Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

to máš zkušenosti s tolika PDčkama co maj namotáno přes 150tis km?

Nevíte co je toto za motor s označením 1.9TDI-BM s výkonem 77kw.

Včera jsme se známym projížděli konfigurátor Volswagenu a je to v nabídce u Passatu a Golfu,je tam klasický 1.9TDI-PD a 1.9TDI-BM a tento je o 30.000kč dražší,dole ve vysvětlivkách je u této zkratky BM - Boschmotor.

Tomu zrovna nevěřím,že by se PDéčka po 150 tis. začaly sypat jak jsem tady někde četl v jiný diskuzi.Nedovedu si představit,že by koncern vypustil do světa milióny motorů,který by nevydržely ani polovinu toho,co jejich předchůdci.To by asi nebylo zrovna košér pro budoucnost podniku.

To je divné. A bola tam aj verzia s filtrom pevných častíc? Lebo ak nie, tak by to mohlo byť ono.

To je divné. A bola tam aj verzia s filtrom pevných častíc? Lebo ak nie, tak by to mohlo byť ono.

S PD nie, ale turbo je rovnaké ako u klasického 81 kW TDI. A tie som už videl tri, ktorým začalo turbo púšťať olej až napokon bola potrebná výmena.

Jasně byla,přesně tam byla nabídka: 1.9TDI-BM

1.9TDI-PD

1.9TDI-PD DPF ( u všech stejný výkon 77kw )!!!

Ten s označením 1.9TDI-BM byl nejdražší !!!.Jen dole ve vysvětlivkách bylo u toho BM že to je BoschMotor.Vůbec mě nenapadá co by to mohlo být.

Ja si myslím, že se jedná o verzi Passat Blue Motion, což je novinka Volkswagenu. Je to ekologická verze motoru 1,9 Tdi 77 kw. Tj. menší spotřeba a emise.

Ja si myslím, že se jedná o verzi Passat Blue Motion, což je novinka Volkswagenu. Je to ekologická verze motoru 1,9 Tdi 77 kw. Tj. menší spotřeba a emise.

To mě taky pak napadlo,ale proč bylo v těch vysvětlivkách u BM napsáno BoschMotor a ne BlueMotion a hlavně pak taky na tento akční model BlueMotion je jiný katalog i ceník.

To do čeho jsme koukali byl klasický katalog s ceníkem bez akčních modelů.

Nevim..možná to tak bude!!! ;)

Sice jsem tam nikde na vysvetlivku BM=BoschMotor nenarazil, ale jedna se skutecne o BlueMotion.

Patrné je to i v porovnani technickych dat mezi 1.9 TDi 77kW a 1.9 TDi 77kW BM, a to predevsim u parametru CO2.

Ma to byt BlueMotion..stejne jako Polo ..pokud se chcete plouzit tak je to dobra volba....za ty prachy bych si radsi koupil 2,0TDi ten aspon jede, ale hlavne bez toho debilniho filtru pevn. castic...

post-1286-1185032633_thumb.jpg

Upraveno od JasteR

Ahoj chlapáci.Mám takový dotaz....když mám TDi,tak se chci zeptat jestli před výjezdem třeba z garáže ho zahřiváte nebo ne?Já jsem četl,že naftě to škodi a že by se neměl točit na volnoběh...že se zasírá turbo.Co je na tom pravdy?Asi jde nejvice o zimní obdobi.Díky za reakce.Roman.

Jsem zvědav,jak chceš na volnoběh zahřát diesel :D :D :D .To není benzím.S dieselem se má hned vyjet

Ahoj chlapáci.Mám takový dotaz....když mám TDi,tak se chci zeptat jestli před výjezdem třeba z garáže ho zahřiváte nebo ne?Já jsem četl,že naftě to škodi a že by se neměl točit na volnoběh...že se zasírá turbo.Co je na tom pravdy?Asi jde nejvice o zimní obdobi.Díky za reakce.Roman.

cosby bude mit pravdu,asi jako vzdy ;)

Upraveno od zdsamct

No ono se ma vyjet hned s jakymkoliv motorem.

Jak rekl uz cosby, diesel na miste ani nezahrejes. Navic, pokud motor pobezi jen na volnobeh, zahriva se mnohem dyl a tim padem bezi v nezahratem rezimu delsi dobu, coz mu neprospiva.

Takze obecne plati, ihned vyjet, nevytacet, zbytecne nezatezovat, zahrat na provozni teplotu (i olej) a az pak vyuzivat vykon dle libosti.

BTW: Presouvam z bazaru do OII -> Motor

Ano,ano.Taky jsem slyšel ten názor a chtěl jsem se přesvědčit jestli to je pravda.Každopádně všem děkuju za názory.

Ahoj. Přidám svoji troškou k tématu.

Najeto mám 22 100 km. Dlouhodobá spotřeba 5,2. To hlavně díky tomu, že jezdím 75% mimo město, 25% město, dálnici nejezdím...takže nemám tolik možností tomu dupnout na krk (140 a více) ;) Zpočátku jsem také auto šetřil ... ;) Určitě není problém jezdit za 6,5l/100 km... Ale nedovedu si představit jezdit s dieselem více jak 8l/100...

no jak koukám, tak OII, respektive PD spotřeba na hovno... Zlatá 66. Jezdím za 4 a žádný velký šetření, rychlost porušuju permanentně.

...jjjj naprosto přesně !

(OII 1,9 PD 77 4x4)

Koukám tady na diskuzi o spotřebě.... popsal sem svý zkušenosti se spotřebou OII(77kW /113 kW Cimbu 4x4) i OI (66kW / 85 kW Cimbu) na http://www.skoda-auto.euweb.cz/forum/viewtopic.php?t=1380 a to poměrně detailně...(to admin: doufám že ten link nevadí v opačném případě se omlouvám a texty vykopíruji). Pro rychlý náhled přikládám svou tabulku v excelu se spotřebama....

post-10434-1185741127_thumb.jpg

  • 2 týdny později...

Také si dovoluji poslat svojí zkušenost se spotřebou.

post-2983-1186437648_thumb.jpg

Ja som prešiel z 15" na 17" respektive z 195 na 225 a spotreba mi išla hore o cca 0,8 l. V meste som mal 5,2 - 5,5 a teraz 5,8 a hore. Fakt mi nejde do hlavy prečo ten top managment nedal na 17" 205/50/R17.

Pánové Vy děláte jako by jste jezdily se Škodou 100! Je rok 2006 a výrobní technologie motorů a systém filtrace je někde jinde!

Máme doma Passat 2.0 benzin,rok 95, najeto 420.000km na původní motor, výměny po 15.000km proto,že nebyly longy a ten když jsem potřeboval a to bylo často, tak musel dát všechno. Vždy ale ohřátý! Žádné opravy motoru mimo 1x vodní pumpa a řemeny,svíčky.

Je odblokovaný omezovač rychlosti od roku 97 a dnes ve 4 osobách stále jede podle 2 tachometrů (1 OCTA II) 225km/hod a motor jde potichu a žádný klapot.

U autobusů jsou výměny i 60.000km a motory drží i milion km.

Tak kde hledáte svinstvo v oleji?

Ono je to taky o zacházení. Vidím lidi co v zimě ráno nastartujou a na jedničku hned odjíždí na plnej plyn. Chtěl bych ho vidět, co by říkal, kdyby ho vytáhly z postele ráno a vyhnaly po schodech do 4 patra. Asi už nic.

To s tebou souhlasím ale zahřívat naftový motor je prej pěkna debilita! Neřikám že se musí zahřát během jizdy-to ano! Ale prý nesmi běžet na volnoběh.Tak nevim kde je pravda?

Myslim si ze nechavat olej v motore 30 000km je dost brutalne aj ked je Long Life. Myslim si ze diamant robi dobre ze ho chce skor vymenit.Aj kvoli turbu atd...."Kto maze ten jede"
tak v tom pripade je Skoda Mlada Boleslav asi debil, kdyz doporucuje 30tis interval.

jenze stejne, v tech 30tis tam doelju tri litry, takze on tam ten olej az tak uplne nezustava

Právě tím doplňováním oleje se zlepšují, resp. udržují jeho vlastnosti.

Pánové Vy děláte jako by jste jezdily se Škodou 100! Je rok 2006 a výrobní technologie motorů a systém filtrace je někde jinde!

Máme doma Passat 2.0 benzin,rok 95, najeto 420.000km na původní motor, výměny po 15.000km proto,že nebyly longy a ten když jsem potřeboval a to bylo často, tak musel dát všechno. Vždy ale ohřátý! Žádné opravy motoru mimo 1x vodní pumpa a řemeny,svíčky.

Je odblokovaný omezovač rychlosti od roku 97 a dnes ve 4 osobách stále jede podle 2 tachometrů (1 OCTA II) 225km/hod a motor jde potichu a žádný klapot.

U autobusů jsou výměny i 60.000km a motory drží i milion km.

Tak kde hledáte svinstvo v oleji?

Ono je to taky o zacházení. Vidím lidi co v zimě ráno nastartujou a na jedničku hned odjíždí na plnej plyn. Chtěl bych ho vidět, co by říkal, kdyby ho vytáhly z postele ráno a vyhnaly po schodech do 4 patra. Asi už nic.

To s tebou souhlasím ale zahřívat naftový motor je prej pěkna debilita! Neřikám že se musí zahřát během jizdy-to ano! Ale prý nesmi běžet na volnoběh.Tak nevim kde je pravda?

No je třeba nastartovat a točit u dieslu aspoň 5.000 otáček, to se ohřeje raz, dva....no a hlavně šetřit na novej motor. :D

Ahoj,

mám Octu 1,9-77kW MR07, najeto za 9 měsíců 14500 km a dolil jsem cca 0,3l.

Mám na dolívání v autě Castrol EDGE long-life III. za 750,-

Známej mi dal tip na VALVOLINE Synpower 5W-30XL- III VW506.00 za 350,-

viz: www.e-valvoline.cz/?p=productsMore&iProduct=91&sName=Synpower-5W-30XL-III-(1Litr)

Má někdo nějaké zkušeonsti s tímhle olejem, nebo s jakým koli olejem jiným než Castrol?

Jameson

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.