Přejít na obsah

Plynové vzpěry kapoty


Evers

Doporučené příspěvky

  • o 3 týdny později...

Přibližně před rokem jsem emailem na fa. MILOTEC zadával dotaz na plynové vzpěry na F II. Bylo mi odpovězeno, že je mají ve vývoji, ale že zatím (před rokem) mají s tím určitý problém, který prý brzy vyřeší. Jak je vidět tak za "pouhý rok" nevyřešili nic. Zkuste zadat na ně znovu dotaz co Vám odpoví a uvidíte. :help:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 5 měsíců později...
  • o 1 rok později...
  • o 3 týdny později...
  • o 1 měsíc později...

Presne tak, mám ju už asi 2 týždne a je super. Na rozdiel od tej na OII dvíha kapotu o niečo vyššie, než ten originálny drôt a prevádzka je bezproblémová. Na montáž odporúčam zobrať si pomocníka, ale ide to ľahko. A ocenil som, že vzpera je klasická čierna a nie tuzingovo strieborná ako na OII.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak vzpera prisla a uz sem ji namontoval. Prace na 10 minut. Navod je presnej.

1. podeprete si kapotu najakym klackem

2. vyndejte starou vzperu (nebo klidne az nakonec) bohuzel prekazi, takze se vyndat musi. Vyndava se tak, ze nejdriv vycvaknete to plastove pouzdro, pak vysunete tycku a nakonec jde vycvaknout ten plast.

3. 13 klíčem povolte dve matky u pantu kapoty. Dejte pozor, at se vam kapota nepohne.

4. na srouby nasadte kovovy plech viz obrazek a zase poraden utehnete matkami.

5. 10 klíčem vyndejte posledni sroub co drzi blatnik a do nej zasroubujte konec plynove vzpery.

6. druhy konec vzpery zevnitr zasadte do drzaku na kapote a poradne utahnete.

Tot vse. Kapota se zveda vic, nez kdyz to bylo opreny o tu puvodni tyc, kdo je prcek, tak se musi natahnout. Premyslim o nejake madlu, nebo tahlu (treba jako je na zadnich dverich.)

post-5601-0-15095200-1296231479_thumb.jppost-5601-0-42615100-1296231578_thumb.jppost-5601-0-30723100-1296231586_thumb.jp

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Rika ti neco páka? Ano z boku to jde, ale musis pouzit vetsi silu. Proste to neni idealni. Navic sem premyslel to nejak umistit, abych se nemusel natahovat (merim 180 cm, takze tam dosahnu, ale kdyz je auto spinavy, tak si prasim prsty). Takove to "tahlo" co je u zadnich dveri, pokud by se schovalo nejak pekne do motorovyho prostoru, by se neuselo prasit. :palec2:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Samozrejme veľmi dobre viem, čo je páka, ale zase tak výrazne nenarastie sila potrebná na zatvorenie kapoty, ak ju budeš zatvárať o 10 cm nižšie na boku. Špina je samozrejme iná vec. Ja meriam 183 cm a nejako som nezaznamenal problém s dosiahnutím na kapotu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak vzpera prisla a uz sem ji namontoval. Prace na 10 minut. Navod je presnej.

1. podeprete si kapotu najakym klackem

2. vyndejte starou vzperu (nebo klidne az nakonec) bohuzel prekazi, takze se vyndat musi. Vyndava se tak, ze nejdriv vycvaknete to plastove pouzdro, pak vysunete tycku a nakonec jde vycvaknout ten plast.

3. 13 klíčem povolte dve matky u pantu kapoty. Dejte pozor, at se vam kapota nepohne.

4. na srouby nasadte kovovy plech viz obrazek a zase poraden utehnete matkami.

5. 10 klíčem vyndejte posledni sroub co drzi blatnik a do nej zasroubujte konec plynove vzpery.

6. druhy konec vzpery zevnitr zasadte do drzaku na kapote a poradne utahnete.

Tot vse. Kapota se zveda vic, nez kdyz to bylo opreny o tu puvodni tyc, kdo je prcek, tak se musi natahnout. Premyslim o nejake madlu, nebo tahlu (treba jako je na zadnich dverich.)

post-5601-0-15095200-1296231479_thumb.jppost-5601-0-42615100-1296231578_thumb.jppost-5601-0-30723100-1296231586_thumb.jp

Zdravím Blacky, chci se zeptat, jak sis tu kapotu zajistil, aby ti neuhnula? Chci si tu vzpěru tam dát taky. Ten plech co je na kapotě ti nerezne?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Samozrejme veľmi dobre viem, čo je páka, ale zase tak výrazne nenarastie sila potrebná na zatvorenie kapoty, ak ju budeš zatvárať o 10 cm nižšie na boku. Špina je samozrejme iná vec. Ja meriam 183 cm a nejako som nezaznamenal problém s dosiahnutím na kapotu.

Mnoo jasny 10 cm bude v poho, ale abych se nemusel natahovat, tak by bylo idealni nedko skoro v pulce kapoty :) a to uz by slo blbe. Proto premejslim, ze bych tam neco na popotazeni pridal. Koukam, ze ty tam mas jiny matky, resp srouby? Torx???

Blacky, koukam, ze si tam tu vzperu narval tak jak dorazila. Ja cekam na teplejsi pocasi a poprasim ji barvou, mysleno plechovy drzak vzpery.

JJ taky ho chci dat do barvy. ale ted je zima. V lete to striknu.

Ad Marek. Mnoo kapotu sem podeprel lati. Tuzkou sem si obreslil ten drzak, abych vedel, kde presne byl. Kdyz sem to povoloval, tak sem to pridrzoval, abych s klicem necuknul a pekne plynule se to povolilo. Pak sem to opatrne vytocil, nandal tam ten drzak a zase utahl. Nicim sem to nepridrzoval. Myslim, ze to drzelo prilepeny na barve. lol Proste stacilo bejt opatrnej. Kdyby se to nahodou hnulo, tak bych to podle tech car srovnal. :palec2: Ten plech vypada na pozink, nebo neco podobnyho, takze to myslim vydrzi, ale jak sme psal vyse, tak to v lete chci nastrikat do barvy auta.

Editováno: , autor: Blacky
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

to se mi líbí asi jdu do toho, i ta cena na Milotec už není tak vražedná i když..... :-) Jen mě zajímá jestli se ta kapota trochu nekroutí při otevírání zavírání, tím že je ten tah plynové vzpěry pouze na jedné straně, přeci jenom na O1 mám vzpěry dvě-působí to bytelněji

Editováno: , autor: dick
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

mnoo taky uz sem premyslel o druhy na druhou stranu, ale myslim, ze bych musel pouzit jinou (slabsi). Jinak bych musel pouzivat moc velkou silu. Trosku se to krouti, resp kdyz sem to poprve zaviral, tak v tom trosku louplo ;) spis slo ale o to, nez se ta vzpera trosku rozhejbala. Navic je mraz, tak je to ztuhly. Neotviram kapotu tak casto, abych se bal, ze to neco udela a pri zavirani to beru "krizem". Zatim tu kapotu musim prizvednout asi o 50 cm, nez to ta vzpera udrzi, az bude vetsi teplo, tak to mozna bude lepsi. Navic mam v kapote tu vystelku, takze je to tezsi, nez jen holej plech. :palec2:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ja mám jednu vzperu aj na OII a tam je predná kapota omnoho väčšia a ťažšia a kapote to nijako nevadí. Ale celkovo pasuje tá jedna vzpera na FII lepšie než na OII. Rozhodne mi príde kontraproduktívne riešiť 2 slabšie vzpery miesto jednej.

Obávam sa, že keby som tam namontoval nelakovaný kovový držiak, tak už by tam ostal nenalakovaný navždy. Ja som si nechal ten držiak nalakovať v servise. Tam im zima nevadí.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...