Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

Mám asi 3 měsíce 4x4 s 1,9TDI. Při sešlápnutí plynu motor krásně táhne asi do 2200 ot., pak několikrát jakoby přestane a znovu začne táhnout - takže auto zaškube, a pak zase motor plynule táhne dál. Nejmarkantnější je to na druhý a třetí rychlostní stupeň. Nedělá to při každém zvyšování otáček - odhadem tak dvakrát z pěti rozjezdů a neudělá to dokud je motor studený. Stejný problém mi potvrdilo několik majitelů stejného motoru. Nevíte někdo co by to mohlo být?

ja to taky obcas pozoruju, nekdo tady psal, ze je to charakteristickej rys PD dyzlu

predpokladam,ze mas chipnuto na to samy, co jsem mel ja...

neslusnej mozna, proste jezdim jak jezdim, nenecham si prece chipovat auto, abych jezdil jako se serii

Ano, to samý. Ale neboj, taky se rád "svezu". Jenže je třeba si uvědomit, kdy ta spojka trpí nejvíc - rozjezd. A kola mi zrovna kňučet nemusí, to ne. :D A i když je plochej krouťák, tak včas řadit a té spojce to přece potom nemůže ublížit. Nebo se pletu?

Napiš proč myslíš že odešla. Popiš způsob jízdy, který ji tedy odpravil. Ať se poučí ostatní. Ď. -_-

proc odesla? protoze je udajne dimenzovana na 300Nm. vzhledem k tomu, ze jsem si taky myslel, ze spojka nejvic trpi na rozjezd, tak chvile, kdy mi behem tech cca 25tis kvikly kola bych na prstech jedny ruky spocital. na jednicku vzdy opatrne. jenze, pak mi neslo moc na rozum, jaktoze, kdyz ta spojka udajne nejvic trpi pri rozjezdech, zacla klouzat nejdriv na ctyrku, pak na petku a na konci i na trojku? mozna proto, ze ten nejvetsi zahul nedostava na jednicku, kdy je ten odpor na ni kladenej zdaleka nejmensi, ale naopak ho dostava pri vyssich rychlostnich stupnich a vyuzivani kroutaku, kdy je odpor maximalni. a fakt je, ze na ctyrku a petku jsem ho vyuzival hodne casto... prijel jsme do servisu, ze mam nejspis v hajzlu spojku a co udelal servisak aby to poznal? nastartoval, zatah rucku, zaradil petku a pustil spojku...auto zdechlo, takze jeste uplne v loji nebyla.

takze to, ze uz mam jinou jsem si zavinil sam svym jizdnim stylem

ja to taky obcas pozoruju, nekdo tady psal, ze je to charakteristickej rys PD dyzlu

Mam to same s DSGckem (cca 22 kkm), a nic takového nepozoruji, a ani jsem nikde nic neslysel o tom, ze by to mel byt nejaky charakter PDcek... :(

ja to cet dokonce tady, bohuzel uz nevim kde

Mně to taky dělalo, ale od doby, co mi vyměnili turbo (zdechlo v Rajchu), tak to nedělá...

el Sí

Ťažko povedať, či spojka trpí viacej pri rozjazde alebo pri jazde na vyššom rýchlostnom stupni. Spojka je medzi motorom a prevodovkou, takže prenáša v podstate stále rovnaký točivý moment (závisí len na otáčkach motora a polohe plynového pedálu). Točivý moment sa mení až sprevodovaním v prevodovke. Ale pravdepodobne je rozdiel v tom, že rozbeh trvá podstatne kratšie, než trebárs jazda pod plynom.

Hmmm, zajímavé. Řadím docela často, občas i když by auto ještě "šlo". Problémy jsem zatím neměl. Ale díky za diskuzi a náměty k přemýšlení. Oběma. -_-

V 7 tisících dolit 1 litr oleje, ale ta cena 793 Kč vč. DPH (ARAL SUPER TRONIC III LONGLIFE)

se spojkou zatím problím nemám, ale u 2.0 TDI bude určitě jiná. Co mě ale začíná sr.. je, že to hulí víc, než po načipování. Pozoruju to tak tři měsíce od doby, kdy jsem začal mít problémy se startama. Jak už jsem psal, řekli mi v jednom velkým servise, že jsou na výměnu vstřikovače. Pak jsem tam ale lil aditivace a proplachy a ty starty jsou zase dobrý. Co ale neustále pozoruju, je nepatrně kolísavej volnoběh. Jsou to takový záchvěvy, který tam dřív nebyly. Netušíte někdo, jestli to můžou dělat ty vstřiky ?

to by bylo dost brzo na spatny vstriky ne?

taky jsem si to myslel, ale prej ne. U PD je to dost častej jev.

hm, tak to ja budu prvni komu se poserou tejden po padnuti zaruky

:huh: ja teda dolejvam kazdejch 7-8tis 3/4 az 1 litr oleje. ale to bude asi tim, ze jezdim svizne. 52tis km bez doliti nechapu...

Fakt, když to bylo nové, řekli mi na prodejně, že asi po 7 - 8mi tisících si to řekne o dolití. I koupil jsem u Kolegáčka v Cartechu litřík Longlajfu, abych měl s sebou. Mám ho s sebou stále, neboť si to od výměny k výměně neřeklo a stále je to mezi ryskami. Měnil jsem už 3x, za pár měsíců to bude počtvrté.

covece tak to smekam, ja vozim litr s sebou furt a ted jsem jel 2600 km cestu a vzalo si to 3/4 litru, coz teda nejak nechapu, na tyhle dalky si nikdy moc nevzala...

:o Takovouhle spotřebu oleje mám u mašiny, tam se tím výrobce přímo chlubí (kawasaki) ::'

No ... byli jsme s tím už 3x v HR, a nikdy si neřekla. Tak nevím, jestli to mám zaklepat nabo ne.

tak on se do toho promita i jizdni styl. sice si zatim nerekla, ale uz je to u dolni rysky a to jsem pred jizdou dolejval

..... sice si zatim nerekla, ale uz je to u dolni rysky a to jsem pred jizdou dolejval

Zaujimave,mne ked to zahlasilo ze mam doliat olej,tak na mierke ukazovalo medzi max a min,presne v strede a ti pises ze mas na min. a este nic?To ma kazde auto ine cidlo :wacko:

ja se taky divim, prvne si to zahlasilo presne tak jak rikas, pak uz jsem si to kontroloval sam a ted schvalne cekam, kdy se ozve. pristi tejden jdu na garancni prohlidku, tak jim reknu at to cidlo prekontrolujou

ja se taky divim, prvne si to zahlasilo presne tak jak rikas, pak uz jsem si to kontroloval sam a ted schvalne cekam, kdy se ozve. pristi tejden jdu na garancni prohlidku, tak jim reknu at to cidlo prekontrolujou

mam najeto 160000km a nikdy jsem nedolival.pouzivam castrol 5w40 nebo schell.

jenze jiste ne 160tis na OII, takze nebudes mit presne tenhle typ motoru

Bolo by fajn napísať, či je tam longlife alebo nie. To je dosť podstatné.

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.