Ivan Vlach Vloženo 19. Červenec 2008 Sdílet Vloženo 19. Červenec 2008 Tak už nevím. Mám 1,4 (44) MPI 2001 moje první auto. A tak jak se tu všude dočítám a tom „slavném“ servu řekl jsem si, že se na něj podívám. Je tam pěkně schované a tak jsem začal demontovat autobaterii a tam jsem taky skončil. Nevím jak tu baterku vyndat. Vše jsem odpojil a ona tam ze spod někde furt drží. Když se ji pokouším zvednout za madla, tak zvedám celé auto… už jsem s ní šarpal ze vzteku až se auto otřásalo. V čem je prosím Vás ten figl. Děkuji moc za rady. Fórum jsem celé překopal ale na nic nenarazil takže jsem asi poradny nemehlo. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Marcello333 Vloženo 19. Červenec 2008 Sdílet Vloženo 19. Červenec 2008 Toto ti snad pomoze 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ivan Vlach Vloženo 20. Červenec 2008 Autor Sdílet Vloženo 20. Červenec 2008 Toto ti snad pomoze Díky moc, teď aspoň vidím, že dole jsou fakt nějaké 3 packy. Mě už to vytáhnutí baterie zajímá samo o sobě. Čert vem servo. Já nevím jak tam ta baterie drží. Když si tam posvítím tak vidím na jedné straně že baterka má takové výčnělky, za které drží v tom plastovém krytu systémem - cvak cvak, ale na druhá straně není nic. Nejde s ní pohnout ani o milimetr. Nechci tam nic zlomit. Je nějaký oficiální postup, jak ji z té krabice vytáhnout? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Marcello333 Vloženo 20. Červenec 2008 Sdílet Vloženo 20. Červenec 2008 Ved na tom 1. obrazku to mas jasne nakreslene - povolit tu 1 skrutku co drzi pritlacny plech na spodku baterie, plech aj so skrutkou vybrat, potom bateriu potlacit smerom kde bol ten pritlacny plech, lebo na opacnej strane je vo vanicke lista, ktora ju drzi na druhej strane a musi to ist vybrat. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ivan Vlach Vloženo 20. Červenec 2008 Autor Sdílet Vloženo 20. Červenec 2008 jj, kdyz jsem s tim přišel k autu tak jsem si toho hned všimnul. Už ji mám venku. Šlo to tak lehce a co já se s tím před tím natrápil. Díky moc. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pavlik 1.9 TDI PD Vloženo 6. leden 2009 Sdílet Vloženo 6. leden 2009 Tak už nevím. Mám 1,4 (44) MPI 2001 moje první auto. A tak jak se tu všude dočítám a tom „slavném“ servu řekl jsem si, že se na něj podívám. Je tam pěkně schované a tak jsem začal demontovat autobaterii a tam jsem taky skončil. Nevím jak tu baterku vyndat. Vše jsem odpojil a ona tam ze spod někde furt drží. Když se ji pokouším zvednout za madla, tak zvedám celé auto… už jsem s ní šarpal ze vzteku až se auto otřásalo. V čem je prosím Vás ten figl. Děkuji moc za rady. Fórum jsem celé překopal ale na nic nenarazil takže jsem asi poradny nemehlo. Ahoj, jsem tu nováček a toto je můj první dotaz... ...snad nic nezvořu Mám Fabii 1,9 TDi PD 74kW r.v. 2000 a po 8mi letech mě velmi nečekaně zradila baterie Problém v tom jakou za ní nemám, pořídil jsem Varta Blue dynamic 74Ah za rozumný peníz, jenže ejhle přišlo když jsem ji chtěl vyměnit. Z tvého návodu mi není jasné kde je ten uvolňovací šroub z horního obrázku. Možná je problém v tom, že tvůj návod je na baterii s jiným kaslíkem... Už jsem dostal radu, že ten kaslík s termoobalem musí ven a našel jsem i po stranách dva jazýčky, které aretují kaslík a po odehnutí a uvolnění se kaslík ne a ne uvolnit abych se dostal pod něj ke šroubm, nebo co na mě tam čeká... Pokud máš jiný manuál, tak prosím o jeho zaslání na email. Díky Pavel Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Krtek6 Vloženo 7. leden 2009 Sdílet Vloženo 7. leden 2009 (editace) šroub z horního obrázku je až pod plastama co jsou kolem baterky...celá baterka je posazena takové divné "plošině" pokud to tak mužu nazvat a celá obložená plastovým deklem s víkem..když se na baterku podíváš z hora tak to uvidiš.. mě spíš zajímá jak tam mám správně uspořádat ty kabely abych to mohl pořádně zaklopit a dovřít...jsem nabíjel a tedka mi to prostě pruží...ten bazmek do "T" kerej se má opírat o dno mi nechce zustat na zemi.. a jak dotahnu šroub tak ten trčí Editováno: 7. leden 2009, autor: Krtek6 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Remus by skoda Vloženo 7. leden 2009 Sdílet Vloženo 7. leden 2009 Demontáž baterie a konzole ti nepomůže se dostat k servu, jen pouze plnící zátce. Pokud se na něj chceš pouze podívat stačí sundat mřížky narazníku. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Marcello333 Vloženo 8. leden 2009 Sdílet Vloženo 8. leden 2009 Ahoj, jsem tu nováček a toto je můj první dotaz... ...snad nic nezvořuMám Fabii 1,9 TDi PD 74kW r.v. 2000 a po 8mi letech mě velmi nečekaně zradila baterie Problém v tom jakou za ní nemám, pořídil jsem Varta Blue dynamic 74Ah za rozumný peníz, jenže ejhle přišlo když jsem ji chtěl vyměnit. Z tvého návodu mi není jasné kde je ten uvolňovací šroub z horního obrázku. Možná je problém v tom, že tvůj návod je na baterii s jiným kaslíkem... Už jsem dostal radu, že ten kaslík s termoobalem musí ven a našel jsem i po stranách dva jazýčky, které aretují kaslík a po odehnutí a uvolnění se kaslík ne a ne uvolnit abych se dostal pod něj ke šroubm, nebo co na mě tam čeká... Pokud máš jiný manuál, tak prosím o jeho zaslání na email. Díky Pavel Ahoj, k mailu som sa dostal az teraz, tak neviem ci je to este aktualne. V manuale sa nespomina iny typ kaslika ako je na obrazku, tak predpokladam, ze je to rovnake na vs. Fabiach. Ta skrutka na uvolnenie aku, sa nachadza z vonkajsej strany kaslika - kusok pri L svetlomete - v smere jazdy-vpredu. Prikladam ti este nejake dalsie obrazky. Dufam, ze to bude uz jasne. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Woodbine Vloženo 8. leden 2009 Sdílet Vloženo 8. leden 2009 Nemá někdo "jednoduchej" postup, jak povolit ten šroub u TDI s xenonovýma světlama? Není tam skoro žádný místo... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.