šulda Vloženo 16. Březen 2011 Sdílet Vloženo 16. Březen 2011 Myslím že rozptyl díky faktorům bude opravdu velikej a těžko někdo odpoví. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dodo-Kolín Vloženo 16. Březen 2011 Sdílet Vloženo 16. Březen 2011 No záleží zajména na chování řidiče, chipu atd... A i na štěstí. Já mám najeto přes 254tis. a vše origo (turbo, váha, setrvák). Sice turbo houká, ale houkáme všichni. Holt předchozí majitel to dobře zajel a mám zatím kliku Jinak motory by měli vydržet 500 tis. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sniper_2003 Vloženo 16. Březen 2011 Sdílet Vloženo 16. Březen 2011 (editace) Mě jde docela o turbo jelikož včera kolegovy z práce odešlo do věčných lovišť turbo a vzalo sebou i motor. Prý jel a z ničeho nic auto začalo zrychlovat, za ním byl kouř jak při zadýmovaní a pak otáčky vylítli na maximum a než to stačil chcípnout(jelikož motor běžel i při vypnutém klíčku), mu vyletěla ven ojnice. Prý to byla rána kterou si neumím představit. Má - měl najeto 250 tis. a co se týče šetření svého mazlika, tak za to bych ho popravil (na studený motor to vytáčel, nechladil turbo, olej longlife a ještě přetahoval atd.) Tak mě zajímalo jak to vypadá u jiných, aby jsem si ze všech odpovědí udělal nějaký obrázek. Jsem člověk co se ke svému mazliku chová lépe než k manželce. Co se týká turba u mě, tak jsem asi světlá výjimka. Ale nechci to zakřiknout. Mám origo a skoro vůbec nehouká. Editováno: 16. Březen 2011, autor: Sniper_2003 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
šulda Vloženo 16. Březen 2011 Sdílet Vloženo 16. Březen 2011 njn, zničeho nic nikdy nic není. Pokud se k tomu choval jak píšeš Nasávalo mu to olej s plnícím vzduchem do motoru kde byl spalován spolu s naftou. O tom už sem na pár místech četl. Chcípnout se to prej dá jen s použitím zařazení kvaltu, i násilným, a brzd. Vyřazení v danou chvíli je to nejhorší. Mě tohle snad taky nepotká s mým zacházením Ale nebude to jen o tom. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hurikan88 Vloženo 17. Březen 2011 Sdílet Vloženo 17. Březen 2011 To buď rád, může odejít i po 60tis, ale to je asi s Chiptuningem, originál nevím! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dodo-Kolín Vloženo 17. Březen 2011 Sdílet Vloženo 17. Březen 2011 (editace) to 'Sniper_2003': To na to docela kolega při svém chování najel ještě moooc..... Takže Ti na něj schází 100tis. a teď to prostě neřeš. Až to odejde tak řeš. O prevenci a chování se k motoru víš.... Hurikan88: Nesprávným tuningem se dají odrovnat i 2 Turba během 20-ti tis. km. Editováno: 17. Březen 2011, autor: Dodo-Kolín Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
HTP 12V Vloženo 17. Březen 2011 Sdílet Vloženo 17. Březen 2011 Co se týká turba u mě, tak jsem asi světlá výjimka. Ale nechci to zakřiknout. Mám origo a skoro vůbec nehouká. Mně taky nehouká, pouze s plynem na podlaze, když tomu někdy naložím, tak je trošičku slyšet, ale nic hrozného. To je ale asi i u nového auta, při běžné jízdě žádné houkání neslyším. Najeto 140 000km, z toho 4 500km já. To jsou prostě ty kvalitně zajeté a servisované vozy po operativním leasingu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sniper_2003 Vloženo 17. Březen 2011 Sdílet Vloženo 17. Březen 2011 2 Dodo-Kolín : Víš jak to je. Když se to stane jiným tak si řekneš : No jo no, víme že ty turba odchází nedá se s tím nic dělat. Ale když se to stane někomu známému tak o tom začneš přemýšlet a začneš shánět informace jak tomu předejít či to úplně vyloučit. Pokud ne tak jsem asi divnej. Jelikož jsem toho přečetl dost za 2 dny tak jsem našel takovou diagnostickou pomůcku. Doufám, že to někomu pomůže. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sniper_2003 Vloženo 17. Březen 2011 Sdílet Vloženo 17. Březen 2011 (editace) Ještě mě napadla taková věc. Plánuji chip nejspíš od TDIFUN a přemýšlel jsem o kolik se sníží životnost turba při chipu (čistě hypoteticky). Edit : vím že je zde téma na chipování, ale zajímalo by mě to od lidí co to mají nachipované a na kolika jim odešlo turbo nebo kolik mají s chipem nalítáno. Editováno: 17. Březen 2011, autor: Sniper_2003 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Prema1 Vloženo 17. Březen 2011 Sdílet Vloženo 17. Březen 2011 Tak máme v rodině fabii 1,9tdi i OII 1,9tdi 4x4. Fábka jezdí tak za 5,3l a Oktávka hodně klidnou jízdou za 6,8 - 7,5l. Nechápu jak někdo dokáže jezdit za méně s těmahle autama.. Byla tu diskuze kolik to žere na volnoběh.. obě auta 0,5 l/h Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
HTP 12V Vloženo 17. Březen 2011 Sdílet Vloženo 17. Březen 2011 Tak 4x4 si vezme tak o litr víc jak auto s předním náhonem, to je jasný. Proto bych si 4x4 nekoupil, nevyužil bych to. Kvůli pár dnům v roce, kdy je sněhová kalamita se mi to nevyplatí. S normálním autem se mi ještě nepodařilo zapadnout, na hory nejezdím. Spotřebu mám za první tři měsíce 6,2l/100km, ale jezdím hodně krátké trasy 10-20km, tak je díky jízdám se studeným motorem spotřeba vyšší. Ale třeba 120km plynulá jízda (z toho 80km dálnice na tempomat 137km/h tachometrových) a spotřeba byla 5,3l/100km, delší jízdy mimo město a dálnice by se určitě dalo jet pod 5l/100km. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
šulda Vloženo 18. Březen 2011 Sdílet Vloženo 18. Březen 2011 delší jízdy mimo město a dálnice by se určitě dalo jet pod 5l/100km. Jezdím podobný kratký trasy jako ty ale v poslední době sem měl docela dost delších tras a ty jdou udělat pod 5l ale musíš jet na spotřebu což taky není zrovna kauf (samozřejmě jak pro koho). Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jaydoo Vloženo 18. Březen 2011 Sdílet Vloženo 18. Březen 2011 Ako meriate tú spotrebu ?? Podľa PP alebo skutočnú. LEbo tieto dve hodnoty sa dosť odlišujú. cca o 0,5L ale mne skoro o 1L. Takže je rozdiel, ked sa tu budem chvaliť spotrebou 4,8L/100 km a skutočná môže byť niekde inde. Mám 1,9 TDI O2 a skutočná spotreba je niekde okolo 6,2-6,4L nech jazdím akokoľvek. Skúsil som aj "ísť" na spotrebu, ale to je skutočne dosť nebezpečné a na to som si určite auto nekupoval. Jednak som bol za idiota, ktorého každý predbehol a ešte sa na mna aj divno pozerali a gestikulovali, ale čo bolo horšie, začal som sa nudiť. Zamestnával som sa rôznymi činnosťami, ladil rádio, telefonoval..... v podstate som si mohol odbaviť komplet rannú hygienu aj s raňajkami, taký som mal pocit A presiel som tak menej, ako 100km, uz som to dalej nevydržal. Spotreba síce podla PP bola niekde okolo 3,6 L ale za to mi to nestojí, aby som sa niekde vybúral, lebo budem nepozorný. A dalšia vec, čas. Ten sa mi úžasne natiahol. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
šulda Vloženo 18. Březen 2011 Sdílet Vloženo 18. Březen 2011 Jízda na spotřebu je holt taková a kdo to provozuje tak ho to musí bavit Já mám skutečnou spotřebu v podpisu a s údaji na MaxiDotu se rozchází o 0,2l což není moc ale až bude příležitost tak si to nechám skorigovat. Normální jízdou sem kolem 5,4 a když jedu ostřeji tak o půl litru víc. Je jasný že u každýho je pojem jízdy jinej a to taky rozhoduje. Když jedu na spotřebu tak se dostanu bez problémů pod 5l ale ještě sem to nevydržel celou dobu do novýho tankování a taky to podle mě není dobrý pro auto ale jednou se mi to snad povede :'> Ono když se jede nějaká dálka a člověk moc nespěchá tak by to šlo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
HTP 12V Vloženo 18. Březen 2011 Sdílet Vloženo 18. Březen 2011 Ako meriate tú spotrebu ?? Podľa PP alebo skutočnú. LEbo tieto dve hodnoty sa dosť odlišujú. cca o 0,5L ale mne skoro o 1L. Já vždycky tankuju plnou, 50litrů a víc až do cvaknutí, a vždycky si po tankování vynuluju PP2. Spotřeba spočítaná a podle PP se shoduje, největší odchylku jsem měl 0,2l/100km, ale jinak to +-0,1l/100km sedí naprosto přesně. Ani u fabie mi PP nekecal a ukazoval správná numera. Pod 5litrů se nechá v klidu dostat, ale mimo dálnice a města při dlouhých jízdách. Kamarád jel na služebku někam do Lotyšska, tedy přes Polsko, kde o dálnici nezavadíš, dva lidi a plnej kufr, a vrátil se s průměrem 4,7/100km a rozhodbně nejel na spotřebu. Když ale poskakujeme 20km sem, 10 km tam, 30km támhle, tak se na spotřebě hodně odrazí úvodní kilometry se studeným motorem. Já si dal po koupi auta zkušenbní 50km trasu mimo dálnice a celkem svižnou jízdou jsem jel za 4,9, vyjížděl jsem už s ohřátým motorem. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sniper_2003 Vloženo 18. Březen 2011 Sdílet Vloženo 18. Březen 2011 Jezdím převážně město tak kolem 6.2 odchylka +0.2L na letních a 7.0 odchylka +0,2L na zimních. Na dálnici při jízdě do Prahy a zpět na letních pneu, rychlost kolem 140-160 KM/h přibližně , spotřeba 7,2L. PP mi moc nelže odchylka je +0,2L oproti reálu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
abit Vloženo 5. Duben 2011 Sdílet Vloženo 5. Duben 2011 Ahoj. Mám Octavii II s motorem 1,9 77kW (motor BKC). Slyšel jsem, že bych měl občas ten motor protáhnout na výšších otáčkách aby se výpálily nějaké usazeniny nebo co. Údajně se to doporučuje u všech dieselů. Stačí prý jet chvíli po dálnici na nižší rychl. stupeň. Je to pravda, nebo se to týká jen starších TDI motorů??? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sniper_2003 Vloženo 5. Duben 2011 Sdílet Vloženo 5. Duben 2011 To co píšeš je jen z půlky pravda. Motor se má protáhnout z důvodu ohřátí turba a výfuku na vyšší teplotu - veškeré usazeniny jako třeba saze vylétají ven a z druhého důvodu a to toho, že turba mají regulaci a ta po čase zatuhá. Pak přijde na řadu rozhýbání regulace nebo výměna turba. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
abit Vloženo 6. Duben 2011 Sdílet Vloženo 6. Duben 2011 Takže jaký je teda přesný postup (kolik km, jake otacky, rychl. stupeň) ?? Je to nekde blíže rozepsané? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sniper_2003 Vloženo 8. Duben 2011 Sdílet Vloženo 8. Duben 2011 No řeknu takto. Jednou za týden, když pojedeš třeba z práce domů, počkej až se ti ohřeje motor a pak ten motor vytáčej na 4000 ot. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mrazikxr Vloženo 9. Duben 2011 Sdílet Vloženo 9. Duben 2011 Zdravim Vas tu vsechny. Mam 1.9 77kw motor BJB,najeto cca 35Otis. Nedavno mi odesel altik a kdyz jsem ho menil,tak jsem musel vyndat hadici(nevim presne na co to je, jdou dole jako do hladice,prumer kolem 8cm,vaha vzduchu?), jenze jsem ji dole spatne pripevnil a vypadlo to a netahlo to a tak trochu to prdelo. Hned jsem ji vymenil a v pohode. Ted asi po 2tis km jsem zacal registrovat podobny zvuk po nastartovani,ale min. Auto normalne jezdilo v poho(cca 4dny). Vcera uz to ale zase prestalo tahnout. Tak jsem jsem kontroloval tu hadici, zda je tam spravne a nezdalo se mi,ze by to vypadlo, drzi to tam fest. Ma to zvuky jako kdyby ta hadice byla vypojena jako drive,ale vsade to sedi. Na volnobech to je lehce slyset, po pripdani plynu to vzrusta a pak uz to prechazi na takove jako kovove cvakani. Nevim co s tim, mozna neco cvaka v hlavne, fakt nevim. V pondeli to odvezu do servisu, pri nejhorsim koupim nekde motor... Jsou nejaky rozdily v tech kodech,jako drzaky nebo jak? Pripadne zda s tim ma nekdo zkusenost. Pripadalo mi to jako hadice, ale zda se ze to vsude drzi.....Diky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sponty Vloženo 18. Duben 2011 Sdílet Vloženo 18. Duben 2011 ahoj, koupil sem ojetou OII z německa, 1.9tdi 2007rv. + DPF najeto 74tis. a přijde mi že po městě mi to žere docela, když jenom lechtám plyn tak mi aktuální spotřeba na PP ukazuje třeba jenom 5-6litrů ale jak na to malinko šlápnu tak vyletí hned třeba na 9-10 a klidně i na 15 atd... je to normální ? zase na druhou stranu když jedu třeba na tempomat 100 tak je to kolem 5-6 l. Je to normální abych měl ve městě průměr třeba 8 litrů ? bydlím ve městě kde se skoro furt popojíždí 1-2-3 samej kruháč atd... díky za rady. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kominor Vloženo 19. Duben 2011 Sdílet Vloženo 19. Duben 2011 Popojížděčky po městě klidně za 8L Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sponty Vloženo 19. Duben 2011 Sdílet Vloženo 19. Duben 2011 Ok asi to opravdu tak má být a ještě jeden dotaz, jaký olej by jste mi doporučili ? Mám DPF takže musí splnovat normu 507 00 jenže to sou všechny long life oleje s výměnou po 30tis, já bych chtěl dát ale klasický servisní interval po 15tis. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jaydoo Vloženo 19. Duben 2011 Sdílet Vloženo 19. Duben 2011 ahoj, koupil sem ojetou OII z německa, 1.9tdi 2007rv. + DPF najeto 74tis. a přijde mi že po městě mi to žere docela, když jenom lechtám plyn tak mi aktuální spotřeba na PP ukazuje třeba jenom 5-6litrů ale jak na to malinko šlápnu tak vyletí hned třeba na 9-10 a klidně i na 15 atd... je to normální ? zase na druhou stranu když jedu třeba na tempomat 100 tak je to kolem 5-6 l. Je to normální abych měl ve městě průměr třeba 8 litrů ? bydlím ve městě kde se skoro furt popojíždí 1-2-3 samej kruháč atd... díky za rady. Píšeš o aktuálnej, alebo priemernej spotrebe ?? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.