Publikováno Únor 2, 200916 r Zdravím, měl bych malou otázku - mám O I, r. v. 2002/10 , 1.6i, 75 kw - po nastartování při volnoběhu mi auto nezačne topit, topení začíná fungovat až při rozjezdu (pak topí krásně). Stačí ale někde zastavit, chvíli čekat "na vlak" s manželku a opět valí "chladný" vzduch. Nepřipadá mi to úplně ok. Nemáte někdo s podobným problém zkušenosti? Je to normální jev? ...nebo "vadný termostat" ? Přivítám typy, v čem by mohla být svízel ... . Díky za pomoc
Únor 2, 200916 r Zdravím, měl bych malou otázku - mám O I, r. v. 2002/10 , 1.6i, 75 kw - po nastartování při volnoběhu mi auto nezačne topit, topení začíná fungovat až při rozjezdu (pak topí krásně). Stačí ale někde zastavit, chvíli čekat "na vlak" s manželku a opět valí "chladný" vzduch. Nepřipadá mi to úplně ok. Nemáte někdo s podobným problém zkušenosti? Je to normální jev? ...nebo "vadný termostat" ? Přivítám typy, v čem by mohla být svízel ... . Díky za pomoc Jsi sice ve vláknu pro OII ale viděl bych to na ten termostat
Únor 3, 200916 r Zdravím, měl bych malou otázku - mám O I, r. v. 2002/10 , 1.6i, 75 kw - po nastartování při volnoběhu mi auto nezačne topit, topení začíná fungovat až při rozjezdu (pak topí krásně). Stačí ale někde zastavit, chvíli čekat "na vlak" s manželku a opět valí "chladný" vzduch. Nepřipadá mi to úplně ok. Nemáte někdo s podobným problém zkušenosti? Je to normální jev? ...nebo "vadný termostat" ? Přivítám typy, v čem by mohla být svízel ... . Díky za pomoc Takhle mi topení blblo na felicii,byl to termostat. Nedávno jsem zaplatila skoro 1500,- v autor.servisu škoda za termostat a práci a stejně řeším další problém viz téma:"problémové topení 1".Jestli mohu doporučit,vyhni se servisu a běž přímo za automechanikem co má svoji dílnu.Hodně zdaru .
Únor 3, 200916 r Zdravím, měl bych malou otázku - mám O I, r. v. 2002/10 , 1.6i, 75 kw - po nastartování při volnoběhu mi auto nezačne topit, topení začíná fungovat až při rozjezdu (pak topí krásně). Stačí ale někde zastavit, chvíli čekat "na vlak" s manželku a opět valí "chladný" vzduch. Nepřipadá mi to úplně ok. Nemáte někdo s podobným problém zkušenosti? Je to normální jev? ...nebo "vadný termostat" ? Přivítám typy, v čem by mohla být svízel ... . Díky za pomoc Je to normální, vysvětlit je na dlouho - zkrátka malé čerpadlo.
Únor 3, 200916 r Vypada to na tazku priechodnost kvapaliny cez potrubie kurenia( zanesene hadice, kanaly), alebo slaby tlak vodnej pumpy. V oboch pripadoch nie je dostatocny prechod horucej vody cez radiator kurenia pri volnobeznych otackach. Ako sa meni poloha rucicky chladiacej kvapaliny pri kolisani teploty kurenia? Je stabilna? Ak klesa aj rucicka kvapaliny je pravdepodobne zly termostat.
Únor 3, 200916 r Autor Vypada to na tazku priechodnost kvapaliny cez potrubie kurenia( zanesene hadice, kanaly), alebo slaby tlak vodnej pumpy. V oboch pripadoch nie je dostatocny prechod horucej vody cez radiator kurenia pri volnobeznych otackach.Ako sa meni poloha rucicky chladiacej kvapaliny pri kolisani teploty kurenia? Je stabilna? Ak klesa aj rucicka kvapaliny je pravdepodobne zly termostat. ... díky všem za reakci, ... ručička je stabilní.
Květen 30, 20214 r Zdravím,mám teď stejný problém.nekdo říká těsnění pod hlavou a někde jsem četl že vodní pumpa někde i víčko chladiče.pumpu mám objednanou,ale jestli vůbec má cenu se do toho pouštět.poradi někdo?mám fabii 2 1.6 16v 77kw bts motor Upraveno Květen 30, 20214 r od marenaf
Květen 30, 20214 r @marenaf jsi v špatné sekcii. Musiš jit k sekci fabia 2 a roomster potom k sekce motor. Jinák @Pawouk tě dojede za špatně umistěný přispěvek
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.