kuba-dc Vloženo 20. Říjen 2008 Sdílet Vloženo 20. Říjen 2008 Ahoj, mám tyhle problémy: 1) motor at uz v klidu tak v tahu jako nema pravidelny chod....jakoby se obcas otrese...kdyz sedim v aute a mam neutral, je to citit....stejne tak kdyz jedu, tak to pocituju malinko na pedalu, jakmile vyradim, tak to jede hladce, nebot motor neniv tahu....vymenil jsem sviky a je to stejne.... 2) kdyz jsem menil svice, sundaval jsem plastovy kryt motoru a vsiml si, ze nejspis termostat je na tesnici plose desne oblity...proste cosi naruzoveleho leze z tesnicich ploch mezi termostatem a motorem...je to nejaka tesnici hmota a pak je to ok, nebo prohcava skrze to voda, ktera je mimochodem taky trosicku naruzovela v nadobce? 3) skoro porad kdyz se podivam za auto je pode mnou mokry flek, jakoby strikala voda z vyfuku.....je to kondenz, nebo mi tam nekudy leze voda? dela to po ranu, ale i treba po trech ctyrech hodinach stani brzy po ranu..zrovna dnes...kdy byla v noci pekna klada.... 4) a dale kdyz sundam vicko pro dolevani oleje, tak je an nem jakoby malinko sediva sracka....coz mi prijde jako voda s olejem...ale je to opravdu jen malinko, je to normalni? neb by tam nemelo byt vubec nic? kdyz se podivam skrze ten otvor, tak tam je vse ciste...zadna sracka...pekne od oleje 5) a posledni vec je ta, ze mi nekdy za jizdy zacne nec o v motoru cvakat presne dle otacek? ale jen nekdy, muze o byt alternator (uhliky)? nebo krouzek (ale ten byl to delal porad si myslim)? anebo vstrik? 6) a jeste jedna vec teda....dnes jsem jel po dalnici z Lovosic az do |Plzne a za celou cestu se mi teplota nedostala pres jednu ctvrtinu budiku? je to nomralni v v techto rannich teplotach? neni v pytli termostat? je porad otevrenej...a motor se neohreje? mam Fabii rok 2001, 1,4 MPi, 44kW diky az rady Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mISHA Vloženo 20. Říjen 2008 Sdílet Vloženo 20. Říjen 2008 ad 1) zkontroluj alternator ad 2) to jsou uschle zbytky chladici kapaliny ad 3) kondenzat z vyfuku. je dost mozne, ze ho mas nekde naderavely ad 4) ano je to relativne normalni. viz elaborat na tohle tema na foru. ad 5) nevim ad 6) termostat muze byt v haji. viz vag. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
drozdi Vloženo 20. Říjen 2008 Sdílet Vloženo 20. Říjen 2008 Suhlas s MISHA....keby Ti sla voda do motora, stracala by sa Ti-klesala by aj v nádobke...???...termostak vymen. Mne to robí každu chvilu.Je z umelej hmoty a ten držiačik prasne a je po ňom, ale treba ho vymenit čím skor, lebo motor je podchladený a dlho ide na sýtič a stupa spotreba. Pri tom skontroluj vsetko, hadičky, káble a tak....zatial... :feve: Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kuba-dc Vloženo 22. Říjen 2008 Autor Sdílet Vloženo 22. Říjen 2008 MISHA...ad 2) znamena to ze i tam utika, nebo to tam byt ma? dejme tomu je to tam od doby co to nekdo menil....a vubec co to je? ja se priznam z enevim, zda je to termostat presne....kdyz sundam kryt motoru ten plastovy, a koukam an motor, tak je to vpravo nahore Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kuba-dc Vloženo 22. Říjen 2008 Autor Sdílet Vloženo 22. Říjen 2008 a jeste MISHA ad1) to cukani vazne muze souviset s alternatorem? me to spis prave prislo, jako kdyby to sem tam nehodilo jiskru, nebo hodilo nejakou mensi ci tak neco...anebo je spatne neco jinyho...alternator kdyz bude blbnout, tak to za nej zatahne baterka ne? jinac samozrejme dekuji za rady a prispevky vase Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mISHA Vloženo 24. Říjen 2008 Sdílet Vloženo 24. Říjen 2008 ad 1) samozrejme ze svicky muzou byt uz v horsim stavu a palivo nemusi byt uplne koser. ale tohle konkretne me delal alternator spolecne s vadnym cidlem serva ( to se pozna tak, ze slysis takove piskave zvuky zvysujici se a snizujici se pripadne svitici volant na palubovce ) - najdes tu take elaborat na tohle tema. ad 2) ma i nema. pocitej s tim, ze ta kapalina je dost agresivni a proste obcas protece. mohl jsi mit trebs chvili vetsi tlak po doliti a tak to vyteklo. pokud Ti to netece doslova ( neni tam mokro ), tak to maximalne ocisti a neres to. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kuba-dc Vloženo 24. Říjen 2008 Autor Sdílet Vloženo 24. Říjen 2008 jak to myslis? piskavy zvuky slysim jen ty, jak tocim na miste volantem, tak piska jakoby servo, ale to podle toho zda tocim ci netocim volantem....budik s volantem mi nesviti....znamena to ze je v pytli jen alternator, nebo i to cidlo? jak to poznam bezpecne? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.