Přejít na obsah

Předělání FSIII-> ORSI


JohnyS

Doporučené příspěvky

Nazdarek, jelikoz moturek jde vykonove nahoru a na aute jsou 17tky a uz brzdy nestihaji poradne brzdit, zacal jsem pripravovat brzdy z ORS.

- tehlice jsem nechal otriskat a nove zaloziskovat

- kotouce puvodni ORS, desky take (zanovni :) )

- brzdice ocisteny a natreny

- ostani veci nove + srouby :)

Nasadil jsem to na nove tlumice a dal na auto. Vsechno by vyslo, ale problem s poloosou.

Z homokinetickeho kloubu co jde tisicihran do loziska, tak neni dostatecne dlouhy na poradne dotahnuti.

A ted k problemum: da se vymenit homokinetak z fabie na octavackou, bez vymeny poloosy????

resil to uz nekdo z vas?

Zkuste me poradit, zda pujde jen vymenit homokinetak a uz to tam konecne nahodim :)

Prikládám nějaké fotky z přípravy...

post-161-1243537755_thumb.jpg

post-161-1243537768_thumb.jpg

post-161-1243537786_thumb.jpg

post-161-1243537802_thumb.jpg

Editováno: , autor: JohnyS
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

anry: Wau tak to čumim, fakt je to stejné, ty to máš tak na káře..?

JohnyS: Byla by ještě možnost použít původní těhlice, uříznout původní držáky a nachat si vyrobit redukci podobnou viz. obrázek, každopádně těhlice z FRSa by byli nejlepší řešení, přeci jen se jedná o brzdy.

Na fotu těhlice Škoda Favorit brzdiče Octávia RS.

post-79-1244729181_thumb.jpg

post-79-1244729428_thumb.jpg

Editováno: , autor: Thomas
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...