Přejít na obsah

Trysky BOSCH DSLA 150P 764


Seidl

Doporučené příspěvky

Kdyz jse tady resi ty trysky(O1 TDi 81kw tv 98) chtel jsem se zeptat mam najeto 363tis km a chtel bych vymenit trysky a dat tam mozna nejaky lepsi nez ty origo.Jde mi o to jestli to ten motor pobere kdyz ma tolik nabehano. diky za rady odborniku

Dej trysky Fratelli Bosio Sprint 764. Zvyšíš výkon o cca 10-15 koní, ale hlavně provedeš údržbu, která by motoru hooodně prospěla při tvém počtu najetých kilometrů! :palec2:

Odkud jsi?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Dej trysky Fratelli Bosio Sprint 764. Zvyšíš výkon o cca 10-15 koní, ale hlavně provedeš údržbu, která by motoru hooodně prospěla při tvém počtu najetých kilometrů! :palec2:

Odkud jsi?

Jen pro oziveni FB a Bosch 764 stejne oznacen, ma stejny prutok tzn. stejne kone.. FB jsou dokonce levnejsi nez Bosch ale sada neobsahuje podlozky trysek..... Jinak predvanocni akce stale plati,{ info v sekci stale nabidky] trysky + chip

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Softwery pro 66 a 81KW jsou jine pozor na to.. Jiny tlak paliva..U 81kw neni takovej narust a nekouri nejak u 66 je narust velkej a taky i dost kouri a zacne kecat palubak...Tlak turba u obou stejnej ale v tom to neni....

Jak tam může být jiný tlak paliva, když čerpadlo je stejné a vstřiky mají stejný otvírací tlak?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Co to ma spolocne s otvaracim tlakom prosim ta? Otvaraci tlak ta zaujima pri starte..... Akonahle mas motor v otackach tak uz ta zaujima davka nafty.... Pri rovnakom cerpadle (rozumej rovnaky priemer toho axialneho piestu) a rovnakej dlzke vstreku ti mnozstvo vstreknutej nafty a teda tlak paliva urcuje priemer direry v tryske... a ten je u 81kw trysiek vacsi ;) Akosi nechapem preco ziadas o radu a potom sa ides hadat s ludmi co tomu fakt rozumeju (TDIfun, Indi, ...) :kuk:

Editováno: , autor: olisoft
citovanie predchadzajuceho prispevku je ZAKAZANE
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Proto pořád dost dobře nechápu,jak může být rozdílný tlak paliva.Podle mého je u rotačky tlak zvyšován ze stoupajícíma se otáčkama. P.S. Já se s nikym hádat nechci.pouze si chci upřesnit nějaké názory.

Editováno: , autor: Seidl
citovanie predchadzajuceho prispevku je ZAKAZANE
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...