Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

Pavko,zlenivět může touhle jízdou snadno,hlavně karbon je sviňa,přes všechny kydy marketingu se ten motor pořád zajíždí a to jak to uděláš má největší vliv na vlastnosti motoru.I 3500,to jsi mě pobavil.Podívej se,v kolika ot to má max.výkon,až tam je třeba to čas od času prohnat,třeba jen na dvojku a trojku.

Vloženo (editace)

No u starýho auta sem tak jednou za rok po dlouhej štrece někde zastavil a na 15 vteřin dupnul na plyn na doraz. Jako řev dobrej, ale taky ty saze co se vyvalily z vejfuku.

 

Ale nemam koule tohle udělat novýmu autu.

 

Ve velkým TP mam 51kW při 5400ot/min, jenomže ježiši, dit to je už skoro u červenýho pole otáček.

 

Točit to do červenýho pole je pro tem motor skoro jako útrpný právo ve středověku.

Editováno: , autor: Mr.Pavka
Vloženo

to se teda pekelně mýliš, Fábuli točím (když je potřeba), nebo jí chci jen protáhnout i k šesti a jede jak střela i přes ty kiláky co má (viz podpis) a mimochodem, ani olej nežere, mezi výměnama 15t km nepřidávám ani deci.

 

edit: i to je také důvod, proč jsem se rozhodl ještě zainvestovat do rozvodů a spojky (obojí ještě origo)

Vloženo

Pavko,tohle se dělá za jízdy a ne na místě.Mimochodem,motorka mi točí při 120 5500 ot.jasně,je to motorka.Do červenýho to stejně omezovač nepustí,takže nemusíš mít z ničeho strach.Jak dlouho to tak podržíš?5 sekund?To si vážně myslíš,že když tomu jednou za měsíc dáš trochu za uši,že se tomu něco stane?Neblázni,ten motor není z tvarohu.

Vloženo

Ale i tak se to pořádný protočení doporučuje dělat až když je motor pořádně zahřátej a má za sebou aspoň tak 20km jízdy ne?

 

U toho oleje-u starýho auta při normálním ježdění a točení motoru olej neubejval.

Ale když sem se s nim ještě odvažoval na delší štreky 100km+ a na nich sem motor i trochu víc protočil  tak mi dycky olej trochu ubyl.

 

Je to na prd. Na jízdním kole je do všeho vidět a nebo se to dá zjistit za pár chvilek jak na tom je.

Ale do auta člověk nevidí. :(

Vloženo

To udelas jedine dobre. Pote jeste na trojku do cervenyho a pak jeste na ctyrku. Petku do cervenyho uz nedostanes, resp. jsem nedostal ani kratkoprevodoveho Roomstera :-)

Vloženo

Neboj sa toho, začne sa ti to lúbiť neviem ako na HTP ale 1.4ku je radosť točiť, a keď to držiš medzi 3,5 a 5tisic otáčok tak to má aj peknú dynamiku. HTP ide ale viac točiť ako 1.4ka nemá náhodou obmedzovač až pri 6200-6500ot ??

 

Na dialnici bez problémov, šak u vás v čechách čo čítam všetci chodia 150+. :D

Vloženo

Pavko... i když vím, že si děláš srandu... přesto ti odpovím... ;) 

 

Pravidelně vyměňuj olej a jezdi přesně tak, jak ti to vyhovuje, abys z toho měl dobrý pocit... :palec:

Vloženo

Červený otáčky motoru mi začínaj od  6000  až do 8000

 

Takže sem to dneska po 15ti kilometrech zahřejvací jízdy podržel na dvojku pěkně na fest.

 

Asi tak 6 vteřin. Ručička otáčkoměru vylítla přesně k šesti tisícům-začátku červenýho pole, ale pak auto začalo cukat a ručička lítala od 5900 do 6000.

 

Ale ani za boha se jí nechtělo přez 6000.

 

Jako by nákej omezovač či co.

 

No, dělat už to nebudu.

  • o 4 týdny později...
  • o 4 týdny později...
Vloženo

Jak píše kolega někde výš. Motor není z tvarohu a HTP není vyjímkou. Zajímavé je, že firemní HTPčka co denně brousí D1 Praha-Brno-Praha apod s plynem nadoraz jedou jak z praku a jsou pořád skoro v červeným poli a mají nájezdy více než 200 tisíckm. Ale pak je Jouda z vesnice do jezdí Dům - Kaufland  mezi tím 5 zastávek, k tomu jezdí 50 na 5tku ať to málo žere a motor je po 50 tisících zralý na generálku. 

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...