Přejít na obsah

O II 4x4 - ano ci nie


kokxo

Doporučené příspěvky

Právě ta 3.6ka je příčně ložená, proto je taky v Sueperbu a Passatu, protože ani do jednoho se podélný motory nevejdou a to je taky důvod, proč ani sup ani pašík nemaj V6 naftu...koncern zatím nemá žádnou, která by se tam vešla ;)

Jinak videjka pěkný...ono taky není trvalý pohon jako trvalý pohon, má smysl se bavit o full 4x4 s plnýna uzávěrkama a redukcema, ale to je většinou už aspoň u SUVček, běžný auta to maj málokdy a pak je vcelku jedno, na jakým způsobem je ten pohon realizovanej...třeba ten Haldex je v dnešní době na takové úrovni, že prakticky ani nevíš, kdy se ti vůbec připojuje a jak vyplývá z popisů, který už tady jsou, tak spolupracuje ve všech situacích ještě před tím, než vůbec nastanou.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

po dnešnom vyskúšaní, určite 4x4 haldex je dobrá voľba, mať o liter vyššiu spotrebu, ale dostaneš sa kde chceš, resp. rozbehneš sa kde chceš :kol-98: dnes na kopci som to riešil spustením sa o dva metre a už išlo sa pohnúť, ale pri vypnutom ASRku na parkovisku som si ani neprdol, zapol som ASR auto sa odťial nejako pohlo :D toľko moje dnešné zážitky :D:palec2:

Editováno: , autor: wrccko
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

tak dnes som sa znova utvrdil, že otesánek, 4X4 haldex je dobrou voľbou :) na ceste na Zlatú Baňu(menšia horská oblast...) na začiatku kopca bolo urobené koryto autami, ktoré sa tam otáčali, lebo nemohli hore prejsť, na výšku to bolo asi 30-35cm, jeden díler Šariš sa už rozbehol ale v polke kopca skončil, myslím, že s Octaviou 4x4 by tam nebol problém, tak sme si to vyšľapali s bežkami až hore, a tam pozerám vyšlo iba A6 quattro a Passat 2.0FSI 4Motion :D:kol-98: ešte tam chodili nejaké malé džípy, ale ešte si tam jazdili dve EVÁ IX :):palec2:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Přesně vo tom to je...v takovým sněhu (a ani ho nebylo tolik) sem zastavil s předohrabem a už se nehnul z místa. Dopředu se to protočí hnedka a dozadu se to pohne o deset čísel, než se natlačí za kola sníh a konec. A nepomohlo ani rozhoupání, nic, prostě bez šance. Je sice fakt, že mám už kola s houby vzorkem, ale ono aji tak je to prostě pro předokolku konečná, zatímco Scout se s tím nějak popere a rozhodně když se točí všechny kola, tak to znamená jinej výsledek než když se ti točí jen přední a zadní sou "zapíchlý" ve sněhové bariéře.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 týdny později...

Do včerajšieho večera som aj ja jazdil bez problémov, dokonca aj na futbalovom ihrisku kde bolo asi 20 - 25cm snehu... lol

Ale včera pred polnocou by sa mi hodila štvorkolka, hore takým prudším kopcom bolo na ceste nafúkané asi 10cm snehu a jazyky aj 40cm, vôbec nebolo vidieť kde je cesta, cestári tam tak 3 hodiny asi neboli. A v tom kopci bol autobus pravou časťou v priekope, asi sa niekomu vyhýbal a neodhadol to a pri ňom stál osobák, tak som nechcel riskovať cez tie jazyky aby ma to tam niekde nehodilo, tak som to obišiel cez susednú dedinu... Ale nebyť toho autobusu tak normálne tade prejdem, už tú cestu poznám a párkrát som išiel aj v takýhto podmienkach...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Kdo chce otestnout 4x4 a Scoutíky tak dojedtě do Jeseníků máme tady už 3 den vyhlášený kalamitní stav. Cestaří totálně nestihají, to samé technické služby. Tatrovkama se sníh vyváží za město, jenže i ty tatrovky maj problémy a zůstali viset s naloženým sněhem na cestách, dokonce jsem potkal i velkej traktor v příkopě. Autobusy nejezdí, kamiony na každém druhém kilometru blokují silnice, lidi blbnou a nakupujou v supermarketu snad už i žrádlo pro psy, po rohlíkaćh a chlebu se tak rychle zaprášilo že už v osum hodin ráno nebylo možné pečivo koupit, fabriky nefachaj, bo do práce jim nepřijeli lidi ani matroš. Vlaky maj spoždění jak prase, prej dokonce ani některé z vnitrozemi nedojeli... Sněží tu hustě už čtvrtý den, sněhové bariery jsou místy 5 metrů vysoké, no je to BOMBA zas po delší době tady u nás. A co na to já a moje předokolka? Zatím v pohodě dojedeme všude, ani zastavení v kopci a následné rozjetí po cca. 50 minutách čekání než hasiči vyprostili kamión a odstranili padlej strom. Takže i v celkem extremních podmínkách může člověk fungovat poze s jednou hnanou nápravou. Nicmeně Scoutík s 1.8 TSI bych do tohoto počasi uvítal určitě!

Editováno: , autor: Marios
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Možná bych ještě dodal, že to záleží (především) na gumách. Já když měl vloni supr vzorek, tak to jezdilo prakticky všude bez problému, až sem čuměl. Letos mám vzadu malinko nad ty checkpointy značící 1,6mm a vepředu o krapet víc a hrabe se to pomalu i po rovině...takže rozhodně kvalitní gumy s co největším vzorkem jako základ a pak se dá opravdu i s předohrabem zvládat defakto 99% všech možných situací...to jedno procento tvoří hlavně horský střediska a podobný extrémní oblasti, které člověk většinou vyhledává cíleně za nějakým konkrétním účelem (lyžovačka,...) a tam se pak dá hranice posunout třeba těma řetězama až na samotný maximum.

Nicméně pořád jsme u toho, že co předohrab zvládne, v tom si haldex libuje a buďto má větší rezervu, nebo nám dovolí dovolit si víc :palec2:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...