Říjen 5, 201311 r na nápravě 205/55 R17? To jsi se asi překlepl ne? To ani nikde není v TP... Buď 205/55 R16 nebo 205/50 R17 Jojo, překlepl jsem se. Už jsem to opravil. Mělo tam být 205/50 R17.
Říjen 5, 201311 r Jsou to ale stejně idioti, tak nejdříve si tam navymýšlí hmotnostní index 94, a teď najednou stačí 91. Rozdíl víc jak 300 kč na ceně jedné pneu. Nebo je možné, že kombík a sedan mají rozdílné hodnoty? Třeba kvůli rozložení váhy na nápravy?
Říjen 5, 201311 r ...bych řekl osekaná výbava, tedy lehčí hmostnost..... Škoda začíná šetřit, což se pozná nejvíc na O3, ale u Supa už v kufru nejsou a nebudou dvířka bočních kapes, možná pár těsnění, možná se šetřilo i na odhlučnění, materiálech, apod. Pokud sundali 30-50kg, tak se to možná vešlo do limitu na 91 index. Prochaine, kolik máš hmotnost auta podle TP (z toho se počítá 75kg na řidiče a 75% nádrže) K. Upraveno Říjen 5, 201311 r od Kazimir80
Říjen 5, 201311 r Výbava na to určitě nebude mít vliv, měli jsme SII sedan holátko - základ s alarmem a zadním parkáčem, a teď máme SII s výbavou - Ambiente plus a u obou jsou nároky na pneu stejné. Všechny hmotnosti jsou úplně totožné.
Říjen 5, 201311 r spekuluju.... ale mně R16 v 91 neosvědčily na dálnici, ty 17ky jsou stabilnější v 140+ na prdláni po městě a kolem města ty 16 budou asi stačit PS: já mam v TP R16 jen J6, ET50. Jinak R17 a R18. Belgické CoC. Upraveno Prosinec 14, 201311 r od Kazimir80
Říjen 5, 201311 r Každá ves, jiný pes. Letos budu mít zimní R16 94H, tak uvidím, jaké to bude oproti loňsku na R16 91H Třeba letní 18 vs. 17 jsou docela rozdíl, hlavně co do jízdních vlastností. Ty 18 držely jak přibité.
Říjen 5, 201311 r Prochaine, kolik máš hmotnost auta podle TP (z toho se počítá 75kg na řidiče a 75% nádrže) Mám tam 2142 kg maximální a 1579 kg provozní. Upraveno Říjen 6, 201311 r od Prochaine
Říjen 5, 201311 r Tak to máš o 30kg těžší na maximální jak já, a s nižším váhovým indexem - opravdu nechápu.
Říjen 6, 201311 r Já těm číslům stejně moc nevěřím. Každé vyrobené auto je originál (podle výbavy) a stejně tam mám kg opsané na kilo přesně z katalogu.
Říjen 15, 201311 r Update statistiky2: Sjel jsem Conti 830 az na letni znacku opotrebeni (pres leto) a hmotnost disk+pneu klesla na 17.7kg, cili o 1.5 kg oproti nove gume. Nove pneu Good Year UG8 vazi 8.4kg, coz je o 1kg min nez predchozi nove Conti TS 830 (9.4 kg) ve stejnem rozmeru. Update3: Na letosni sezonu jsem koupil Conti TS 850, vaha pneu 8.3kg.
Říjen 22, 201311 r Koupil jsem Alu Dezent za 2000kč/kus-16ky Pneu vítěz v testech continental wintercontactsport 205/55/16 Myslim že na zimu nejrozumnější řešení.
Říjen 23, 201311 r Koupil jsem Alu Dezent za 2000kč/kus-16ky Pneu vítěz v testech continental wintercontactsport 205/55/16 Myslim že na zimu nejrozumnější řešení. Můžeš kdyžtak prosím hodit odkaz na ty alu?
Říjen 23, 201311 r Levný zimní alu http://www.pneu-stop.cz/disk-dezent-re---pro-orig,-srouby-7x16-5x112-et45 http://www.barum-pneu.cz/anzio-turn-6,5x15-5x112-et45 nebo v 18" (ty by se mi líbili i na léto, jen nevím jak je to s kvalitou) http://www.pneudom.cz/zbozi/anzio-turn-ps-8x18-5x112x701-et40.html Upraveno Říjen 23, 201311 r od prassat
Listopad 2, 201311 r takže pánové, včera mi bylo v Praze najeto do zádi. Jak je krásné dostat ve stoje na semaforech ránu, kdy vám jedinec velmi chudého vzhledu, 50ník s dožívajícím oplem zafirou oznámí "asi jsem vám naboural auto", detaily vynecham - nárazník, ale PČR a ohledání auta pro likvidátora = kontrolují zimní pneu, jejich stáří, vzorek a povolený rozměr. Takže nejen jezdit opatrně, ale mít trochu toho štěstí, když zrovna někde stojíte/jedete.... K.
Listopad 2, 201311 r To je nepříjemné, ale kromě toho, že podmínky, které dnes ani náhodou v Praze neodpovídají paragrafům ( ...se na pozemní komunikaci nachází souvislá vrstva sněhu, led nebo námraza, nebo lze vzhledem k povětrnostním podmínkám předpokládat, že se na pozemní komunikaci během jízdy může vyskytovat souvislá vrstva sněhu, led nebo námraza...), který zákon, či vyhláška stanovuje stáří pneu? Takový předpis neexistuje, tak co to zkouší?
Listopad 2, 201311 r Jen demonstrují svou neznalost předpisů. EDIT. A podle čeho kontrolovali ten povolený rozměr? Upraveno Listopad 2, 201311 r od Lancelot
Listopad 2, 201311 r To bylo sucho a 10 stupnu, jen si dotycny nevsim, ze auta stoji na cervene, tak do mne ve 30kmh narazil..... Ja mel vsechno v pohode, chlap se priznal, protokol mam, plati jeho pojistovna opravu. Chapu ze prezkusuji jestli mame obute zimni pneu, jen I kdybych stal na spalkach, jako postizenej jsem nemohl nehode predejit. Doufam ze likvidator nebude delat problemy.
Leden 16, 201411 r Update3: Na letosni sezonu jsem koupil Conti TS 850, vaha pneu 8.3kg. Jak si spokojen s TS 850? Mam letos take(205/55 16 94H) poprve jsem se na zimu odklonil od Michelinu.A proti nim nejsou tak tiche na mokre silnici,jako by jemne hvizdaj..Jinak vlastnosti se mi zdaji uplne ok.Snih jsem tedy letos zazil jen trochu,ale vyhrabal jsem se, kdyz byl i do peknych kopecku. Upraveno Leden 16, 201411 r od PetrKV
Leden 20, 201411 r Ja mam v17" nokian wr a3 a nemozem sa stazovat. Mam sice 4x4 ale tak drzia pekne aj na suchu a minulorocnu zimu som presiel donovaly v 10cm snehu a zapchach bez najmensieho problemu kde vsetci davali retaze. (Ale to pripisujem skor 4x4 ako pneu)
Leden 21, 201411 r 225/45 a som spokojny aj co sa tyka komfotu a aj ako drzi na ceste. Superb celkovo nieje auto stavane na rozbite cesty diery a hrbole( aspon mojemu sa rychlo rozhodi geometria - robim ju 2-3x do roka) ale da sa to celkom v pohode vydrzat.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.