Květen 20, 200916 r p.s. a to jsem zapomnel na brzdy, protoze to s tema standartnima 256mm kotoučema a brzdičema FSIII neubrzdíš Ale jestli se jsi typ, co odpoledne nemá co dělat,tak vzhuru do toho a budu ti fandit!! Už i já si připadám jak blázen s těmi upravama ne, tohle pro mě není ...
Květen 20, 200916 r p.s. a to jsem zapomnel na brzdy, protoze to s tema standartnima 256mm kotoučema a brzdičema FSIII neubrzdíš Ale jestli se jsi typ, co odpoledne nemá co dělat,tak vzhuru do toho a budu ti fandit!! Už i já si připadám jak blázen s těmi upravama No podle mě i když si pmultimix někde vyčetl seznam části dílů, co tak nějak sehnat, tak prostě o tom nic neví. A to bez urážky pmultimixi, ale fakt nevíš která bije
Květen 21, 200916 r pmultimix: prodej co máš, kup si RSku a můžeš tvořit...lepší vstřiky, větší cooler, soft.....nějakej štelovák na podvozek...na udržení vášní větší brzdy z ORS a myslím že budeš spokojenej PS: a to si myslím, že se projedeš FRS v základu a zjistíš že není potřeba nic měnit
Květen 21, 200916 r pmultimix: prodej co máš, kup si RSku a můžeš tvořit...lepší vstřiky, větší cooler, soft.....nějakej štelovák na podvozek...na udržení vášní větší brzdy z ORS a myslím že budeš spokojenej PS: a to si myslím, že se projedeš FRS v základu a zjistíš že není potřeba nic měnit Tak RS, to musí být jízda jako žádná jiná !!!! Protože kamarád má starého VW Passat, ten předchozí, má tam 1,9 TDi a 96kW a jak to s tím jeho kombíkem cloumá. Natož s o něco lehčí fábií ... S jídlem roste chuť, říká se, ale v případě FRS bych měl asi hodně dlouho plný žaludek
Květen 21, 200916 r Není nad dieselovou trakci a sportovní zážitek (Škoda, že Škoda nedělala benzínovou RS Fábii)
Květen 21, 200916 r Není nad dieselovou trakci a sportovní zážitek (Škoda, že Škoda nedělala benzínovou RS Fábii) Protože by si nikdo nekoupil sračkový Seat či origoš VW
Květen 21, 200916 r Není nad dieselovou trakci a sportovní zážitek (Škoda, že Škoda nedělala benzínovou RS Fábii) robila v Grecku
Listopad 18, 200915 r Zdarec borci, tak jsem tu po dlouhé době s dalším nápadem(blbostí). Zajímalo by mě jestli se dá do Fabie 1.4 MPI 44 kW narvat turbo. Na netu jsem našel video, kde bylo turbo v 1.3 felicii a u favorita. Má s tím někdo nějakou zkušenost?? Děkuji za odpovědi.
Listopad 18, 200915 r Pokud chces to auto jeste nekdy pouzivat tak ne a pokud to chces tak aby to vydrzelo, tak by si musel vymenit pulku motoru. To uz vyjde lip koupit auto o vykonu jako by si dostal z te 1,4 s turbem (coz by taky nebyl zadny zazrak)...
Červenec 20, 201213 r Ahoj, mohl by mi někdo napsat k čemu a jak přesně fungují označené části k turbu na obrázku (hlavně ta regulace? č.1) ...? Dík Upraveno Červenec 20, 201213 r od kren
Červenec 20, 201213 r http://imgupload.sk/images/w/r/wry2xsey7in0hob95kd0.jpg Upraveno Červenec 20, 201213 r od kren
Červenec 20, 201213 r Ahoj, mohl by mi někdo napsat k čemu a jak přesně fungují označené části k turbu na obrázku (hlavně ta regulace? č.1) ...? Jednička je lehká - regulace tlaku paliva.
Červenec 22, 201213 r turbo na MPI ? to sem jeste nezral kdyz uz tu je o tom rec,...... muzete nahazet vic fotek popripade videjko uz to nekdo mate ? jaka je ucinost a at rozepiste se prosim diky moc
Červenec 22, 201213 r Mám zkušenost s upravováním palivových map motorek. Mám na to i hardware a software potřebný k naladění, takže o tom vážně uvažuji. Největší otazník je pro mě kompresní poměr, ale do 0,5BAR by to mohlo fungovat dobře. Nějakých 80kw by motoru nemělo nějak víc škodit si myslim, avšak co to udělá ze spotřebou je otázka. Teoreticky při zachování stejného jízdního stylu, by měla zůstat stejná a zvýšit se až při využití toho výkonu navíc..... Nějaké poznatky, nápady, návrhy???
Červenec 22, 201213 r S úpravami 1,4 MPI 44 kW jsem si docela vyhrál. Viz: http://forum.skodahome.cz/topic/119043-14-mpi-44kw/page__fromsearch__1 O jakém HW a SW to mluvíš? Pokud jde o sériovou ŘJ motoru, tak ta regulaci turbodmychadla neumí. A to si myslím, že je největší chyba v tvé úvaze - jak dáš dohromady regulaci plnícího tlaku? A pokud použiješ závodní elektroniku (vč.kabelového svazku), nedoplatíš se. Tady je docela problém zase zprovoznit elektrohydraulický posilovač řízení. Jedna věc je výkon a druhá moct ho používat. Já mám něco přes 90 k a už musím používat výměník voda-olej na chlazení motorového oleje. Takže při 80 kW na tom nebudeš líp. A abys měl po 10 minutách na dálnici teplotu oleje 150 st.C ve vaně, to k dlouhé životnosti motoru nepovede. Jo, na první pohled to vypadá báječně jednoduše - jen tam přidám turbo a ono to pojede líp. Ale to znamená vyrobit výfukové potrubí tak, aby se do něj dalo vkomponovat turbodmychadlo. Ale i přivod vzduchu musí vypadat jinak už od filtru. Waste gate ventil a výběr správné tvrdosti pružiny v něm. Mazání a chlazení turbodmychadla - má olejové čerpadlo ve Fábii dost velký výkon? Kolik litrů oleje za minutu by mělo umět dodat? A to, v čem vidím hlavní problém - regulace. Mně to přijde jako tak drahé řešení, že bych radši zůstal ( a taky jsem zůstal) u atmosférického plnění. Pokud má sériový motor litrový výkon 43 koně, zdá se, že je tu velký prostor pro zvýšení výkonu i bez přeplňování.
Červenec 22, 201213 r ECU by zůstala original, ale dokážu zvyšovat, snižovat délku vstřiku v závislosti na otáčkách a TPS. Dál mám datalogger, který online zobrazuje stech. poměr. Na chlazení oleje bych přidal chladič oleje pod olej. filtr. Proč řídit turbo přes jednotku? Přeci waste gate je mechanická záležitost.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.