Salus Vloženo 29. Únor 2012 Sdílet Vloženo 29. Únor 2012 Je to veľmi jednoduché - zlá povrchová úprava alebo odfláknutá technológia povrchovej úpravy ... Niekde niečo kvôli šetreniu museli zanedbať ... A jak by jsi chtěl výfuk kvalitně povrchově upravovat? Snad jedinná možnost, aby výfuk nerezavěl by bylo aby byl vyroben z nerezu (ale i nerezové materiály, podléhají korozi). Mělo by to i nevýhody. Za prvé by jsi takový výfuk asi nechtěl zaplatit a za druhé se také stávalo, že výfuky zhotovené z nerezu sice tolik nerezavěly, ale zase působením tepelných šoků (např. celkem dost rozpálený výfuk při projetí kaluží) praskaly. Na výfuk působí spousta nepříznivých vnějších i vnitřních vlivů, jak tepelných, mechanických tak i chemických. To že někdo má na starším vozidle a i po více najetých kilometrech výfuk v lepším stavu než ten kdo má mladší auto a najeto méně kilometrů může být zapříčiněno mnoha vlivy. Nemalou roli v tom zcela jistě hraje použitý materiál (složení tloušťka apod.) který výrobce na výfuk použil. I ocel existuje v různých kvalitách, takže i v různých cenách. Vzhledem k dnešnímu trendu šetření kde se dá není se čemu divit. Povrchová úprava jakousi stříbřenkou je jen kosmetická věc. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
atnarfus Vloženo 27. Září 2013 Sdílet Vloženo 27. Září 2013 Auto mám rok a dva měsíce. Už po zimě jsem začal výfuk dost reznout. Teď už jsou na zadním dílu vyloženě vyrezlé důlky a celoplošná povrchová koroze na celém tlumiči. Reklamoval jste někdo zrezlý výfuk? Asi počkám co to udělá po další zimě a před koncem záruky se poukusím to vyreklamovat. Pěkně nám to ta škodovka ojebává, když výfuk bude po druhé zimě děravý. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
atnarfus Vloženo 27. Září 2013 Sdílet Vloženo 27. Září 2013 (editace) Koukám že se to tu již řešilo, ale žádný závěr. Editováno: 27. Září 2013, autor: Pawouk Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 27. Září 2013 Sdílet Vloženo 27. Září 2013 A to nebylo jediné další téma na stejný problém. Takže jsem všechny tři sloučil dohromady. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
HjM Vloženo 28. Září 2013 Sdílet Vloženo 28. Září 2013 no ten výfuk má několik plášťů, tak že to hned tak prorezne bych se zas nebál, na naší FII z roku 2007 (MR2008) byl výfuk taky orezlý po první zimě a drží v pohodě ještě teď po pěti letech Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libero Vloženo 29. Září 2013 Sdílet Vloženo 29. Září 2013 musím len súhlasiť Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
.Honza. Vloženo 12. Říjen 2013 Sdílet Vloženo 12. Říjen 2013 F II, 4.2009, 22 000 km, od začátku garážováno, přes zimu tak vždy kolem 1 000 km. Takže o 12 000 km a 2 roky dále. Fotky sice nemám, ale: od motoru, přes střední díly až k koncovému dílu - pár korozních bodů na spodní části potrubí a v místech spojů, svary bez koroze, otřením brusnou plstí snadno odstraněno, žádná hloubková koroze. Skoro jsem rozvažoval, jestli jej mám natírat, protože až na pár míst vypadal jako před dvěma roky. koncový díl - boky, přední a zadní část bez koroze, spodní část několik korozních bodů. Bohužel se objevili další trhliny v plášti, 3 v přechodu spodní a boční části, 2 ve spodní části. Sice jsem je zatmelil, plášť však vlivem teploty asi pracuje a praská. Možná tmel vypadne, uvidím na jaře. Takže já bych za sebe doporučoval výfuk očistit a natřít silikonovou stříbřenkou, mě stála 170Kč / 350g - to jsou asi tři vrstvy barvy. Až na ten poslední díl to vypadá na dobrý materiál, který ale nemá žádnou povrchovou ochranu a rezaví proto zvenku a ta stříbřenka tomu zabrání. Jednou za dva roky stačí jen lehce očistit a znovu natřít. Ten koncový díl "Made in Spain" je velice špatný. Ty praskliny v plášti žádná barva nezachrání, tam je chyba asi jinde. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Iwoteck Vloženo 18. Září 2014 Sdílet Vloženo 18. Září 2014 Chlapi,mam dotaz..Kolik stoji zadni dil vyfuku u Fabie 2 ?? Mam namysli origo a zadnou cinu..Mam na tlumici par prasklin tak premyslim ze ho vymenim.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PyroSVK Vloženo 18. Září 2014 Sdílet Vloženo 18. Září 2014 http://www.skoda-dily.cz/katalog/fabia-2/nahradni-dily/vyfukovy-system/vyfuky/zadni-dil-vyfuku-165.html Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Iwoteck Vloženo 18. Září 2014 Sdílet Vloženo 18. Září 2014 Diky za odkaz a je ja mam 1.2 tsi a tam zadnej takovej neni,je to jedno jestli tam dam z htp ?! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wittmann Vloženo 18. Září 2014 Sdílet Vloženo 18. Září 2014 Chlapi,mam dotaz..Kolik stoji zadni dil vyfuku u Fabie 2 ?? Mam namysli origo a zadnou cinu..Mam na tlumici par prasklin tak premyslim ze ho vymenim.. prasklin skrz, že to prdí, nebo je prasklý jen vnější plech? Pokud to druhé, tak to zatím neměň, klidně to může ještě hezkých pár let vydržet. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Iwoteck Vloženo 18. Září 2014 Sdílet Vloženo 18. Září 2014 Nastesti jen ten vnejsi plech,vypada to dost blbe a v listopadu jedu poprve na technickou tak at nemelou blbosti ze to mam popraskany.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wittmann Vloženo 18. Září 2014 Sdílet Vloženo 18. Září 2014 (editace) poprve na technickou - auto je tedy čtyři roky staré - to by mělo ještě čtyři roky vydržet, já měl originál výfuk 12 let. Pokud to neprdí tak nic mlýt nebudou. To praskání pláště je úplně normální a pokud z toho nepadají kusy plechu, ničemu to nevadí. Když to vyměníš, za "chvíli" to bude znovu. Ale pokud to chceš mít absolutně v caju, tak to samozřejmě vyměň. Originál ti prodají přímo ve Škodovce, cena za zadní hrnec bývá kolem 4000 - 5000 podle motorizace, z HTP tam pravděpodobně nepůjde. To co bylo v tom odkazu výše to je hlavně Tyll - to není originál. Editováno: 18. Září 2014, autor: Wittmann Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Baryy Vloženo 7. Březen 2019 Sdílet Vloženo 7. Březen 2019 Můj výfuk po 3 letech. Adekvátní? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TOMUS Vloženo 7. Březen 2019 Sdílet Vloženo 7. Březen 2019 Muj je podobny a taky ma 3 roky. Pruvodni vydrzel az 5.5 roku Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
e1. Vloženo 23. Březen 2019 Sdílet Vloženo 23. Březen 2019 Tak toto vyzerá veľmi dobre. Môj výfuk vyzeral horšie už po prvej zime, ale kým nebude deravý, alebo ma to neupozornia v servise/na STK, tak to nebudem riešiť. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
e1. Vloženo 21. Červenec 2019 Sdílet Vloženo 21. Červenec 2019 Pri poslednej návšteve servisu ma upozornili, že by som mal zadný tlmič pred najbližšou STK vymeniť. Vraj po sprísnení kontrol na Slovensku s tým je problém. V mojom prípade je ten tlmič esteticky škaredý, ale nie je prehrdzabený, len tá prvá vrstva je na kašu. Už niekoho vyhadzovali kbôli tomu z STK? Auto má 7,5 roka, najazdených 150 tisíc km. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wittmann Vloženo 21. Červenec 2019 Sdílet Vloženo 21. Červenec 2019 nevyhodili mě ani s malou dírou skrz. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PyroSVK Vloženo 22. Červenec 2019 Sdílet Vloženo 22. Červenec 2019 Minulý týždeň som bol. Vrchná vrstva výfuku už dosť odhnitá, miestami sa odlupuje ale prešiel som bez slova Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wittmann Vloženo 23. Červenec 2019 Sdílet Vloženo 23. Červenec 2019 Teď jsem to našel: Závada závažnosti B -"Zařízení pro tlumení hluku ze vzduchotlaké soustavy chybí nebo je zjevně poškozené natolik, že neplní svoji funkci" Závada závažnosti C - "Zjevný zásah do výfukového systému, kterým je bezprostředně zatěžováno životní prostředí nadměrným hlukem" (sportovní výfuky) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Twisted Vloženo 25. leden 2020 Sdílet Vloženo 25. leden 2020 Funkčně bych měl mít výfuk v pohodě, ale zrezlý je pořádně a vnější plášť zničený. To se jim asi na dnešní STK líbit nebude, že? Mám nabídku z AS originál za 7 vč. práce nebo "eco díl" za třetinu...ale beztak už žádný nevydrží jak původní. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ben06 Vloženo 25. leden 2020 Sdílet Vloženo 25. leden 2020 Mě ti diletanti na STK poslední 3 kontroly furt dokola píšou do závady jen nětěsnost na 11 let staré O1 tour s origo výfukem. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Baryy Vloženo 25. leden 2020 Sdílet Vloženo 25. leden 2020 To už je snad povinnost to napsat na každé STK se mi zdá ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kimmi Vloženo 1. Září 2020 Sdílet Vloženo 1. Září 2020 Ja mám r.v. 5/2009 a výfuk pôvodný,je vcelku a nerezový s vyrazenou značkou VW,vonkajší plášť je trošinku olupnutý ale nepočuť žiadnen príznaky deravosti zatiaľ ok a 193 000 km, Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mr.Pavka Vloženo 11. Květen 2021 Sdílet Vloženo 11. Květen 2021 Ahoj. Nemam otázku na to jak moc rezne nebo nerezne výfuk, ale na to jestli se tahle spojka dává už na fungl nové auto koupené z autosalonu. Nebo by měla od nového auta být část mezi prostředním tlumičem pod řidičem až k zadnímu tlumiči vcelku bez nějaký spojky. Jinak je to F2 HTP 12V 51kW CGPA combi r.v. 2013. Najeto 56000 km. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.