Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

To nejsi sám. Každopádně až budu něco vědět tak se ozvu. Jinak díky všem za rady. Budu si to pamatovat.  :kol-28:

Jo když tankuješ plnou doufám že ne až do hrdla, myslím tím takový ten systém našlapat tam co tam vleze až po víčko?

Ne, až do hrdla ne. Tak blbý nejsem. Tak auto jsem si dovezl včera a jede. Vzal si za to 2000,- Prý vyměnil těsnění u regulátoru tlaku paliva a seřídil ventily a motor naskočil. Tak aspoň že tak, taková banalita mě fakt nenapadla. Každopádně všem, kteří mi poradili děkuju za rady.Doufám že už žádný příště nebude a felda bude jezdit ještě dobrých pár let.

tak ať jezdí bez problémů :kol-47:  ... aspoň tady bude zase jeden další tip (než co jsme uváděli my), čím to ještě může být :kol-28:

  • 9 měsíců později...

Ahoj všem, potřeboval bych poradit, Felicie 1.3 MPI (se zapalovací lištou), točí ale nechytne. Měl jsem vytažené svíčky a když byly venku tak jiskru dávají, jsou tam navíc velmi krátce cca 3 měsíce a jezdilo to s nimi bez problému, nyní už ale nechytne. Zkoušel jsem i vytáhnout lištu se vstřiky a vstřiky benzin rozprašují (nevím teda jak moc velký proud z toho vstřiku má jít, ale myslím, že ten rozstřik co z toho leze by na 1.3ku měl stačit, navíc nechytá ani na start sprej) po vytažení svíček z motoru jsou samozřejmě mokré, ale to už je uchlastané častým pokusem o start, ani na start sprej to nechytá. Náznak startu tam byl po vyčištění svíček a osušení, ale stejně to nakonec nenaskočilo, zapalovací lišta je nová. Na diagnostice bez závad, sice při prvotním připojení byla uložená závada lamda sondy a taky blokace motoru, ale po výmazu ani jedna chyba už nenaskočila a imobilizer píše, že je odblokovaný, takže myslím, že immo to nebude... Netuší někdo když dává jiskru i palivo proč to nejde? Čidlo otáček jsem zkoušel taky nové a nic. Skočené rozvody na tomto motoru téměř nemožné ne? 

PS: ještě dodám, že při pokusu to roztlačit z kopce to na chvíli chytlo, ale po přidání plynu umřela, pak už zase nestartovala

 

Tlaky ve válcích:

I- 11.9

II- 11.5

III- 11.9

IV- 11,2

 

Pojistky pod palubní deskou u spolujezdce - OK

Upraveno od mot

Jen nápad, jestli to dává jiskru ve správný okamžik. Nad setrvačníkem je snímač otáček, zkusit vyčistit.

a svíčky jsou tam takové, co by tam dle motoru měly být?

snímač nad setrvákem jsem zkoušel nový a nic

 

svíčky tam jsou Champion RC9YC

 

zapalovací lišta nová, jiskru venku dává

Upraveno od mot

Snímač teploty chladicí kapaliny - první jistota.

A jako druhou bych vyhodil ty "šampyjóny" a dal tam táborský Brisky NY15 C (s mědiniklovou střední elektrodou, jednopackový). U fáčka i feliny se mi šampyjóni nikdy neosvědčili. Na fáčku byly i po 20 000km jako nový, měnil jsem je vždycky spíš pro sichr a klidný svědomí zhruba po 2 letech.

ty Brisky nikde nemají, nespletl sis označení? zkusil jsem svíčky Bosch FLR8LDCU+ +9 a žádná změna, čidlo jsem zkusil z jiného auta (sice modré, v autě je žluté) ale taky žádná změna, už nevím, co ty rozvody, může to tady skočit? jak by se projevila špatná ECU? co ta lambda, kdyby byla špatná na start to mít vliv nebude ne? 

mám to na diagnostice Delphi a když jsem chtěl udělat základní nastavení klapky tak namísto toho aby šla 2x od min do max otevření, tak v ní chvíli hrká, pak se kousíček pohne tak o 5 mm se otevře a pak zavře, to by mohlo být ten problém ne? nebo je to tou diagnostikou, že se chová jina než VAG? ještě to zkusím přes VAGa asi

 

PS: tak po připojení na VAG úplně stejné, klapka jde jen pár mm, myslím, že by měla jít od plného otevření do úplného zavření je to tak ne? 

Upraveno od mot

u MPI klapku přes VAG nenastavíš ... dělá se základní nastavení přes soft motordiag (tedy že se to hodí do továrního nastavení)

tak čidlo teploty to taky není, vyzkoušeno nové a nic

A kdy byl měněn palivový filtr?

Palivo tam jde.

Takže kdyby byl přicpaný, motor by šel, maximálně by neměl výkon.

Je otázka, jestli má správný tlak.

no ten palivák mě taky napad na zkouškul, je to určitě levnější jak jiná klapka z vrakáče a nebo jiná ECU, asi ho zkusím vyměnit, určitě to nikdo dlouho nedělal tak na škodu to nebude, s těmi vstřiky jak už jsem psal palivo rozstřikují, ale nevím jak moc mají dávat, potřeboval bych vidět na jiné Felde, která jede

takže palivový filtr dnes nový, čerpadlo jsem měl venku, vyčistil jsem sítko, ale nebylo nijak extra potřeba...

 

nový poznatek, dnes vstřiky nejdou, čerpadlo tlačí (měl jsem odpojené u lišty po výměně paliváku a tlak není moc velký, nevím kolik to má dávat, jsem zvyklý na větší průtok z jiných aut, během otočení klíčkem nateče do petky cca 0,3-0,4 l nevím přesně, je to moc nebo málo?) jinak ty vstřiky dávali palivo a teď nedávají, mohla by to dělat jednotka? že někdy dává a někdy ne? měl jsem odpojené kontakty na jednotce a prostříknul jsem je kontaktolem, tak možná drát někde mezi jednotkou a vstřiky? co myslíte? 

 

PS: tak něco se odehrálo a nejde už ani jiskra ani vstřiky, mám vytažené svíčky s lištou a ani jedna nedává jiskru (kostru na svíčce jsem zkoušel a je OK), palivová lišta vytažená a ani jeden vstřik nedává, přitom palivo tam natlačené je, na konektoru vstřiku je při startování +12V a drát do jednotky mám prozvoněn, je OK, takže jednotka? vypadá to že už umřela úplně když ani jiskra už nejde a ta šla během testování po výměně za novou zapalovací lištu, sice to nechytalo, ale jiskra šla;

 

kostra motoru očištěna a je OK

Upraveno od mot

Může být. A jiná kostra tam není? Zkus felicia klub.

...

A jako druhou bych vyhodil ty "šampyjóny" a dal tam táborský Brisky NY15 C (s mědiniklovou střední elektrodou, jednopackový). ... Na fáčku byly i po 20 000km jako nový, měnil jsem je vždycky spíš pro sichr a klidný svědomí zhruba po 2 letech.

 

ty Brisky nikde nemají, nespletl sis označení? ...

Nespletl, opisoval jsem to ze starýho zápisníku výměn. Akorát že to bylo v letech 2004 až 2009 a mezitím ty svíce v Táboře přeznačili - dneska je koupíš pod označením DR15YC nebo DR15TC (lepší = dražší provedení). 

  • 7 měsíců později...

Nazdar chlapci,

potřeboval bych poradit - když zkouším nastartovat, tak to naskočí, hrozně kouří a po 10s to buchne do výfuku a chcípne. Když vyndam svíčky jsou úplně suché. Do servisu s tím nemůžu (mám to bez značek pouze do lesa a na zahradu). Vndal jsem palivový filtr a čerpadlo, filtr jsem profoukl pusou a vypadá dobrý, ale už mám objednaný nový. Čerpadlo jsem zkouknul, sýtka jsou čistá, konektory v pořádku, plovák taky. Když jsem to poskládal zpátky, tak felda naskočila a blafala si 15minut, potom zase zdechla a zase nic, jen naskočí a chcípne, někdy ještě střelí do výfuku.

Ještě jedna věc se děje, když zapnu klíček, tak se ozve bzučení od té skříňky u spolujzdce pod kaslíkem, to rolátko jsem vyměnil, tím to není...

 

Nějaké rady, na co se podívat? Mohlo by to být čerpadlo (koukal jsem, že se dá koupit samotný motůrek).

 

Díky za rady ;)

  • 3 měsíce později...
V 10. 9. 2006 na 21:39, Pepa007 napsal:

Jestli tomu správně rozumím tak netočí starter a na roztkačení to jede? Tak potom hledej závadu přímo ve starteru nebo ve spodku spínací skříňky. Samozřejmě první zkontroluj pojistky.

Možná bude vadna civka

řekl bych že už to Pepa po 10,5 letech určitě vyřešil, pokud už Felda není na šrotišti ;)

třeba už ani Pepa nežije...

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.