Publikováno Březen 29, 200916 r Zdravím. Docela by mě zajímali vaše názory na označení vozu motorizací. Dokonce i z výroby se toto dá za 0 Kč odstranit. Já tam označení mám, ale uvažuji o jeho odstranění - ne snad proto, že by mi vadilo prozrazovat s čím jezdím, ale myslím, že když není vidět co je pod kapotou nemůže se zloděj tak dobře připravit (myslím řídicí jednotka apod.). Jinej důvod nevidím. Jak jste na tom vy? Upraveno Březen 29, 200916 r od MikeshII
Březen 30, 200916 r Označení mám, a důvod? Prostě tam je. A potenciálnímu zloději je to celkem jedno, když chce krást, tak krást bude. To by mě jako důvod k odstranění označení motorizace rozhodně nenapadlo.
Březen 30, 200916 r Ja zasa ako dovod odstranenia vidim to, ze sa mi paci "clean style". Oznacenie este mam, ale pojde dolu, aby bolm kufor pekny hladky.
Březen 30, 200916 r Označení nemám již z výroby,protože jsem nechtěl ať to zbytečně láká zloděje. V době pořízení to byl nejvyšší model v nabídce Octavie II(2.0TDI v Eleganci), ale díky v té době ještě nepopulární bílé barvě si méně všímavý zloděj mohl myslet že se jedná o základ se základní motorizací. Poněvadž´tak to většinou dříve u bílých aut (většinou služebních) chodilo. Dnes už to tak není.
Březen 30, 200916 r Presunuto do spravne sekce. Doporucuji nastudovat ve slovniku cizich slov pojem interier a exterier.
Březen 30, 200916 r Tak ja taktiež uvažujem že to dám dole, niežeby som sa hanbil za 16V power alebo kvôli čorkarom, ale mne sa tam nehodí dizajnom. Ku tenkému fontu sa ten hrubý štítok dajak nehodí. Skôr rozmýšľam kde ten znak motorizácie dám do interiéru. Niekde pri riadiacej páke by to vyzeralo dobre.
Březen 30, 200916 r Autor Presunuto do spravne sekce. Doporucuji nastudovat ve slovniku cizich slov pojem interier a exterier. Díky, nejak jsem zapomnel, kde zrovna jsem :-) Srry. No já nevím jak to chodí s čórkama, ale tak nějak jsem přemýšlel, že většinou zloději odjíždí po vlastních s vykuchaným konstruktem a vyměněnou spínačkou + ŘJ. Proto je podle mě dobrém, když nevědí co pod kapotou máš. Např. 1.4 16V (63kW) ta co je v nových FII a Roomech - tak ta prý má úplně nový model ŘJ. Takže je méně pravděpodobné, že když jde zloděj krást fabii bez štítku (jednuduchý výfuk může značit i HTP), tak prostě nepořídí, protože se špatně připravil. Je to jen teorie - takže jsem zvědav co vy na to. BTW: přemýšleli jste, jak nejlépe na sundání toho štítku, tak aby nebyly orýpané dveře?
Březen 30, 200916 r mnoo ja sem tam mel HTP. Protoze jezdim dost rychle a nemam potrebu, aby si kdejakej pitomec zkousel jestli HaTáTiTlu predjede, tak sem ho sundal. Proste ho opatrne odrizni ziletkou a pak umej to lepidlo.
Březen 31, 200916 r Lepsie je to "rezat" silonovym vlascom, nic neposkodis a potom uz len zvysky lepu odstranis.
Březen 31, 200916 r Iluze, ze by se snad nenalepenim stitku s motorizaci zlodej nedozvedel alespon priblizne motorizaci, je smesna. Zrovna u toho zminenyho ropaka staci prochazka kolem auta a letmy pohled na radici paku. Nafta a benzin jdou snad s vyjimkou SII poznat podle vyfuku a nebo treba cerne krytky v prednim narazniku u FII/R. Zakladni motory u SII pak taky podle vyfuku. No a jestli je ve FII/R 1.4/63kW a nebo 1.6/77kW myslim zlodeji asi neresi jako ten nejvetsi problem. Ja tam stitek mam. Nemam se za co stydet. A necham ho tam uz jenom treba z toho duvodu, ze kdyz nekde zminim vlastnictvi Ruma, kdejaky pako se me zacne ptat jestli 1.2....
Březen 31, 200916 r Ako píše Bojler, dnes nie je problém zistiť motorizáciu ani letmým pohľadom - iné výfuky, zadné brzdy. Takisto úplne stačí pohľad na VIN kód pod čelným sklom, kto sa vyzná, v zlomku sekundy vie motorizáciu, výbavu aj modelový rok. Ja štítok nemám, nebol tam z výroby. Myslím, že ani by sa tam nehodil, športovo vyzerajúca červená s bielou strechou na 16" kolesách a štítok HTP, len by to provokovalo pretekárov. Ešte keď som mal kombíka FI, štítok HTP som mal. Každú chvíľu som musel "odolávať" pretekárom na starých pekáčoch, ktorý sa ma snažili na poslednú chvíľu predbehnúť, potom predomnou zabrzdiť a odbočiť do vedľajšej uličky. Nalepil som červené 16V a bol kľud.
Duben 1, 200916 r Autor Tak díky za mnoho rad. Máte recht, že zloděj kterej ví jak na to, tak mrkne na VIN a je doma. Jinak jednoduchý výfuk + bubny vzadu mají HTP i 1.4 16V takže tam to zas tak jasné není. Jo a s tím předjížděním je to fakt. U moji staré feldy 1.6 (rv 99) jsem měl vzádu nálepku LPG a základní motorizaci (víko z jiné feldy). Všichni se mě pak snažili předjet i když jsem jel trochu víc než byl limit - asi jde u některých řidičů o mentální blok jet za slabším autem - byť je to v koloně a pak se jede stejně rychle. Nejlepší bylo, když se takovej začal honit s nějakým Peugeotem 206 s motorem 1.1 - čučel jak blázen, že jsem mu ujel. Upraveno Duben 1, 200916 r od MikeshII
Duben 1, 200916 r Označení motorizace jde v pohodě odlepit (je to na oboustranné lepící pásce) a to nejlépe pevnými nehty V žádném případě ale nepoužívej ostré předměty, kterými můžeš poškodit lak (šroubováky, žiletky, ...). Zbytky lepidla pak odstraníš lihem. Úplně nejlepší je ale objednat auto bez označení motorizace. Ještě k tomu VIN kódu pod čelním sklem: Lze zakrýt nebo odstranit? A nevystavuju se případnému postihu na STK nebo ze strany Pomocníků a ochranářů?
Duben 1, 200916 r for emkon Pokud se VIN kódu týká,tak jakékoliv úpravy a zásahy do identifikátorů vozidla,mají za následek technicky nezpůsobilé vozidlo. Upraveno Duben 1, 200916 r od mikl
Duben 1, 200916 r Autor for emkonPokud se VIN kódu týká,tak jakékoliv úpravy a zásahy do identifikátorů vozidla,mají za následek technicky nezpůsobilé vozidlo. Tak tady by se asi nejednalo o odlepování VINu či jeho úpravy. Spíš jde o to zda se dá mezi VIN a čelní sklo dát nějaký předmět např. lepící páska. Normálně je VIN čitelný úplně každému kdo jde okolo.
Duben 1, 200916 r Označení mám akorád dojde k vyměně za označení z FII. To děláš dobře,vypadá na FI moooc pěkně
Duben 2, 200916 r Já mám označení HTP na 5.dveřích a i na bočních př.dveří pod lištou proč - jednak se za to nestydím, kdo chce, ať mě předjede. Že mě bude chtít "podrtit" i pekáč, když na silnici I.tř jedu 95 km/h, jen aby ukázal, že na haťapku má - s tím se trochu počítá, nebudu kvůli němu s ním závodit, abych zabil sebe či nedejbože ostatní (přísloví: na každou svini se už voda vaří). Spíš to mám proto, aby ostatní gentlemani, kteří mě např. dojedou při mém předjíždění, byli shovívaví, když se mi hned hned nepodaří dokončit úkon, jako jejich třeba 100 kW Upraveno Duben 2, 200916 r od Nohab
Duben 2, 200916 r Zdravím. Docela by mě zajímali vaše názory na označení vozu motorizací. Dokonce i z výroby se toto dá za 0 Kč odstranit.Já tam označení mám, ale uvažuji o jeho odstranění - ne snad proto, že by mi vadilo prozrazovat s čím jezdím, ale myslím, že když není vidět co je pod kapotou nemůže se zloděj tak dobře připravit (myslím řídicí jednotka apod.). Jinej důvod nevidím. Jak jste na tom vy? Ahoj ja som to dal dole s estetickych dovodov a nie pre to ze ci niekto vie co tam je za motor , to sa da zistit inak napr.cislo karoserie pod celnym sklom a diesel zistis aj podla vyfuku ahoj
Duben 5, 200916 r Mikesh: Úplne bez problémov, odporúčam zakryť prvých 6 znakov VIN kódu, napríklad zasuň kúsok bieleho papiera medzi čelné sklo a to okienko s VIN kódom a je to.
Duben 9, 200916 r Označení motorizace jsem neměl,ale už jsem to napravil a zakoupil jsem svých červených 16V. A určitě bych tak učinil i u slabší motorizace.Jen by na tom štítku mohl být spíše obsah motoru,než počet ventilů.
Březen 4, 201411 r Jednou sem viděl na zadních dveřích 4X4. A se vší vervou sem se začal plazit pod autem, co že to sakra je. A vstávajíce a oklepávajíce kolena jsem jen utrousil: "To je ale debil".....
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.