Přejít na obsah

Nový motor 1.6TDi


Píst

Doporučené příspěvky

A bude se davat pane Dixilande jen do oktavek nebo nahradi i ostatni motory ve F2 a ROO? Pokud ano, byl by to dalsi pocin, ikdyz nepatrnej, pro zlepseni prodeju. 1.6 = mensi povinny ruceni a na to ceskej clovicek uslysi :D Pokud ovsem pojistovaci ustavy neprejdou na vykonovej parametry nikoliv objemovej.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V souvislosti s uvedením "Yetiho" na trh vypustila Škoda zprávy, že do OII bude montovat nový motor 1.6TDi CR (77kw) s max točivým momentem 250Nm při 1900/min. Co tomu říkáte? :palec2:

Pokud to bude pravý 4-válec s tímto pěkným kroutákem a nafta za 25Kč, tak bych se nechal zlákat. Ale počítám, že VWgroup nasadí tento motor cenově hooodně vysoko. Ale kdo ví, co bude v tomto a příštím roce.

H.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

když se dívám, jak pojišťovny každým rokem přihazují chechtáky navíc, tak se nebudu divit, že po tomto motoru půjde víc zákazníků. Popravdě řečeno, Škodovce tady v tomto segmentu nafta chyběla. Kdo ví, jak to bude příští rok, třeba ty auta padnou ještě cenou níž, než jsou teď, jen je otázkou, jestli na ty auta i po slevě budeme mít.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud to bude pravý 4-válec s tímto pěkným kroutákem a nafta za 25Kč, tak bych se nechal zlákat. Ale počítám, že VWgroup nasadí tento motor cenově hooodně vysoko. Ale kdo ví, co bude v tomto a příštím roce.

H.

Proč by měl být dražší než současné motory? VW pouze dohání vlak který mu už před pár lety ujel. Takový PD sice není špatný a je i relativně úsporný, ale o k současným představám zákazníků o kultivovanosti má hodně daleko. Takovýto chrochtavý zvuk se už u konkurence nenajde.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 týdny později...

Co sem tak koukal, tak sem myslel, že 1,6TDI je novej, MALEJ a LEHKEJ motor idealni pro trajdali v malejch autech. Ale zarazila mě jedna věc. A to, že ten motor má stejný vrtání jako 1,9TDi jen má jinej zdvih. To podle mě znamená, že to bude sdílet stejnej velkej TĚŽKEJ blok s 1,9kou s tim, že to bude mít složitější hlavu, která bude mít dvě vačky oproti 1,9ce. Takže co se týče úspory hmotnosti oproti 1,9TDI bude nula. Ani bych se nedivil, kdyby byl ještě těžší, kvůli složitější hlavě. A tak jak mi byl jako jeden z mála dieselů, tenhle i celkem v poho, tak ted pokud se nemýlim, tak se mi totálně znelíbil.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Staré dobré a spolehlivé traktory pomalu končí a to je škoda. Zničili je tlaky na emise a podobné blbosti. Nové motory ať už jsou to benzíny se svýma 1,2 TSI, čemuž osobně já vůbec nevěřím, nebo diesely s TDI CR už dle mého názoru nikdy nedosáhnou spolehlivosti starých dobrých chrochtáků. ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Podle toho co slyšim o CommonRailech od známých co maj např.BMW,MB,Opel,Peugeot,Fiat-diesel-MultiJet,VW-nové 2.0TDI-CR apod.,tak stará známá spolehlivost starých dobrých dieselů se jim sakra vyhnula velkym obloukem a ještě ted v kombinaci DPF ;) ,takže od 1.6TDI-CR nějaké moc velké věci nečekám ;) ...ba prábě aby to nebylo ještě horší...protože až na 2.0TDI-PD zas na moc vleké mouchy 1.9TDI-PD krom nekultivovanosti netrpěli..

Známej byl taky snad 20.let věrnej Peugeotu,ty jejich staré dobré diesely ale fakt patřily ke špičce,ten měl ještě ty nejstarší typy,pak to byli 205,309,405,405Break,605,406..do té doby vždy jen vychvaloval a pěl ódy,ale pak přišla doba HDI,to si koupil následníka 406(2.1TD) stejnou novější 406 2.0HDI a sypal se do toho jak divej,po té ještě koupil jednu 406 z novějším HDI a problémy stejné,ten to měl tehdy na lízačku a ten poslední třetí rok už prohlašoval že kdyby neměl rozjetej leasing,tak to dávno střelil a že počítá dny až doplatí lízačku a dá to do světa(za poslední třetí rok do toho totiž vrazil za opravy přes 100.000kč)......a tak to je bohužel u všech moderních dieselů....

Psal jsem to tady už v jinym vlákně....Známej má už 3/4roku Passata 2.0TDI-CR 103kw...on je z mé branže dopravce,takže jezdí ročně podobně jako mé auta cca 100.000km za rok......Ted jsem se s nim před nedavnem bavil po delší době a když přišla řeč na auta a já se ho zeptal jak mu šlape ten CommonRailík v Pašíku,tak odpověděl že to sice proti 2.0TDI-PD co měl před tim jezdí líp a je ten motor klidnější,ale že se mu taky začal pěkně srát..

Řikal že má na tom najeto 87.000km a že už prošel tímto:

1.Začal mu motor prý nějak zakopávat při akceleraci,v servisu okamžitě věděl o co jde,že prý je na to aktuálka z VW(měnily mu nějakou hlavní vstřik.lištu)..o tomhle vím,protože o tom se zmiňoval i kluk z Jarova že je tyhle CommonRaily na to trpěj a že maj na to aktuálku...

2.Motor se mu začal kolem 70.000km na volnoběh strašně chvět,ale spočátku to dělalo nepravidelně,tak ho servis dokola fakoval....Dělalo mu to jen na ten volnoběh,jakmile se rozjel,tak to bylo prý v pohodě,motor i normálně tahal,ale jak zastavil,tak se po chvilce stání rozechvělo celý auto...Jezdil s tim do 80.000km kdy už mu to dělalo neustále....Na to už servis reagoval a dle rady VW měnily vstřiky a i opět z nějakou tou hlavní lištou,která opět byla taktéž v prdeli.

3.Ted mu před 3000km měnily nějakou klapku(víc neřekl),ale asi to bude známá z PD na přívodu vzduchu.

A to ještě řikal že mu tak od 50.000km mizí voda,néé nějak moc,ale sem tam musí dolejt...na to zatim servis nereaguje a nechávaj ho jezdit.

Docela pěkná porce na novej motor a dle článku z AutoTipu u něj měli být vychytány všechny mouchy z PD....což se teda asi moc nestalo wink.gif

Podle mého můžeme zdaleka zapomenout na spolehlivost starých TDI,TD,D .........

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No tak lidi zase začnou kupovat benál, sic to taky není úplně ideální, ale lepší to bude. Nový turbobenály sou navíc moc příjemný a upřímně - beztak do teď spoustu lidí preferovalo naftu jen z módy (netvrdím, že všichni, ale kolika lidem se to fakticky vyplatí v nějakým rozumným časovým horizontu ;) ). Je sice pravda, že 1.9ka byla nesmrtelná, ale to jen díky jednoduchosti a ta skončit musela - když nic, tak kvůli emisím. A PDčka v kombinaci s DPF jsou hodně tragický (co předvedl 2.0TDI PPD snad ani není možný), takže tady může CR jedině prospět si myslím.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Common Rail je velmi citlivy na kvalitu nafty a netreba si mysliet, ze vydrzi 200 000 km bez udrby, nechyta sa na PDcko, co sa tyka spolahlisvosti a spotreby nafty, common rail od Delphi sa da napriklad zrepasovat, alebo od inych firiem, je potrebne kupit nove, cize 20 kacek je v prdeli. Co k tomu dodat, ten co jazdi vela, tak sa mu to vrati na spotrebe nafty, ten co nejazdi vela, jednoznacne benzin.

Kurva chlapi, dnes som bol v skodovke, tak nova fabia, vybava max plus, cize aj klima a nieco navyse, plus 60000 srotovne, cize nove auto za 180 000, no nekupte to.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Uvidíme....kéž bych se mílil s tim že to lepší nebude,protože z diesely VW jezdim už od 1993 a až na tragický 2.0TDI jsem s nimi neměl větší problémy,max.nějaká ta váha vzduchu,ale to bylo tak asi nejdražší typ opravy...

S tim že dost lidí kupovalo TDI jen z módy máš naprostou pravdu...soused z chaty má OI-Elegance 1.9TDI 66kw r.v.2000-(těsně po faceliftu) a k dnešnímu na tom nemá najato ještě ani 30.000km....v tomto případě koupi TDI naprosto nechápu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...