Přejít na obsah

Octavia III


gigi

Doporučené příspěvky

Jasně, určitě by to mělo být deaktivovatelné, at uz tlačítkem přes volbu jizdniho profilu, ci maxikem natrvalo...

U volby jizdniho profilu to bude predpokladam soucasti nejakeho EKO profilu ? Nevim, jak jsou tam mozne volby a co vse budou ovlivňovat bez moznosti adaptivního podvozku, coz jsem trochu doufal, ze bude alepson volitelnou soucasti verzi LK a RS?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

omicron:

DRIVE MODE SELECTION" - volba jízdního profilu

Volba jízdního režimu mění nastavení řídicích jednotek a umožňuje řidiči přizpůsobit chování vozu svým požadavkům nebo momentální náladě. Tato funkce je v seznamu výbavy na přání úplnou novinkou, a to nejen v modelové řadě Octavia, ale napříč všemi modelovými řadami ŠKODA.

Na výběr je jeden ze čtyř jízdních režimů: Normal, Sport, Eco nebo Individual.

Podle zvoleného režimu se upraví nastavení těchto prvků (pokud je jimi vůz vybaven):

- Start-Stop

- Motor

- DSG převodovka a volnoběžka

- Posilovač řízení

- Adaptivní tempomat

- Adaptivní světlomety AFS

- Přitahování bezpečnostních pásů (Crew protect assistant)

- Climatronic

Režimy Normal, Sport a Eco jsou pevně nastavené režimy, které nelze uživatelsky měnit. Režim Individual lze nastavovat podle vlastních přání.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pujde ten "Individual" rezim napr. spojit s naparovanim klicku tak, aby jako dnes, když si otevřu auto svými klici, tak se me prestavi el. sedacka u ridice dle mého profilu ? Tady bych tedy predpokladal, ze se me nastavi i tento jizdni profil, pokud nekde předem nastavim, ze se ma nastavit dle příslušného klicku....

Také by me zajímalo, zda-li toto sparovani a rozeznavani ridice bude prepinat automaticky (dle toho jaky ridic prijde do auta) i pripojeni toho spravneho sparovaneho telefonu k autotelefonu (mam dnes GSM III, a vždy se to při prichodu k autu ve 2 lidech paruje nahodne k tomu, který to objevi drive), a nastaveni audio systemu do posledního rezimu (ja posloucham napr. z pevneho disku, 2. ridic napr. nejakou rozhlas. stanici) ?

Tyto věci me v soucasne době dost chybeji při existenci a moznostech auta pro rozeznavani prichoziho ridice dle jeho klicku ci karty...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Uz O2FL prima vypadala s plastovejma zrcatkama priserne, ale aspon mela lakovany kliky..

To je nesmysl. Jediná cesta k lakovaným klikám a zrcátkům u OII Active (Prima) bylo zvláštní lakování. Všechny standardní metalické i nemetalické barvy měly zrcátka i kliky nelakované.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Otázka je, zda to 1DIN není jen pro základ, kde rádio snad ani není. Od vyšších výbav je rádio v základu origo, takže tam už jen tak asi 1DIN rádio nenarveš, páč by sis musel dokoupit ten středový panel ze základu :) si tedy myslím.. a co s origo rádiem? Prodat? No dalo by se na tom aspoň trochu vidělat, páč 1DIN SONY rádio koupíš dneska za 1700 kč a hraje dobře :)

Na fotce je vidět, jak vypadá rádio už v základu :) takže 1DIN rádio tam asi nepůjde :(

To radio vypada jak z 10let stareho Golfa5 gen. ...taktez nechapu proc nemuze mit O3 radio jako G7 hodne 21stoleti.. ale na druhou stranu funkci splni ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To je nesmysl. Jediná cesta k lakovaným klikám a zrcátkům u OII Active (Prima) bylo zvláštní lakování. Všechny standardní metalické i nemetalické barvy měly zrcátka i kliky nelakované.

tak ted si me trochu zaskocil, nekolikrat jsem potkaval O2FL Prima s cernema zrcatkama ale lakovanejma klikama..

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jinak trocha OT: pokud se tady stále porovnává cena OIII s Golfem 7, proč neberete v potaz též Leon? Dle mého je z této trojice nejhezčí a cena začíná na 299 900,- Kč. Tato výbava obsahuje totéž, co OIII + navíc ještě dálkové ovládání. Další výbava Reference již nabízí vše podstatné, vč. manuální klimy, rádio s 5" dotykovým displejem + 4x repro a multifunkční volant (od 318 900,- Kč) no a verze Style již nabízí za stále pěkných 388 900,- Kč dvouzónovou klimu, všechna okna v elektrice (předchozí verze po vzoru OIII nabízejí jen el. ovládání vpředu), 16" litá kola, již barevné dotykové rádio s 5" displejem + 6 reproduktorů, Handsfree bluetooth, kožený paket, tempomat, osvětlení prostoru pro nohy a další....

Musel bych se v případě zájmu s auty projet, no aspoň papírově u mě vyhrává Leon - Seat potřebuje prodávat, je moc hezký a za velmi pěkné ceny s dostačující výbavou. :kol-47:

Spise by me taky ted zajimalo jak to zahybe s cenikama predrazenyho Rapida/Toleda.. uz se ledassco proslicha.. navic po nevalnem nabehu... pri pohledu do ceniku ne nekdy Rapid absurdne drahy ve srovnani s O3

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...