rkonf Vloženo 22. Červen 2011 Sdílet Vloženo 22. Červen 2011 Zajímavé. Když se to tu v roce 2006 řešilo, tak i ze škodovky přišel mail, že se FSII dávají jen na krátkou. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Host amissus Vloženo 27. Červenec 2011 Sdílet Vloženo 27. Červenec 2011 Zdravím, nevíte přibližně, kolik je objemově mezi min. a max. ryskou na měrce oleje? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Malta Vloženo 28. Červenec 2011 Sdílet Vloženo 28. Červenec 2011 0,5-0,7 litru Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Host amissus Vloženo 28. Červenec 2011 Sdílet Vloženo 28. Červenec 2011 Opět díky Malto Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
humvee4 Vloženo 22. Prosinec 2011 Sdílet Vloženo 22. Prosinec 2011 humvee4: ... je to "třívál" a proto menší náplň. Jsem myslel, že olej je v klikové skříni (resp. v oblasti klikové skříně) Můj "čtyřvál" má olejovou náplň 4,8 litru. Docela nepoměr, že? ... ty "tzv. karbonové usazeniny" se v novém motoru vzaly kde? A když tam nejsou, jak se mohou rozpustit ? A jak kvůli něčemu, co v oleji není, může olej černat ? Citace: "Určitě tím nic nepokazíš, ale jinak jsou to slinty" Dokážeš objasnit, na základě jakých faktů tvrdíš, že to jsou slinty ? P.S: Tvé tvrzení, že kvůli lidem, co nemají škodovky rádi, bych z toho vypustil. Samo, že je olej v olejové vaně a nevisí někde nahoře u ventilů . Myslel jsem, že obecně platí, že menší motor nepotřebuje tak velkou olejovou náplň, protože je menší, rychleji se chladí, nemá tak velký prostor, který je potřeba mazat atd... a proto jí je tam méně. co se týče "karbonových" usazenin - v každém i novém (hlavně novém) motoru se usazují nečistoty, např. karbon, kovové část. atd. - ty se pomocí aditiv v oleji rozpouští a olej logicky mění barvu. Pokud vím na 1.2 HTP výrobce předepisuje výměnu po 15t km a to je ok - nicméně pokud se chystá měnit po 10t km udělá jen dobře A tohle, že není slint? "Nechcem nikoho strasit, ale v HTP treba menit olej najradsej uz pri max 10000km . ze vraj olej sa tam ovela viac znehodnocuje , ako u beznych motorov( ide sem len cca 2,8 litra a tim padom olej tu ovela skor degraduje" Takže 1.2 HTP není běžný motor? Proč by degradoval rychleji? je tam menší náplň, ale zase jen 3 hrnky!! Prostě jen logika a trochu přemýšlení. Lidi prostě zbytečně straší s kravinama, jako např. "u 1.2 měňte olej raději v 5t km, nebo vám auto vybouchne" a to jen proto, že v podvědomí lidí je 1.2HTP sračka Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
deco Vloženo 23. Prosinec 2011 Sdílet Vloženo 23. Prosinec 2011 Ahoj,pokud reaguješ na 2roky starý příspěvek,nebylo by špatné si něco o 1,2 HTP přečíst ,proč raději vyměnit olej o něco dříve: http://auto.pravda.sk/poradna/clanok/90-v-motore-12-htp-mente-olej-castejsie-ako-predpisuje-vyrobca/ Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
humvee4 Vloženo 27. Prosinec 2011 Sdílet Vloženo 27. Prosinec 2011 Ahoj,pokud reaguješ na 2roky starý příspěvek,nebylo by špatné si něco o 1,2 HTP přečíst ,proč raději vyměnit olej o něco dříve: http://auto.pravda.s...pisuje-vyrobca/ to víš času málo proto říkám, že to rozhodně naškodu není měnit dřív... jen mi vadí, že z toho motoru lidi dělají shit a navzájem se straší kravinama a přitom je podle mě v poho...jen se trochu postarat.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ekkar_z_Bastlírny Vloženo 27. Prosinec 2011 Sdílet Vloženo 27. Prosinec 2011 A nedat na slinty někoho, kdo ten motor moc nezná, viď? Bohužel HTP má jednu konstrukční nectnost, o které uživatelé jiných motorů zhusta nemají ani tušení - hlavní olejový kanál od čerpadla vede hodně blízko výfukového sběrného potrubí a tím dochází k nadměrnému ohřevu oleje a tím i k jeho tepelné degradaci, obzvlášť pokud se s autem jezdí často v horní oblasti provozních otáček. Proto se doporučuje v haťapkách měnit olej častěji, než udává výrobce - ne kvůli něčím modrým vočím... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.