mira Vloženo 11. Duben 2009 Vloženo 11. Duben 2009 uvidíme co stím HTP vyvedou:-)sníží hlučnost?vždyť to by vlastně stačilo.....už chci test 1.2tsi....no prostě nový motory do FII jí jen a jen prospějí....myslím že pak majitelé FI kteří chtěli do budoucna zkončit s FI a možná by chtěli FII ale kvůli prachbýdné nabídce motorů přemýšleli o změně koncernu takhle u koncernu zůstanou....když bude dobrá nabídka motorů... Citovat
Cjoctavian Vloženo 12. Duben 2009 Autor Vloženo 12. Duben 2009 co tak len nevyhnutne zmeny kvoli emisiam EU5? Luxus ako stisenie sotva... Citovat
TomaS-BB Vloženo 12. Duben 2009 Vloženo 12. Duben 2009 HTPcka len tak rychlo nezniznu z vyrobnych liniek, sa nebojte zas Citovat
TomášT Vloženo 13. Duben 2009 Vloženo 13. Duben 2009 Ale to já se nebojím. Však říkám, že poplašné zprávy typu: HTP nahradí "nová" 1.2ka jsou blbost. A blbost to opravdu je. Kdo chce 1.2 s turbem, tak má 1.2 TSI, ale kdo chce levnější atmosféru tomu 3válec zůstane k dispozici. EURO 5 - nevím jak to chtějí udělat? Tři katalizátory a pět lambdasond ? To asi ne, ale spíš by mě zajímalo jestli třeba nezvednou výkon? 12V-55Kw...6V 50Kw ?? ale to asi ne - ale prospělo by to Citovat
mira Vloženo 13. Duben 2009 Vloženo 13. Duben 2009 já bych 8ventil uplně zrušil....podle mě je zbytečnej na tak velké těžké auto...nechal bych 51kw....pak tu 1.2 tsi v 63kw variantě a pak 1.2tsi 77kw:-)pak hezky 1.4tsi 90kw a pak RS 125kw....no nemám to hezky naplánované???hiii Citovat
Mustafa Vloženo 13. Duben 2009 Vloženo 13. Duben 2009 (editace) Taky bych to tak videl, ale ty htpčka bych klidně nechal obě dvě bez změny výkonu. Max bych je vyladil na lepší průběh výkonu a nižší spotřebu. Kdo bude chtít mít low end nebo něco do města, koupí si hatapku, kdo bude chtí víc, měl by 1,2TSI 63 a 77kw... Editováno: 13. Duben 2009, autor: Mustafa Citovat
Cjoctavian Vloženo 13. Duben 2009 Autor Vloženo 13. Duben 2009 mna by zaujimalo, aka bude nafta v RS (ak bude). Ked benzin bude mat 125 kW... Citovat
SKAJA Vloženo 13. Duben 2009 Vloženo 13. Duben 2009 Z nafty by podle mě měla smysl jedině nabušená 1.6ka, protože dvoulitr by to auto "zabil". Už aji v oktávce je cejtit, že ta váha na předku není úplně ideální. Ale má vůbec koncern 1.6ku s použitelným výkonem?? A má vůbec smysl do toho naftu cpát, když to TSIčko bude umět jezdit jak sportovně, tak úsporně?? ...taky sem zvědavej, co tam nakonec nabastlí Citovat
Mustafa Vloženo 14. Duben 2009 Vloženo 14. Duben 2009 Já bych nefandil tomu, že ta 1,6ka bude nějak lehčí... Citovat
SKAJA Vloženo 14. Duben 2009 Vloženo 14. Duben 2009 Vařím z vody, ale jestli vychází z 1,9ky, tak ta je lehčí než dvoulitr, ne?? Citovat
wrccko Vloženo 15. Duben 2009 Vloženo 15. Duben 2009 neviem či to tu už bolo http://news.auto.cz/nove-modely/profit-mod...it-rezervu.html Citovat
Cjoctavian Vloženo 16. Květen 2009 Autor Vloženo 16. Květen 2009 (editace) kedy bude F3? 2012 alebo 2013? Editováno: 16. Květen 2009, autor: Cjoctavian Citovat
Igor Vloženo 17. Květen 2009 Vloženo 17. Květen 2009 cjoctavian: Ja tipujem najskôr 2013, ale skôr 2014. Na čo by robili v 2010 facelift, keby v 2012 došiel nový model? Citovat
Cjoctavian Vloženo 19. Květen 2009 Autor Vloženo 19. Květen 2009 no ved aj S1 dostal FL rok pred S2... Citovat
bojler Vloženo 19. Květen 2009 Vloženo 19. Květen 2009 U Superbu se o FL fakticky neda mluvit. To, ze prisel zhruba dva roky pred nabehem noveho modelu je ale pravda. Citovat
Cjoctavian Vloženo 19. Květen 2009 Autor Vloženo 19. Květen 2009 no nie kazdemu treba Passat Lingyu Citovat
Ben Vloženo 19. Květen 2009 Vloženo 19. Květen 2009 Nová Fabia bude mít podle ověřených zpráv světla podobná OII a karoserie převezme hodně dílů z Pola. Je to z důvodu snížení nákladů. Takže se k sobě tyto dva vozy přiblíží ještě "víc" než dnes. Motory budou též jako v Polu. http://magazin.auto.cz/predstavujeme/volks...o-pologolf.html Motor 1.6 bude vypuštěn¨. Nahradí jej 1.2 TSI, který je lehčí, má téměr o 1,5 L menší spotřebu a lepší výkonové parametry. Citovat
LUKY-007 Vloženo 19. Květen 2009 Vloženo 19. Květen 2009 " karoserie prevezme hdne dilu z pola" a to co znamena ? ako moze karoseira oblej fabie prevziat karosarske diely z hranateho pola ? Citovat
SKAJA Vloženo 19. Květen 2009 Vloženo 19. Květen 2009 Polo je hezký, takže když bude nová fábka podobná, zlobit se nebudu Citovat
JasteR Vloženo 19. Květen 2009 Vloženo 19. Květen 2009 (editace) Pokud dostane dily z pola bude to jen dobre, nedavno sem se svezl kratce, a je to u tridu jinde jak podvozkove tak materialove, konecne chromovy klicky otvirani dveri (ne ty laciny stribrny jako u FII/RM), super 3ramen. volant a super palubka, ktera netlaci do kolene jako u fabie/RM... dneska nema fabia proti new polu krom ceny zadnou vyhodu.. podobny nazor mam na vydarenou novou ibizu... na oba bratricky ted fabia ve vsem hodne ztraci.. Editováno: 19. Květen 2009, autor: JasteR Citovat
LUKY-007 Vloženo 20. Květen 2009 Vloženo 20. Květen 2009 no je pravda .. polo je fakt niekde inde ... je to sice tiez take krpate ako fabia, ale ked som v tom siel mal som ovela lepsie pocity z interieru ,, skradka celkovo o nieco lepsie dojem nez z fabie ... hold .. ale na druhej strane mozeme byt radi ze fabie je akoa je .. este stale sa mohol robit favorit :-.) Citovat
Ben Vloženo 20. Květen 2009 Vloženo 20. Květen 2009 Prodávám jak jsem koupil. Jak to bude s podvozkem nevím, ale zkusím zjistit Citovat
LUKY-007 Vloženo 20. Květen 2009 Vloženo 20. Květen 2009 urcite su to info o facelifte ? moc sa mi nechce verit ze by sa robili nejake zasadne zmeny ,,, max kozmeticke, nie su tvoje info skor o F III ? Citovat
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.