Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

Lidi, dneska brzo ráno bylo u nás -12 ´C a po cestě do práce (cca. 35km) se mi dvakrát stalo, že ručička ukazatele teploty motoru mi z ničeho nic spadla dolů a to o docela velký kus. Poprvé byla zhruba v 1/4 a spadla skoro na "nulu" takže začal najednou foukat studený vzduch a pak byla skoro v půlce a spadla na cca. 1/4. V obou případech pomalu začala stoupat vzhůru. Nevíte co se mohlo stát? Může to být tím mrazem? Nepozoroval jsem nic, proč by najednou měla tak razantně spadnout, nic se nestalo během jízdy. Předtím se to ještě nestalo. Díky za tipy.

Vloženo (editace)

Myslim ze to cidlo muze byt klidne vadny.Takhle se mi to chovalo kdyz sem si svou octu vezl domu - a to bylo normalne za tepla.Cidlo bylo vadny a ukazovalo co se mu zachtelo.Takze vymena a snad to bude ok.Cenove to vyjde do 400 takze zadna hruza.Nebo jeste prekontrloluj kontakty na tom cidle a vycisti je.

Editováno: , autor: Planeta
Vloženo (editace)

Ahoj,

zasekly termostat , pokud ti foukal studeny vzduch - bud se kousnul nebo se po zchladnuti motoru sam opravi.

Chozee

Editováno: , autor: Chozee
Vloženo
Jednoznačně termostat, taky mě jednu dobu ručička teploty létala na horu dolů! Ale doporučuji koupit original!!!

A na kolik tě ten origo vyšel? Kolik pak stojí neoriginální? Díky

  • o 9 měsíců později...
Vloženo

Ahoj

Mám problém s ukazatelem teploty na budiku. Jednou me funguje a pak zase lehne a nic.Ze by nejake cidlo nebo draty ? Normalne me teplota vyleze k 90C a pak zniceho nic lehne nekdy neukazuje vubec. Diky za rady

  • o 1 měsíc později...
Vloženo
Ahoj

Mám problém s ukazatelem teploty na budiku. Jednou me funguje a pak zase lehne a nic.Ze by nejake cidlo nebo draty ? Normalne me teplota vyleze k 90C a pak zniceho nic lehne nekdy neukazuje vubec. Diky za rady

Ja mám podobný problem.Celé léto jsem měl rafičku teploty na nule.Auto fungovalo normálně.Neměl jsem čas to řešit.Když jsem se rozhodl koupit čidlo teploty přišel podzim a já mám z 99.9% rafičku teploty normálně na 90-tistupních.Tak nevím co se děje. :help:

Vloženo

Vyměn to čidlo chladíci kapaliny mě to taky furt zlobilo jednou to ukazovalo normálně pak zase to neukazovalo a nebo to ukázalo 90° a pak to zničeho nic spadlo uplně dole jako by to bylo uplně studené a tak stalé dokola až mě došla trpělivost :feve:

  • o 2 roky později...
Vloženo

Dobrý den, od podzima vlastním O1 combi 1.9TDI 66KW AGR r.v. 1998..Zatím jsem na ní moc nenajel, ale řeším na ní problém s teplotou motoru, no spíš s ukazatelem teploty. Po zahřátí mě teploměr ukazuje cca 80 stupňů a tam se drží, ručička nekolísá. Po hledání a přečtení různých rad a příspěvků jsem jako první vyměnil termostat, ale nepomohlo to. Jako další jsem vyměnil čidlo teploty na motoru, taky to nepomohlo. Tak jsem pátral dál a všiml jsem si, že po vypnutí zapalování mě ručička teploměru spadne pod první čárku na stupnici - viz foto (tam spadne i ručička od palivoměru, ale ta mě tolik netrápí). Na různých fotkách jiných Octávek jsou ručičky při vypnutém zapalování přesně na spodní čárce ukazatele. Myslím si, že o kolik ručička spadne pod první čárku, tak tolik mě chybí, aby ukazovala na 90 stupňů.Dá se nějak nastavit, aby při vypnutí zapalování zůstaly ručičky na první čárce stupnice? Díky za každou radu.

post-70240-0-27080400-1327941860_thumb.j

Vloženo

Tak VAG ukazoval teplotu při jízdě do kopce 85 stupňů po rovince klesla na 81. Na volnoběh a stojícím autě pak klesla na 78, při zvýšení otáček na 2000 ot/min u stojícího vozidla asi po dvou minutách teplota vylezla na 85. Víc se to nezahřálo. Možná na to měl vliv mráz, byli -3 stupně. Je to normální nebo je něco špatnýho?

Návštěvník
Vloženo

Hm na stare budiky podklad face budiku :-) a co rucicky ze jsi nechal stare puvodni ?

Uz jenom z pohledu na tu fotku je mas spatne nasazene, tato nulova pozice se pri zapnuti zapalovani kalibruje, takzvane sahne si na konec dorazu, ale ne ciferniku, ale servo motorku, takze kontrola pres VAG

  • o 2 týdny později...
Vloženo

Jj, nekdo se v tom hrabal a neumel to, to je vzdycky tragedie - tebe to stalo termostat a cislo teploty, ktery jsi menil uplne zbytecne.

Skoda, ze jsem na tvuj prispevek nenarazil driv, podle fota to bylo na 99% jasny hned. :kol-32:

A to, ze rucicka nekolisa podle presne teploty motoru je v poradku, je softwarove zatlumena prave proto, aby nekolisala (jako driv u Favoritu). Na 90°C ukazuje uz v dobe, kdy ma chladici kapalina cca 75°C.

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...