shooter1 Vloženo 16. Červen 2008 Sdílet Vloženo 16. Červen 2008 Ahoj, potřeboval bych poradit ohledně mé Oktávky 1.9 TDI 66kW (r.v. 2001, najeto asi 130000km). Motor se při volnoběhu docela dost třese (a tím i celý auto)– myslel jsem, že je to normální (mám první diesel). Pak mě ale překvapil sametově hladký chod stejnýho motoru v kámošově Oktávce. Kromě toho mi jde ztuha řadit; při vypnutým motoru, při volnoběhu, nebo při podžřazování je to ok, šajtrpáka chodí jak po másle, ale ve vyšších otáčkách (rozjezd na dálnici), přeřazení ze 4 na 5, tam tu pětku skoro nemůžu narvat (trochu ale drhne i 3 a 4). A aby toho nebylo málo, auto občas přestane táhnout – ale po vypnutí a následném nastartování motoru je zas všechno OK – mohla by to být váha vzduchu? Dík za rady a tipy Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Viktor X Vloženo 16. Červen 2008 Sdílet Vloženo 16. Červen 2008 (editace) Nejsem expert, určitě ti poradí jiní, ale takhle se pokud vím projevuje vadný dvouhmotnostní setrvačník ve spojce. Já měl jiné problémy, ale aktuálně měním za sadu s jednohmotnostním setrvačníkem Valeo. Teď si vzpomínám, že nějaké problémy způsoboval i vadný spínač na spojkovém pedálu či co, doporučuji použít "Hledání". Kdybys nakonec přeci jen potřeboval tu sadu, mohu i sehnat za slušnou cenu Editováno: 16. Červen 2008, autor: Viktor X Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
shooter1 Vloženo 17. Červen 2008 Autor Sdílet Vloženo 17. Červen 2008 Díky za tip, případně se ozvu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Zdenal C. Vloženo 19. Červen 2008 Sdílet Vloženo 19. Červen 2008 Nejsem expert, určitě ti poradí jiní, ale takhle se pokud vím projevuje vadný dvouhmotnostní setrvačník ve spojce. Já měl jiné problémy, ale aktuálně měním za sadu s jednohmotnostním setrvačníkem Valeo. Teď si vzpomínám, že nějaké problémy způsoboval i vadný spínač na spojkovém pedálu či co, doporučuji použít "Hledání". Kdybys nakonec přeci jen potřeboval tu sadu, mohu i sehnat za slušnou cenu Ahoj ted me ceka stejna vymena setrvacniku v sade, muzu se zeptat na kolik te vyjde cely set ? Jinak mam podobny problem hlavne pri studenem motoru jde ztuha 1 a trochu 2 kvalt. ostatni jsou v pohode vicemene. Technik mi rekl ze je to opravdu asi dvouhmotnostni setrvacnik a aby se neposkodila skrin tak se musi vymenit. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
midar Vloženo 16. Červenec 2008 Sdílet Vloženo 16. Červenec 2008 Nejsem expert, určitě ti poradí jiní, ale takhle se pokud vím projevuje vadný dvouhmotnostní setrvačník ve spojce. Já měl jiné problémy, ale aktuálně měním za sadu s jednohmotnostním setrvačníkem Valeo. Teď si vzpomínám, že nějaké problémy způsoboval i vadný spínač na spojkovém pedálu či co, doporučuji použít "Hledání". Kdybys nakonec přeci jen potřeboval tu sadu, mohu i sehnat za slušnou cenu to se da prosimTe pekne jen tak v poho vymenit?to sedi jo? a este jedna vec-to musi byt valeo sada? to ja totiz nevim esi sezenu sem totiz ve scotsku a to by asi byla draha posta.proste a jasne hlavne by me zajimalo esi je to fakt jedno esi je tam K nebo J spojka kdyz to mam studeny tak to radi paradne a cim teplejsi ti vic to stoji za K ackovou prevodovku,neboli potes koste.a nekdy takovy to jako zakuckani kdyz dojizdim do krizovatky a vyradim,ale ve vyssich rychlostech to jenom mozna neni slyset-co myslis? kazdopadne dikes Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
foxdivemaster Vloženo 16. Červenec 2008 Sdílet Vloženo 16. Červenec 2008 nemusi,takovy LUK nebo Sachs sou levnejsi a i lepsi Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Viktor X Vloženo 18. Červenec 2008 Sdílet Vloženo 18. Červenec 2008 (editace) to se da prosimTe pekne jen tak v poho vymenit?to sedi jo? a este jedna vec-to musi byt valeo sada? to ja totiz nevim esi sezenusem totiz ve scotsku a to by asi byla draha posta.proste a jasne hlavne by me zajimalo esi je to fakt jedno esi je tam K nebo J spojka kdyz to mam studeny tak to radi paradne a cim teplejsi ti vic to stoji za K ackovou prevodovku,neboli potes koste.a nekdy takovy to jako zakuckani kdyz dojizdim do krizovatky a vyradim,ale ve vyssich rychlostech to jenom mozna neni slyset-co myslis? kazdopadne dikes Pokud jde o TDi a mění se kompletní sada, jde v pohodě vyměnit za sadu s jednohmotnostním setrvačníkem, kterou dělá Valeo , počítej ale s nepatrně nižším komfortem na volnoběh a v nízkých otáčkách než začne zabírat turbo (odpružená jen lamela), oproti tomu jsou "nesmrtelné". Trochu nechápu foxdivemastera, LUK a SACHS dělají sady s dvouhmotnostním setrvačníkem, a tudíž jsou také pochopitelně (ca o 1/3) dražší, jen pro zajímavost, originální díl je LUK. Editováno: 18. Červenec 2008, autor: Viktor X Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
foxdivemaster Vloženo 18. Červenec 2008 Sdílet Vloženo 18. Červenec 2008 sa sem myslel vyrobce nesrovnaval sem je mezi jedno a dvouhmotou Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
midar Vloženo 18. Červenec 2008 Sdílet Vloženo 18. Červenec 2008 Pokud jde o TDi a mění se kompletní sada, jde v pohodě vyměnit za sadu s jednohmotnostním setrvačníkem, kterou dělá Valeo , počítej ale s nepatrně nižším komfortem na volnoběh a v nízkých otáčkách než začne zabírat turbo (odpružená jen lamela), oproti tomu jsou "nesmrtelné". Trochu nechápu foxdivemastera, LUK a SACHS dělají sady s dvouhmotnostním setrvačníkem, a tudíž jsou také pochopitelně (ca o 1/3) dražší, jen pro zajímavost, originální díl je LUK. takze pro me bude asi nejlepsi to co tam ted je akorat novy.pripada mi teda ze kdyz mi tam za tepla nekdy nejdou kvalty a oba spojkovy valce sem uz vymenil ze to nejspis budou unaveny pruziny na ty spojce a kdyz se takovy unaveny pera este ohrejou tak se jim asi uz moc nechce.TED MI UPLNE PICHLO V HLAVE to musi bejt zakonite PRITLACAK.komfortu se moc vzdavat nechci tak musim zacit schanet.setrvak teda asi ne. vis co,spojek sem uz udelal mraky,ale tohle mi teda dalo premejsleni.no to bude asi tim,za ted delam jesterky.jo este k tomu mymu mazlikovi-jo jo je to 1.9 TDI 98 nalitano 190 000 mil-to je mazec co? takze si spojka asi vymenu zaslouzi... motor furt slape jak hodinky jenom zacinam slysel asi loziska-bud servo,nebo altik,ale to sou maly veci a hlavne neni ubec schnila.no to by stacilo.suba duba diky moc a dobrou noc Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Viktor X Vloženo 21. Červenec 2008 Sdílet Vloženo 21. Červenec 2008 Fakt nejsem žádnej expert, ale jako uplně první bych vyměnil olej v převodovce, to beru jako "povinnou údržbu", a chvíli počkal, co to udělá (GL4+ a mě teď řadí jako nová ). Pak bych se vrtal ve spojce, ale když už bych jí měl rozhozenou, asi bych vyměnil celou sadu. Máš docela nalítáno, a když mě odešel setrvák ve 155 tis., tak ten tvůj už taky asi nečekají světlé zítřky, pokud je ještě OK. Ale je to o penězích, možná dáš u vás za přítlačák s prací totéž, co tady za celou sadu, každopádně napiš, jak jsi dopadnul. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.