Publikováno Prosinec 11, 200816 r Dobrý den, nedávno se mi potkal motor tdi 66kW ( auto servisováno, na rozvodech cca 15tis. km, nejaka vada materialu ) a vzhledem k rozsahu poškození se mi nevyplatí ho opravovat, radši si koupím novej, ale teď je otázka, zda nevadí záměna za tdi 81kW...? Od mého mechanika jsem slyšel, že nemusím měnit ani software, ale zajímá mě hlavě jak se budou tvářit na technické... Bude třeba nějaká změna v TP? a půjde to ? Děkuji za radu!
Prosinec 11, 200816 r ja bych osobne radeji dal opet 66KW a chipl ho,nebo upravil,pokud chces vyssi vykon,ale dat jiny motor,tak si myslim ze je to neprodejne...zalezi na tobe
Prosinec 11, 200816 r Tak neprodejné asi jo no... Ale pro tebe to myslím nevadí, mě se na STK na číslo motoru nikdy nekoukali... jen na tý evidenčce. Dal bych 81kw Upraveno Prosinec 11, 200816 r od Béda Čech
Prosinec 11, 200816 r O číslo motoru tady asi tak moc nejde, spíš o kód motoru, ten bude jinej a nikdy to nebude legální přestavba.
Prosinec 11, 200816 r presne tak o cislo motoru vobec nejde ako v minulosti teraz sa to berie ako suciastka novy diel... rozhoduje vin cislo takze ja nevidim problem dat 81kw
Prosinec 11, 200816 r ale kontroluje se kód motoru a ten bude jinej a taky se kontroluje jestli je vyraženej origo technologií výrobce. Byl jsem svědkem jednoho takovýho vyhození z STK
Prosinec 11, 200816 r Otázko je, zda kód bude vůbec vidět, jak je to na straně u chladičů tak po pár letech to v tý litině přestane být vidět. Co máš za rok výroby? Jinak 66kw je hafo za pěknou cenu.
Prosinec 12, 200816 r Autor Rok je 98. Radši bych se nespoléhal na to, jestli ten kód nebude vidět. Obávám se toho, že opravdu bude jinej kód motoru ( VIN samozřejmě taky, ale o ten nejde) a při evidenci, nebo STK mě s tímhle vyhoděj Auto mám napsaný do firmy a ještě bych ho potřeboval cca 5 měsíců mít, abych ho celý odepsal ( z daní ), ale je škoda ho mít tu dobu na dvoře a nepoužávat ho. Ten motor 81kW by byl určitě příjemnější, navíc se dá sehnat v podstatě za stejný peníze, ale nechci si zbytečně dělat problémy s úřadama... Asi budu muset skousnout skutečnost, že tam prostě silnější nedám
Prosinec 12, 200816 r Je to blbost. U 66 není zas takový problém udělat z ní 81čku. Už jen když dáš lepší trysky můžeš se dostat na toliko. A auto bude aspoň pak prodejné.
Prosinec 12, 200816 r Já jsem u všech mých aut nechal vymazat číslo motoru, ale kód tam musí zůstat a kontroluje se to. Před čtyřma rokama jsem v jednom autě měnil motor a blok s číslem jsem měl nalakovaný. Na technické z toho udělali skoro skandál, jak můžu mít nové emise když kód je k nepřečtení. Radši jsem tam nachal stornovat TK a mazal jinam, kde nejsou takový fundamenalisti a vše proběhlo OK . Takže tadši mít kód v pořádku.
Prosinec 12, 200816 r Tak tak, kód se kontroluje, číslo sic nikoho nezajímá, ale pokud nemáš výmaz, může ti to nějaký snažílek taky zkomplikovat. Já měl velký problémy na STK se štítkem. Ukradli mi auto, pak ho našel a legální a úřady doporučenou cestou ho legalizoval včetně odlepení štítku a tzv. "obnovení náhradní metodou" (odtřihli mi nesprávné číslo a štítek s typen přinýtovali). No po půl roce jsem v tý samý stanici měl velkej problém to vysvětlit !!!
Prosinec 12, 200816 r číslo motoru nikoho nezajímá,motor mužeš měnit třeba každej tejden,ale typ motoru se kontroluje dusledně oficialně nemužeš 66tku vyměnit za 81 z stk tě vyrazej.pokud tam máš dobrýho známýho ok,ale stejně to jednou budeš chtět prodat,nový majitel s tím pude na evidenčku a je to v pytli auto máš zpátky, a budeš schánět znovu druhej motor
Prosinec 12, 200816 r Ale jde to,správné to sice není,ale možnost tu je.Pokud je typ motoru nečitelný,lze ho úředně vyrazit náhradní technologií.Takto vytvořené úřední označení se vyfotí,pořídí se zápis a uloží na odboru dopravy v dokladech vozidla.Celý vtip spočívá v tom,že úřední označení se provádí běžnými raznicemi. Tak to alespoň bylo když jsem se o tomto způsobu dozvěděl. Upraveno Prosinec 12, 200816 r od mikl
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.