Přejít na obsah

kolísání volnoběžných otáček


Seben

Doporučené příspěvky

Ahoj,

mam takovy dlouhotrajici problem s kolisani otacek pri volnobehu.

Auto bylo 2 kvuli tomu a porad stejna vec otacky kolisaj nepravidelne.

Klapku mam mechanicky vycistenou a danou do zakladniho nastaveni.

Menena lambda sonda tou to taky nebylo.

Kdyz auto napojim na VAG zadnou chybu nenapise chova se v poradku.

Auto bylo zkontrolovano jestli nekde nenasava vzduch ale prej nic nenasel.

Auto treba jezdi 10 dni v poradku ale 11den nastartuju a otacky se vysplhaj 2000tis a pote kolisaj mezi 1200tis-2000tis nekdy pretrvava do dalsiho dne nekdy zas beha uplne v poradku.

Uz me to vytaci ze nevim co tomu je. Na auto se nemuzu spolehnout kdyz nekam jedu.

Kdyby nekdo byl z Kralovehradecka a rozumi OI a mel cas a mrknul se me na to a hlavne vyresil byl bych moc vdecnej.Piste do SZ.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 týdny později...

A co toto(z jiného vlákna): Tak myslím že jsem našel rozuzlení( - a doufam že snad už natrvalo)! Zdá že za vším je ROZDĚLOVAČ!!! - osička v něm se značně viklala - pokusil jsem se ho dočasně "opravit" - odvrtal jsem vyběhané kluzné ložisko které je na destičce s Halovým snímačem v rozdělovači a nanýtoval jsem nové vytočené z bronzového 3mm tlustého plechu. S takto "opraveným" rozdělovačem otáčky NEkolísají!!! -Dá se udělat základní nastavení klapky VAGem a vše teď funguje! Zatím jsem takto ujel asi 300km - a dosud bez problému. Ihned jsem si objednal komplet nový rozdělovač - zatím na něj čekám. Jakmile ho namontuju a vyzkouším - podám zprávu! (doufam že už jen dobrou :-)

Možná že to může být i ten rozdělovač. To ložisko v něm je dost nešťastné. Já tam při kontrole rozdělovače a jeho čistění kápnul raději kapičku oleje a občas to zopakuju :palec2:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Podobný problém řeším také, nechal jsem vyměnit rozdělovač (původní Marelli měl vyviklanou osičku) za repliku Bosche, vyměnil jsem i zapalovací kabely a svíčky, teď i lambda sondu - otáčky na volnoběh kolísají stále. Teď ještě zkusím vyměnit tu škrtící klapku, ještě mě napadá zkusit vyměnit těsnící kroužek na airboxu, jestli nepřisává falešný vzduch, pak už mě napadá jenom ŘJ. Nemohlo by zlobit také čidlo teploty kapaliny???

Editováno: , autor: olisoft
citovanie predchadzajuceho prispevku je ZAKAZANE
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Klapku bych nechal až naposled. Možná spíš ten kroužek pod krabicí filtru. když jsem dělal rozborku zjistil jsem že je taky docela ztvrdlý, ale zdá se že pořád těsní. Ovšem že by to dělalo takovou paseku??? To čidlo teploty by stálo určitě taky za zkoušku, mám pocit, že je to docela frekventovaná závada, ale nevím jestli by se to spíš než na kolísajícím volnoběhu neprojevilo na spotřebě...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...