verze čtyřválce 1,2 TSI má o 4 kW (5 k) vyšší výkon než dosud (81 kW místo 77 kW), u motoru 1,4 TSI stoupá maximální výkon ze 103 kW na 110 kW. Nabídka naftových motorů pro země Evropské unie bude zahrnovat motory 1,6 TDI o výkonu 66 a 81 kW (90 a 110 k) a motor 2,0 TDI s výkonem 110 a 135 kW (150 a 184 k). Upraveno Březen 10, 201510 r od bicista
Březen 11, 201510 r To vypínání válců u 1.4 tsi, to bude luxus :-D Jezdit na dva válce s obsahem 700 jak kdejaká slabá motorka
Březen 11, 201510 r Tak asi blbe to nebude, kdyz clovek pojede kontinualne, netreba vykonu, je to lepsi nez vykon skrtit a nechat valce pracovat, zapina se to a vypina v milisekundach. Je to delany solenoid ventilama ktery posunou cast vackovy hridele mimo ventili. Spis je otazka aby to nejak nebylo casem poruchovy, neblblo atp. Kazda takova ficura vyvolava potencionalni problemy. Takze mne jako nevadi ze se neco vypne kdyz to motor nepotrebuje, Spis se bojim problemum a financni narocnosti pripadnych oprav. Ten Brusel je zkaza automobilismu za honbou vysich cisel EuroX. Video o pricipu zde:
Březen 11, 201510 r Borci, vypínání válců se provozuje již desítky let u jinačejších motorů, než je nějaká 1,4.
Březen 11, 201510 r Mně by z principu fungování nevadilo - je dost vysoká pravěděpodobnost, že při mém stylu provozování motoru by se to celkem dost využívalo, jen mám poněkud obavu o spolehlivost příslušných součástí toho systému.
Březen 11, 201510 r Nebude docházet k teplotním výkyvům? I kolem nepoužívaných válců proudí teplá voda a studený vzduch pro ochlazování pístu to nenasává. V podstatě je to jako když sundáš nohu z pedálu plynu. Souhlas s Pawem o spolehlivost. Za mne obavy o ty "čudlíky" přesouvající tu část vačky. Odlomí se a je vymalováno.
Březen 13, 201510 r To by ses takhle mohl dívat na všechno - samozřejmě to nejsou sovětské mechanické stroje, které přežily i jaderný útok, ale než to pustí na trh, testují to podle mne dostatečně.
Březen 13, 201510 r No právěže s náběhem výroby u VW s tímto systémem nějaké problémy údajně byly. 1.2 TSI jistě byla také řádně testována a výsledky vidíme dodnes...
Březen 23, 201510 r Zde je úprava 1.4 TSi na 170 koníků: Škoda Octavia 1.4 TSI má po úpravě 170 koní, jede až 250 km/h Upraveno Březen 23, 201510 r od bitttpower
Březen 23, 201510 r Škoda Octavia 1.4 TSI má po úpravě 170 koní, jede až 250 km/h... ale jak dlouho....?
Březen 24, 201510 r Ja s ni jel 240 i bez upravy , takze nevim o jakem omezovaci na 215 v clanku mluvi, bud mi ho v SA zapomeli aktivovat nebo mi tacho ukazovalo uplny bludy. Upraveno Březen 24, 201510 r od bicista
Březen 24, 201510 r Tak koukám jako blázen ale 1.4TSI se co se týká jízdních výkonů se povedla!!! Otec ji má taky zatím jsem neměl možnost ji takto provětrat. Při sprintu na 400m RS TDI a 1.4 TSI plně srovnatelné (samo bez chipu) Upraveno Březen 24, 201510 r od kačer
Březen 24, 201510 r Ja s ni jel 240 i bez upravy , takze nevim o jakem omezovaci na 215 v clanku mluvi, bud mi ho v SA zapomeli aktivovat nebo mi tacho ukazovalo uplny bludy. Tak jsou to novinky.cz... Zkoušel jsi někdy v jakých otáčkách zasáhne jejich omezovač?
Březen 24, 201510 r nene. Ja to nikdy moc netocim, jsem snad nikdy nebyl v cervenym vzdy max tak do 5,5tis dal jsem nikdy nezkousel jit Upraveno Březen 24, 201510 r od bicista
Březen 24, 201510 r Měkota, tak to jednou pořádně vytoč. Vidím, že červená začíná až na 6500 ot., což je o 500 víc, než na staré 1.4 TSI. Ale ta to právě utne na 6500 ot. což je třeba na trojku 150 km/h.
Březen 25, 201510 r Jsem jednou slysel od jedne slecny, ze ji v autoskoke rikali, ze cim blize je k cerveneme poli otackomeru, tim vice motoru ublizuje :-D takze se v realu ten benzin nikdy nepodival nad 3,5 tis otacek :-D
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.