Srpen 30, 200817 r uf a mal si kluciky v zapalovani ked si ich vyberal? ako si preveroval bzuciak? s vagom asi nevycitas pin. nakodujes ale nevycitas. asi servis alebo honza72 /maxiprofik/
Srpen 30, 200817 r uf a mal si kluciky v zapalovani ked si ich vyberal? ako si preveroval bzuciak? s vagom asi nevycitas pin. nakodujes ale nevycitas. asi servis alebo honza72 /maxiprofik/ Klíčky v zapalování jsem "asi" neměl, ale jsem blb a spěchal jsem no a neodpojil jsem baterii (zde asi vznikl problém). Bzučák - reprák jsem vypájel a odzkoušel - proměřil.
Srpen 30, 200817 r Leto val si daco?My sme s proforom menili budiky za jazdy a nic sa nestalo. Letoval, ale mikropájkou - tak snad OK.
Srpen 30, 200817 r Nemáš náhodou na rezervných klúčoch taký plastový štítok? Ak ano tak na ňom je pin kod pod stieracou vrstvou.
Srpen 31, 200817 r Tak jsem to asi vyřešil. Znovu jsem odpojil budíky, zkontroloval a zapojil zpět a už to je OK. Tak nevím, že by špatně zapojný konktor? Konektory ale mají zajišťovací zobáček, páčku, která zajišťuje správné zapojení. Ještě zkusím VAG a uvidím. Jinak dík všem za pomoc.
Listopad 26, 200816 r Lidičky, prosím poraďte mi, jak vyměnit ve vystřelovacím klíči ten transponder (skleněnou baňku). Rozeberu ho na dvě části, dálku s baterkou a ten plast se samotným klíčem, jenže ten už mi nejde dál rozdělat. Mám vrtat, řezat, nebo je tam nějaký fígl? Dík za info.
Listopad 27, 200816 r Tu je NAVOD:http://forum.skodahome.cz/index.php?showtopic=42513&st=0&p=726595entry726595
Listopad 30, 200816 r Stále se mi několikrát stane při startu,že mi začne blikat klíček imobilizéru,udělá to třeba 3x i míň a pak je to dobrý,pak to třeba normálně 20 startů i víc normálně startuje,v servisu mi to bohužel vždycky funguje,vyměnily spínací skřínku,kabely do ní a stále to občas udělá.V paměti závad stále stejná závada-slabý signál klíčku,ale dělá to i na druhý klíček,tak mi říkají,že klíčem to není,já myslím,že blbnou oba klíče,poraďte čím by to tedy mohlo být?Fabia 1.9 tdi 74kw.
Listopad 30, 200816 r Mne pomohlo vytiahnuť konektory z budíkov a nasunúť s5ť. Ale pozor aby si ich nepolámal.
Listopad 30, 200816 r Mne pomohlo vytiahnuť konektory z budíkov a nasunúť s5ť. Ale pozor aby si ich nepolámal. To už když měnily kabely musely v servisu udělat,to nepomůže.
Listopad 30, 200816 r Píšeš,že menili kable na spínačke a menili aj tie čo vedú zo spínačky do budíkov?Myslím zelený a čierny káblik spletený spolu.Ide s cievky čítačky na spínačke na imob. v budíkoch.Väčšinou je chyba tam.Pohladaj už sa to tu riešilo.
Listopad 30, 200816 r Píšeš,že menili kable na spínačke a menili aj tie čo vedú zo spínačky do budíkov?Myslím zelený a čierny káblik spletený spolu.Ide s cievky čítačky na spínačke na imob. v budíkoch.Väčšinou je chyba tam.Pohladaj už sa to tu riešilo. Měnily Ty kabely ze čtečky cívky na spínačce k budíkům.Byli to dva kabely,asi Ty jak píšeš.
Prosinec 1, 200816 r Pozri ešte ten 32 pinový konektor na budíkoch či nemáš náhodou špatný pin. Či nie je povytiahnutý alebo nejak inak poškodený
Březen 19, 200916 r Je mozne u Fabie 1.2, 47kW, rv 2003 nejakym sposobom vycitat kod imobilizeru? Povodny majitel mi nedal stitok
Březen 19, 200916 r Jde k tomu použít tento kabel? http://forum.skodahome.cz/index.php?showtopic=43014 Upraveno Březen 19, 200916 r od Kubenec
Březen 20, 200916 r Jde k tomu použít tento kabel? http://forum.skodahome.cz/index.php?showtopic=43014 ne
Červen 10, 200916 r Zdravim, odmontoval jsem dnes kryty sloupku rizeni a potreboval se dostat pod paku aretace volantu. Abych neposkodil /neutrhl/ konektor imobilizeru vedouci do zapalovani, radeji jsem jej odpojil. Priznavam, ze me zajimalo, jak to bude vypadat, kdyz se pokusim nastartovat takhle, tak jsem to vyzkousel. Temer bych dal krk na to, ze pri tomto "pokusu" kontrolka imobilizeru souvisle svitila. Pote jsem dodelal co jsem potreboval (utahnuti sroubu u aretace, na nerovnostech to drncelo), zacvakl draty immo zpet, zasrouboval, zakrytoval a nyni kdyz se pokusim nastartovat kontrolka imobilizeru blika a samozrejme nenastartuju. Vse je zapojeno jak ma, extra jsem to jeste kontroloval. A ted kde je problem, eventuelne jak se da vyresit? Odpojit baterii? Diagnostika? Jinak? Nechce se mi verit, ze pouhym odpojenim immo a jednim slepym startem se to takhle uvede v necinnost? Defakto totez se preci stane, kdyz se pokusim nastartovat s poskozenou tycinkou v klici, ne? Zadne jine kabely ani draty jsem jinak neodpojoval. Diky za kazdou radu :-)
Červen 10, 200916 r Přerušil jsi obvod čtecí cívky immo při zapnutém zapalování a jednotka tím pádem zapoměla klíče. Budeš muset na VAG a nechat přizpůsobit všechny funkční klíče k autu. Rada pro příště, nezapínej zapalování při demotáži panelu přístrojů, spínačky, airbagů a myslím i jednotky motoru.
Červen 10, 200916 r Diky za jasnou odpoved, chapu li to dobre, muzu pres VAG nakodovat nyni rovnou ty nove klice?
Říjen 3, 200915 r Chtěl jsem si přizpůsobit klíče v imobolizeru. V Login to po mě žádalo pin, který jsem následně našel na štítku a seškrabal a zadal tak aby byl 5-ti místný. Zkoušel jsem to 3 krát a nešlo to. Kód je určitě správní, jsem první majitel. Nemůže být chyba v to, že se špatně ve VAGu načte řídící jednotká imobilizeru? Když zvolím imobilizer tak to chvilku hledá a pak to napíše v okénku vag číslo: "Bitte adress" a v okénku komponent "e 17 eingeben". Jen si říkám jestli to není špatně, protože u všech řídících jednotek se mi ukáže konkrétni název ŘJ.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.