standavfr Vloženo 30. Září 2015 Vloženo 30. Září 2015 Pavko,zlenivět může touhle jízdou snadno,hlavně karbon je sviňa,přes všechny kydy marketingu se ten motor pořád zajíždí a to jak to uděláš má největší vliv na vlastnosti motoru.I 3500,to jsi mě pobavil.Podívej se,v kolika ot to má max.výkon,až tam je třeba to čas od času prohnat,třeba jen na dvojku a trojku. Citovat
Mr.Pavka Vloženo 30. Září 2015 Vloženo 30. Září 2015 (editace) No u starýho auta sem tak jednou za rok po dlouhej štrece někde zastavil a na 15 vteřin dupnul na plyn na doraz. Jako řev dobrej, ale taky ty saze co se vyvalily z vejfuku. Ale nemam koule tohle udělat novýmu autu. Ve velkým TP mam 51kW při 5400ot/min, jenomže ježiši, dit to je už skoro u červenýho pole otáček. Točit to do červenýho pole je pro tem motor skoro jako útrpný právo ve středověku. Editováno: 30. Září 2015, autor: Mr.Pavka Citovat
Malta Vloženo 30. Září 2015 Vloženo 30. Září 2015 to se teda pekelně mýliš, Fábuli točím (když je potřeba), nebo jí chci jen protáhnout i k šesti a jede jak střela i přes ty kiláky co má (viz podpis) a mimochodem, ani olej nežere, mezi výměnama 15t km nepřidávám ani deci. edit: i to je také důvod, proč jsem se rozhodl ještě zainvestovat do rozvodů a spojky (obojí ještě origo) Citovat
standavfr Vloženo 30. Září 2015 Vloženo 30. Září 2015 Pavko,tohle se dělá za jízdy a ne na místě.Mimochodem,motorka mi točí při 120 5500 ot.jasně,je to motorka.Do červenýho to stejně omezovač nepustí,takže nemusíš mít z ničeho strach.Jak dlouho to tak podržíš?5 sekund?To si vážně myslíš,že když tomu jednou za měsíc dáš trochu za uši,že se tomu něco stane?Neblázni,ten motor není z tvarohu. Citovat
Mr.Pavka Vloženo 1. Říjen 2015 Vloženo 1. Říjen 2015 Ale i tak se to pořádný protočení doporučuje dělat až když je motor pořádně zahřátej a má za sebou aspoň tak 20km jízdy ne? U toho oleje-u starýho auta při normálním ježdění a točení motoru olej neubejval. Ale když sem se s nim ještě odvažoval na delší štreky 100km+ a na nich sem motor i trochu víc protočil tak mi dycky olej trochu ubyl. Je to na prd. Na jízdním kole je do všeho vidět a nebo se to dá zjistit za pár chvilek jak na tom je. Ale do auta člověk nevidí. Citovat
standavfr Vloženo 1. Říjen 2015 Vloženo 1. Říjen 2015 Děláš z toho moc velkou kovbojku,olej je v létě na 80 po 5-7 km,v zimě tak o 10 víc. Citovat
vorlajz Vloženo 1. Říjen 2015 Autor Vloženo 1. Říjen 2015 já teda nevím, ale mám pocit, že si tady z nás někdo dělá šoufky... dobře ty ... Pavko... 1 Citovat
Mr.Pavka Vloženo 1. Říjen 2015 Vloženo 1. Říjen 2015 Nejhorší je, že to fakt myslym vážně. No nic, tak to jednou za měsíc dycky na chvilku protočim na dvojku těsně k červenýmu poli otáček. Citovat
Xp3 Vloženo 1. Říjen 2015 Vloženo 1. Říjen 2015 To udelas jedine dobre. Pote jeste na trojku do cervenyho a pak jeste na ctyrku. Petku do cervenyho uz nedostanes, resp. jsem nedostal ani kratkoprevodoveho Roomstera :-) Citovat
Mr.Pavka Vloženo 1. Říjen 2015 Vloženo 1. Říjen 2015 Neblbni. Čtyrku do červenýho? Stačí že budu mít nervy z toho jak mi řve motor. A ještě do toho stres z tak velikánský rychlosti. Citovat
marfan Vloženo 1. Říjen 2015 Vloženo 1. Říjen 2015 Neboj sa toho, začne sa ti to lúbiť neviem ako na HTP ale 1.4ku je radosť točiť, a keď to držiš medzi 3,5 a 5tisic otáčok tak to má aj peknú dynamiku. HTP ide ale viac točiť ako 1.4ka nemá náhodou obmedzovač až pri 6200-6500ot ?? Na dialnici bez problémov, šak u vás v čechách čo čítam všetci chodia 150+. Citovat
Xp3 Vloženo 1. Říjen 2015 Vloženo 1. Říjen 2015 Ctyrka jde u Roomstera predface htp do cervenyho vytocit. Citovat
Mr.Pavka Vloženo 1. Říjen 2015 Vloženo 1. Říjen 2015 A to je zase co? Jako když to lidi tak šetří a nebo když tomu tak nakládaj? Citovat
Wittmann Vloženo 1. Říjen 2015 Vloženo 1. Říjen 2015 HTP není stavěný na to, aby se z něj soustavně nadoraz ždímal výkon. Citovat
Mr.Pavka Vloženo 1. Říjen 2015 Vloženo 1. Říjen 2015 Tak se teda domluvte. Jde jen o jednu nejdůležitější věc. Jak se mam ke svému autu a motoru chovat tak, aby vydrželo co nejvíc ale stále bylo v dobrý kondici. Citovat
standavfr Vloženo 2. Říjen 2015 Vloženo 2. Říjen 2015 Wittmanne kde jsi vyčetl to soustavně?To je podle tebe čas od času prohnat motor ve vyšších otáčkách? Citovat
vorlajz Vloženo 2. Říjen 2015 Autor Vloženo 2. Říjen 2015 Pavko... i když vím, že si děláš srandu... přesto ti odpovím... Pravidelně vyměňuj olej a jezdi přesně tak, jak ti to vyhovuje, abys z toho měl dobrý pocit... Citovat
Mr.Pavka Vloženo 3. Říjen 2015 Vloženo 3. Říjen 2015 Červený otáčky motoru mi začínaj od 6000 až do 8000 Takže sem to dneska po 15ti kilometrech zahřejvací jízdy podržel na dvojku pěkně na fest. Asi tak 6 vteřin. Ručička otáčkoměru vylítla přesně k šesti tisícům-začátku červenýho pole, ale pak auto začalo cukat a ručička lítala od 5900 do 6000. Ale ani za boha se jí nechtělo přez 6000. Jako by nákej omezovač či co. No, dělat už to nebudu. Citovat
Peky1 Vloženo 29. Říjen 2015 Vloženo 29. Říjen 2015 V TSI vlákně nuda a v HTPčku jak to žije. Jo omezovač otáček, už je tam od dob Favorita. Citovat
vorlajz Vloženo 29. Říjen 2015 Autor Vloženo 29. Říjen 2015 TSI je vo ničem, ale HTP, to je paráda... my máme v rodině hned 2 Citovat
Richiis Vloženo 23. Listopad 2015 Vloženo 23. Listopad 2015 Jak píše kolega někde výš. Motor není z tvarohu a HTP není vyjímkou. Zajímavé je, že firemní HTPčka co denně brousí D1 Praha-Brno-Praha apod s plynem nadoraz jedou jak z praku a jsou pořád skoro v červeným poli a mají nájezdy více než 200 tisíckm. Ale pak je Jouda z vesnice do jezdí Dům - Kaufland mezi tím 5 zastávek, k tomu jezdí 50 na 5tku ať to málo žere a motor je po 50 tisících zralý na generálku. Citovat
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.