Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

  • Autor

aha... tak tomu už rozumím.... :lol::'> 

Pavko,zlenivět může touhle jízdou snadno,hlavně karbon je sviňa,přes všechny kydy marketingu se ten motor pořád zajíždí a to jak to uděláš má největší vliv na vlastnosti motoru.I 3500,to jsi mě pobavil.Podívej se,v kolika ot to má max.výkon,až tam je třeba to čas od času prohnat,třeba jen na dvojku a trojku.

No u starýho auta sem tak jednou za rok po dlouhej štrece někde zastavil a na 15 vteřin dupnul na plyn na doraz. Jako řev dobrej, ale taky ty saze co se vyvalily z vejfuku.

 

Ale nemam koule tohle udělat novýmu autu.

 

Ve velkým TP mam 51kW při 5400ot/min, jenomže ježiši, dit to je už skoro u červenýho pole otáček.

 

Točit to do červenýho pole je pro tem motor skoro jako útrpný právo ve středověku.

Upraveno od Mr.Pavka

to se teda pekelně mýliš, Fábuli točím (když je potřeba), nebo jí chci jen protáhnout i k šesti a jede jak střela i přes ty kiláky co má (viz podpis) a mimochodem, ani olej nežere, mezi výměnama 15t km nepřidávám ani deci.

 

edit: i to je také důvod, proč jsem se rozhodl ještě zainvestovat do rozvodů a spojky (obojí ještě origo)

Pavko,tohle se dělá za jízdy a ne na místě.Mimochodem,motorka mi točí při 120 5500 ot.jasně,je to motorka.Do červenýho to stejně omezovač nepustí,takže nemusíš mít z ničeho strach.Jak dlouho to tak podržíš?5 sekund?To si vážně myslíš,že když tomu jednou za měsíc dáš trochu za uši,že se tomu něco stane?Neblázni,ten motor není z tvarohu.

Ale i tak se to pořádný protočení doporučuje dělat až když je motor pořádně zahřátej a má za sebou aspoň tak 20km jízdy ne?

 

U toho oleje-u starýho auta při normálním ježdění a točení motoru olej neubejval.

Ale když sem se s nim ještě odvažoval na delší štreky 100km+ a na nich sem motor i trochu víc protočil  tak mi dycky olej trochu ubyl.

 

Je to na prd. Na jízdním kole je do všeho vidět a nebo se to dá zjistit za pár chvilek jak na tom je.

Ale do auta člověk nevidí. :(

Děláš z toho moc velkou kovbojku,olej je v létě na 80 po 5-7 km,v zimě tak o 10 víc.

  • Autor

já teda nevím, ale mám pocit, že si tady z nás někdo dělá šoufky...  :kol-27:

 

dobře ty ... Pavko...  :kol-28:  :kol-28:  :kol-28:

Nejhorší je, že to fakt myslym vážně. No nic, tak to jednou za měsíc dycky na chvilku protočim na dvojku těsně k červenýmu poli otáček.

To udelas jedine dobre. Pote jeste na trojku do cervenyho a pak jeste na ctyrku. Petku do cervenyho uz nedostanes, resp. jsem nedostal ani kratkoprevodoveho Roomstera :-)

Neblbni. Čtyrku do červenýho?

Stačí že budu mít nervy z toho jak mi řve motor. A ještě do toho stres z tak velikánský rychlosti.

Neboj sa toho, začne sa ti to lúbiť neviem ako na HTP ale 1.4ku je radosť točiť, a keď to držiš medzi 3,5 a 5tisic otáčok tak to má aj peknú dynamiku. HTP ide ale viac točiť ako 1.4ka nemá náhodou obmedzovač až pri 6200-6500ot ??

 

Na dialnici bez problémov, šak u vás v čechách čo čítam všetci chodia 150+. :D

Ctyrka jde u Roomstera predface htp do cervenyho vytocit.

a pak má HTP něco vydržet...

A to je zase co? Jako když to lidi tak šetří a nebo když tomu tak nakládaj?

HTP není stavěný na to, aby se z něj soustavně nadoraz ždímal výkon.

  • Autor

je to sranda to tady číst... :)

Tak se teda domluvte. Jde jen o jednu nejdůležitější věc. Jak se mam ke svému autu a motoru chovat tak, aby vydrželo co nejvíc ale stále bylo v dobrý kondici.

Wittmanne kde jsi vyčetl to soustavně?To je podle tebe čas od času prohnat motor ve vyšších otáčkách?

  • Autor

Pavko... i když vím, že si děláš srandu... přesto ti odpovím... ;) 

 

Pravidelně vyměňuj olej a jezdi přesně tak, jak ti to vyhovuje, abys z toho měl dobrý pocit... :palec:

Červený otáčky motoru mi začínaj od  6000  až do 8000

 

Takže sem to dneska po 15ti kilometrech zahřejvací jízdy podržel na dvojku pěkně na fest.

 

Asi tak 6 vteřin. Ručička otáčkoměru vylítla přesně k šesti tisícům-začátku červenýho pole, ale pak auto začalo cukat a ručička lítala od 5900 do 6000.

 

Ale ani za boha se jí nechtělo přez 6000.

 

Jako by nákej omezovač či co.

 

No, dělat už to nebudu.

No to víš,že zafungoval omezovač.

  • 4 týdny později...

:_icon_smich2: V TSI vlákně nuda a v HTPčku jak to žije. Jo omezovač otáček, už je tam od dob Favorita.

  • Autor

TSI je vo ničem, ale HTP, to je paráda... :D my máme v rodině hned 2 :D

  • 4 týdny později...

Jak píše kolega někde výš. Motor není z tvarohu a HTP není vyjímkou. Zajímavé je, že firemní HTPčka co denně brousí D1 Praha-Brno-Praha apod s plynem nadoraz jedou jak z praku a jsou pořád skoro v červeným poli a mají nájezdy více než 200 tisíckm. Ale pak je Jouda z vesnice do jezdí Dům - Kaufland  mezi tím 5 zastávek, k tomu jezdí 50 na 5tku ať to málo žere a motor je po 50 tisících zralý na generálku. 

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.