Březen 22, 201015 r zdravim podarilo sa mi zohnat D-dot (použity( a mam ho zopojeny v GOLFE IV ako CAN a mam aj origo parkovaci asistent a po zaraden spiatocky sa mi nezobrazi to auticko s tou grafikou co je na uplne prvej stranke tejto temy ale iba hore napis PARKING a najkratsia vzdialenost nevie niekto poradit co mam zle alebo to musim prerobit na 3- drat aby mi to ukazovalo aj to cuvajuce auto? dakujem
Březen 24, 201015 r aha no to je skoda lebo 3-drat mi nejde ale mam dalsiu otazku mam automat a ked chcem z neho zobrazit neaku hodnotu Ddot skoci automaticky do modu pre diagnostiku neda sa tam nieco nastavit ? lebo aj s normalnou OBD diagnostikou to troska dlhsie trva kym ju nacita lebo ta jednotka je dost pomala je to r.v.98 ale niekedy sa podari aj zobrazit ale ozaj iba niekedy tak ak niekto vie ci sa to da neak oklamat dajte pls vediet inak je to dobra vec a ostatne rj idu normalne
Březen 24, 201015 r D-Dot pouzivam k plne spokojenosti uz nejaky ten patek, ale v hlave mi vrta jedna otazka. Kdyz zobrazuji na displeji napr. data z jednotky ABS, nemuze se stat, ze je jednotka diky diagnostickemu rezimu (tj. posilanim dat po K-lince) zatizena a pracuje pomaleji? Napriklad ze pomaleji reaguje na zmenu provozniho rezimu, pomaleji odecita rychlost otaceni jednotlivych kol apod.? Neznam sice vnitrni konstrukci RJ auta, ale treba nedavno jsem odladoval modul denniho sviceni vlastni konstrukce osazeny jednocipem Atmel ATMega a kvuli zjisteni analogovych hodnot ktere meril jsem rozchodil datovy prenos pomoci UART a prevodniku na seriovy port a neveril jsem svym ocim, kdyz jsem zjistil jak moc zpomalila tato komunikace beh vlastniho programu v jednocipu. Proto jsem zacal premyslet o tom, zda se neco takoveho nedeje i v RJ, po kterych je vyzadovano posilani diagnostickych dat po K-lince. V pripade, ze zjistuji nejaka data z CAN, pouze nasloucham komunikaci mezi jednotlivymi RJ, pokud ale data cerpam z K-linky, "nutim" onu jednotku ke komunikaci, kterou bezne nevykonava. Jestli se pletu, opravte me ;-) Upraveno Březen 24, 201015 r od tomina
Březen 25, 201015 r 2 tomina: pochybuju, ze to tam budou mit podobne naprogramovany, dulezity veci budou na preruseni, komunikace s diagnostikou se bude delat, az kdyz na ni zbyde nejaky cas, kdyz se nedelaji dulezity funkce samozdrejmne to je jen muj nazor, treba se pletu
Březen 26, 201015 r diagnostika nemuže funkci nijak omezovat když se určitý věci na uáutě kontrolujou při plným výkonu a za provozu
Březen 27, 201015 r a este dalsia vec v spodnom riadku mi stale pise reconnecting neviet cim to je? Nahraj do DDOTu znova soft a bude to ok. Taky se me to stalo a novej(resp ten samej ale znovu nahrany) soft to vyresil
Březen 27, 201015 r diagnostika nemuže funkci nijak omezovat když se určitý věci na uáutě kontrolujou při plným výkonu a za provozu Taky doufám, že to je tak jak říkáš. Ale přeci jenom, na 100% to asi nikdo neví. Diagnostika po K-line je navržená na krátkodobý provoz, na ověření funkčnosti vstupních prvků apod. Nikdo asi nečekal, že bude využitá pro D-Dot nebo podobné moduly, který běží trvale.
Březen 28, 201015 r Neví někdo kde se dá sehnat seznam řídících jednotech,skupin a bloků pro octavii 1 1.9TDi 81kW ASV motor?Nevim co mam do ddotu presne zadat.Díky moc
Duben 4, 201015 r Dekuji,vetsinu hodnot jsem si nacetl z VAG-COM, v dilenske prirucce jsem to nejak nemohl najit.Ale mam par udaju,ktere nemohu nikde najit.Vse je pro Octavii1 81kW mr01.Teplota Oleje,teplota katalyzatoru,kroutici moment a vnitrni teplota ve vozu?Muze mi nekdo pomoct?Diky
Duben 4, 201015 r Mohu se mýlit, ale řekl bych, že na tyhle údaje můžeš rovnou zapomenout, snad s vyjímkou vnitřní teploty u Climatronicu. Upraveno Duben 4, 201015 r od Viktor X
Duben 4, 201015 r Já to mám u Fabie takhle: teplota oleje - 17 003 0 krouťák - 01 020 1 vnitřní teplota- 08 003 2 katalyzator nevím
Červen 30, 201015 r Jo, myslím, že D-dot už nežije... Před nedávnem jsem ho viděl v bazaru buď tady nebo na octaviaclubu. Pohledej bazar...
Červen 30, 201015 r Asi je to škoda... Ale nakonec jsem se s tím smířil. Já jsem ho taky hned, jak jsem to minulý rok objevil, chtěl. A dneska jsem nakonec rád, že to tak umřelo. Ani mi to nechybí... Krom toho byly nějaké problémy s diagnostikou a musel bych kvůli tomu kupovat OBD kabel, zatímco mám originál HEX-CAN a s tím to nejede. Tak asi tak. Jak to tak už rok sleduju, tak se mi zdá, že D-Dot je zkrátka minulostí... Taky si říkám škoda... Upraveno Červen 30, 201015 r od Řehoř
Srpen 4, 201015 r Autor Tak az tak uplne to neumrelo Preci jenom se mi v Listopadu narodil syn, navic nova prace, atd. No proste cas 0. Posledni mesic jsem trosku intenzivneji pracoval na d-dotu. Ted mam jiz hotovu verzi 1.40 s podporou kwp2000. (napr. pro HTP Fabky, nove ABSky) prave testuji EDC16 a 17 z Oktavky II, ktera take bezi pres kwp2000. tento tyden by mi meli prijit budiky z o2, takze pripravim verzi pro o2, roomstera apod. Dal tam je par uprav, aby se predeslo poskozeni eepromky. (zahada u atmelu) ovladaci soft do windows mam jiz take upraven, kontroluje vstupy na zadani spatnych hodnot, ktere mohou zpusobit zhrouceni d-dotu. Jeden zakaznik mel jeste zajimavy napad, ktery hodlam zapracovat a to, ze pred CAN se precte rychlosti jednotlivych kol a pokud se nektera lisi, tak upozorni na pokles tlaku v pneu. 1.40 je zatim ve fazi release candidate, podpora kwp2000 je beta, ale pokud ji budete nekdo chtit zkusit, tak neni problem. Po prvotnim testovani kwp2000 se zda, ze neni problem. Akorat podpora tohoto protokolu neni zatim dostatecne robustni.
Srpen 5, 201015 r dolezelk: tak to gratuluju, k synovi ! já mám roomstera 07 zatím bez maxidotu, asi si ho nechám dodelat od Honzy72 i s tempomanem. a zeptal bych se ostatních... když jsem toto vlákno pročítal, tak sem docela zmatenej. Co mám v R, 3-drát nebo CAN ?? případně co je lepší a jak to poznam, díík moc a je rozdíl když nemám parkovacího asistenta? ještě k tomu vubec nechápu jak to v tom autě funguje, co po čem chodí apod. jen nak vim, že je tam sbernice CAN-BUS po který komunikujou ty zařízení a to sme jeste k tomu tenhle školní rok probírali programovaní ATMELU, že já mel dávat pozor a mohl jsem dělat podobné veci jako dolezelk DDoty .. mimo to dolezelk je největší frajer, že se vtom umí vyznat a hlavně to umí realizovat, to se mí líbí, držím mu palce, jen tak dál Upraveno Srpen 5, 201015 r od IIIRazor
Srpen 6, 201015 r dolezelk: Také se připojuji ke gratulacím k synovi! A mám dotaz: budeš schopnej d-doty vyrábět nebo s tím nemáme počítat?
Srpen 6, 201015 r ovladaci soft do windows mam jiz take upraven, kontroluje vstupy na zadani spatnych hodnot, ktere mohou zpusobit zhrouceni d-dotu. Jeden zakaznik mel jeste zajimavy napad, ktery hodlam zapracovat a to, ze pred CAN se precte rychlosti jednotlivych kol a pokud se nektera lisi, tak upozorni na pokles tlaku v pneu. 1.40 je zatim ve fazi release candidate, podpora kwp2000 je beta, ale pokud ji budete nekdo chtit zkusit, tak neni problem. Po prvotnim testovani kwp2000 se zda, ze neni problem. Akorat podpora tohoto protokolu neni zatim dostatecne robustni. Super, ta kontrola tlaku pneu je zajímavá a klidně tu novou verzi můžu otestovat na svoji Fabce
Srpen 11, 201015 r Autor http://profi.edisk.cz/adresar/23956/d-dot1.49.html Pribyla podpora jednotek SIMOS, ktere maji nestandardni zobrazovani skupin. zatim beta. je zmenena stuktura konfiguracniho souboru, takze je treba pouzivat novou verzi d-dot tool kontrola tlaku v pneu zatim neni implementovana. dodavka ddotu uz neni problem, jakmile se vratim z dovolene, 28.8. je mozno dodat dalsi. Upraveno Srpen 11, 201015 r od dolezelk
Srpen 12, 201015 r Hned jak se mi podari opravit wokna v notasu tak to nasypu do auta a otestuju. Edit: Tak nahrani noveho firmware bez problemu, vlastni konfigurace taky v pohode....navic uz funguje i propojeni s klimatizaci:-) Jsem rad ze tento projekt neumrel a tesim se na dalsi verze firmware... Upraveno Srpen 13, 201015 r od majkl.s
Srpen 15, 201015 r Autor To rad slysim. ted zrovna testuji noveou verzi kde se prepinaji bloky trosku jinak. Je tam prodleva mezi prepnutim a naslednym pripojenim do jednotky, takze pokud d-dot cte z vice RJ, tak nemusim po kazdym prepnuti cekat, nez to nacte, ale muzu je v podstate preskocit.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.